کد مطلب: 30591

حقوق بازنشستگان| حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حقوق بازنشستگان کشوری

حساب حقوق بازنشستگان امروز پر پول می شود | واریز 4 میلیون تومان عیدی به حقوق بازنشستگان

دولت قرار است مبلغ ۴ میلیون تومان به عنوان عیدی به حساب حقوق بازنشستگان واریز کند. بازنشستگان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوصدریافت این عیدی جذاب در ادامه خبر با ما همراه باشید.

حساب حقوق بازنشستگان امروز پر پول می شود | واریز 4 میلیون تومان عیدی به حقوق بازنشستگان

این ماه قرار است با توجه به واریز عیدی خاص به حساب حقوق بازنشستگان، افزایش قابل توجهی از حقوق در راه است.از هفته گذشته خبرهایی در خصوص اعمال قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان به گوش می رسد. مردم خواستار رسیدگی دولت به افزایش حقوق بازنشستگان هستند و برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در چند ماه اخیر دست به اعتراض های متعددی زده اند.آخرین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان را در ادامه مطلب دیجی سرگرمی بخوانید.

پرداخت عیدی ۴ میلیونی به حساب حقوق بازنشستگان

مستمری و مقرری آبان‌ماه بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت به همراه مبلغ چهار میلیون تومان «عیدانه میلاد امام حسن عسگری (ع)»، امروز شنبه واریز شد.

حقوق بازنشستگان

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی کارکنان نفت اعلام کرد: مستمری و مقرری بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت به همراه مبلغ ۴ میلیون تومان «به‌عنوان عیدانه مناسبتی» امروز شنبه (۲۰ آبان‌ماه) پرداخت شد. 

به مناسب میلاد امام حسن عسگری (۲ آبان‌ماه) هیات‌ رئیسه صندوق‌ها پیشنهادی را به‌منظور پرداخت عیدانه به بازنشستگان و بازماندگان محترم صندوق‌ها تصویب کرد که هفته گذشته مراحل تصویب نهایی آن تمام شد. خانواده بازماندگان صندوق بازنشستگی کارکنان نفت نیز مانند سایر پرداختی‌ها به‌ تناسب سهم، این مبلغ را همراه با مقرری ماه آبان دریافت کردند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی