کد مطلب: 30661

اخبار حوادث | خواندنی

قتل مسافر جوان برای 20 هزار تومان | راز جنایت هولناک افشا شد

راننده تاکسی تلفنی که 4 سال قبل یکی از مسافرانش را برای طلب 20هزار تومانی به قتل رسانده بود پس از 4 سال زندگی مخفیانه هنگامی در یکی از روستاهای اطراف چناران دستگیر شد که مشغول چرای گوسفندان بود!

قتل مسافر جوان برای 20 هزار تومان | راز جنایت هولناک افشا شد

صبح هشتم دی سال1398 ،راننده39ساله پراید که در یکی از شرکت های تاکسی تلفنی کار می کرد برای دریافت طلب20هزار تومانی خود به در منزل یکی از مسافران همیشگی اش رفت.هنوز عقربه های ساعت به 7صبح نرسیده بود که راننده عصبانی زنگ منزل مهندس جوان را به صدا درآورد و با لحن پرخاشگرانه ای از مسافر خودش خواست تا باقی مانده کرایه مسافرت های درون شهری را که20هزار تومان بود به وی بپردازد!

در این هنگام سعید(مسافر32ساله)که از رفتار راننده تاکسی تلفنی دلگیر شده بود با او به مشاجره پرداخت.طولی نکشید که این درگیری لفظی بالا گرفت و ناگهان راننده39ساله کاردی با دسته زردرنگ را بیرون کشید و تهدید کرد که اگر همین الان پولم را ندهی با همین چاقو تو را می زنم!مهندس جوان هم که هیچ گاه تصور نمی کرد او تهدیدش را عملی کند درحالی که مقابلش ایستاده بود، گفت:«اگر جرئت داری،بزن!»با این جمله شعله خشم راننده زبانه کشید و دریک لحظه تیغه سرد کارد را به گونه ای بر قفسه سینه مهندس جوان فرود آورد که تیغه آن لابه لای استخوان های او شکست و خون آلود نقش بر زمین شد.این جنایت هولناک هنگامی رقم خورد که چند تن از همسایگان و اهالی محل نیز شاهد این ماجرای دلهره آور بودند.

گزارش اختصاصی روزنامه خراسان حاکی است دراین شرایط راننده خشمگین،پا به فرار گذاشت و از خیابان زمرد(محل جنایت)به طرف خیابان گریخت.با آن که اهالی محل در تعقیب ضارب چاقوکش بودند، اما او به داخل پرایدش پرید و از مقابل چشمان تعقیب کنندگان دور شد. از سوی دیگر رهگذری جوان به یاری مهندس 32 ساله شتافت و با شال گردنش تلاش کرد تا از خونریزی بیشتر جلوگیری کند.

این صحنه دلخراش با جیغ و فریادهای اشک آلود همسر مهندس به ماجرایی رقت انگیز تبدیل شده بود که امدادگران اورژانس از راه رسیدند و پیکر نیمه جان جوان 32 ساله را درحالی به بیمارستان منتقل کردند که نبض زندگی او به کندی می زد، اما دقایقی بعد قلب مجروح حادثه از حرکت ایستاد و بدین ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی کاظم میرزایی(قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه)گشوده شد.

درهمین حال همسر مهندس جوان به مقام قضایی گفت:از روزی که بهای بنزین افزایش یافت همسرم از تاکسی تلفنی برای رفت وآمد هایش استفاده می کرد، اما راننده مذکور شماره تلفنش را به همسرم داده بود تا به شرکت(آژانس)زنگ نزند و مستقیم با او تماس بگیرد! همسرم نیز هر بار کرایه اش را می پرداخت، اما نمی دانم چگونه او 20هزار تومان از همسرم طلبکار شده بود که روز قبل در کوچه جلوی مرا گرفت و ادعا کرد مبلغ20هزار تومان از همسرم طلبکار است و سپس از من خواست تا به شوهرم بگویم که طلبش را بپردازد!با وجود این او صبح زود دوباره به منزل ما آمد و این حادثه تلخ را رقم زد!

 در ادامه تحقیقات قضایی مشخص شد که راننده متهم به قتل در کوی پنجتن سکونت دارد بنابراین گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی برای دستگیری وی وارد عمل شدند، اما او به مکان نامعلومی گریخته بود. درهمین حال رئیس پلیس آگاهی روز گذشته در تشریح جزئیات این پرونده جنایی و چگونگی دستگیری متهم به قتل فراری به خبرنگار روزنامه خراسان گفت:با فرار متهم بررسی های پلیس وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان با دستورات محرمانه قاضی میرزایی دامنه رصدهای اطلاعاتی را گسترش دادند، ولی اثری از متهم فراری نبود تا این که پس از گذشت حدود4سال از این ماجرا ،سرنخ هایی از حضور وی در یکی از روستاهای اطراف چناران به دست آمد.

سرهنگ جواد شفیع زاده افزود: بنابراین بی درنگ گروهی ورزیده از کارآگاهان با هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی)بررسی های تخصصی را برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه دادند و از طریق عملیات های پوششی به اسنادی دست یافتند که نشان می داد«مهدی-خ»(متهم تحت تعقیب)با نام جعلی«علی»در اطراف روستای«بگی جان» و در یک دامداری مشغول چرای گوسفندان است.

مقام ارشد پلیس آگاهی تصریح کرد:این گونه بود که کارآگاهان با رعایت موارد امنیتی، عازم روستا شدند و با تحقیقات میدانی نامحسوس موفق شدند محل دقیق اختفای متهم را شناسایی کنند. سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده اضافه کرد:متهم هنگامی که در حال چرای گوسفندان بود در یک لحظه خود را کنار کارآگاهان دید و درحالی که به عصبانیت آنی خود تاسف می خورد به پلیس آگاهی انتقال یافت.

وی با اشاره به اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل خاطرنشان کرد:هم اکنون بررسی های فنی کارآگاهان با دستورات ویژه قاضی محمود عارفی راد(قاضی ویژه قتل عمد)برای کشف زوایای پنهان این جنایت هولناک آغاز شده است و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: آخرین خبر 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی