کد مطلب: 30576

فال تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز 21 آبان ماه | امروز سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده؟

«تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند.

فال تاروت امروز 21 آبان ماه | امروز سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده؟

کارت های تاروت شامل دو دسته کارت تاروت کبیر (Major Arcana) و کارت تاروت صغیر (Minor Arcana) می باشند. که تعداد کارت های کبیر ۲۲ عدد و کارت های صغیر ۵۶ عدد می باشد که مجموع ۷۸ عددی را تشکیل می دهند.

 فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت ابله : شما نمی توانید درک کنید که چرا وقتی خودتان می توانید مشکلی را حل کنید باید صبر کنید تا یک نفر دیگر انجام این کار را در دست بگیرد. به همین دلیل هم امروز در برابر مانعی که سر راهتان قرار می گیرد به جای این که متوقف شوید تخته گاز پیش خواهید رفت، اما اگر رفتارتان همراه با بی احتیاطی باشد فقط اوضاع را از این که هست بدتر خواهید کرد. قبل از هر کاری همه جوانب را در نظر گرفته و به هیچ عنوان عجله نکنید.

 فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

 کارت مرد دارآویز : امروز مجبور به شرکت در جلسه ای خواهید بود که اصلا علاقه ای به حضور ندارید. شاید این جلسه طولانی و خسته کننده باشد، اما قطعا در آن به نکات مهمی اشاره خواهد شد و به همین دلیل هم به نفعتان است که دقت بیشتری در آن داشته باشید. با وجود خسته کنندگی بحث هایی که بعد از این جلسه خواهند شد درس های خوبی برای شما به همراه خواهند داشت.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت اعتدال: امروز پروژه ای که در دست انجام داشته اید به خوب و همراه با موفقیت به پایان خواهد رسید. بحث هایی در رابطه با پروژه بعدی در جریان هستند اما شما هیچ علاقه ای به آنها نشان نمی دهید و ترجیح می دهید فعلا از انجام هر کار دیگری فاصله بگیرید. یک استراحت خوب و کامل می تواند همه چیز را تغییر دهد تا بتوانید با ایده هایی فوق العاده برای پروژه بعدی کارتان را آغاز کنید. این که بخواهید کمی به خودتان استراحت بدهید حق مسلم شماست و هیچکس نمی تواند شما را سرزنش کند.

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت کیمیاگر : اگر در حال حاضر مشغول مطالعه در مورد موضوع خاصی هستید امروز به احتمال زیاد خودتان را در میان کتاب هایتان غرق خواهید کرد و هر چقدر که بتوانید برای یاد گرفتن چیزهای بیشتر وقت گذاشته و تلاش خواهید کرد. این وضعیت می تواند برای شما بسیار مفید باشد، زیرا دقت و تمرکزتان در حال حاضر بسیار بالاست و می توانید اطلاعات بسیار جالبی در این زمینه کسب کنید که حتی ممکن است راه هایی برای کسب درآمد بیشتر به ذهن شما بیاورند. فقط باید در نظر داشته باشید که برای رسیدن به هر چیزی باید در اولین قدم برنامه ریزی کنید.

 فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت امپراطور : امروز اصلا روز خوبی برای سرمایه گذاری نیست. شاید موقعیت هایی به ظاهر فوق العاده برای سرمایه گذاری در مسکن و یا طلا و سکه و امثالهم در برابرتان قرار بگیرند، اما عاقلانه تر این است که امروز از انجام این کار صرف نظر کنید. اگر اصرار به سرمایه گذاری دارید حتما به یک شخص متخصص و حرفه ای رجوع کرده و از او مشاوره بگیرید، اما بهر حال به نفعتان خواهد بود کمی دست نگه دارید.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت چرخ سرنوشت: امروز با مشکلاتی روبرو هستید که به نظر می رسد بلافاصله باید برطرف شوند و این اصلا برای شما خوشایند نیست، زیرا نمی دانید چطور باید انقدر سریع راه حل این مشکل را پیدا کنید. با کمی دقت و تمرکز روی این مسئله خواهید توانست به این مشکل غلبه کنید. امروز کسی که دوست دارید رفتاری عجیب و غریب پیدا کرده و حالش هر لحظه تغییر می کند. یک لحظه شاد و پر انرژی است و امیدوار نسبت به آینده، یک لحظه دیگر نیز ناراحت و افسرده است. اجازه ندهید این حالت او روی شما تأثیر بگذارد و با او به خاطر این وضعیت بدرفتاری نکنید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت پاپ : اگر دو کار مختلف را به طور همزمان انجام می دهید امروز ممکن است مجبور شوید تمام وقتتان را صرف یکی از آنها کرده و کلا بیخیال دیگری شوید. از آنجایی که شما فرد با وجدان و مسئولیت پذیری هستید این مسئله اصلا برایتان خوشایند نیست، اما اجازه ندهید این مسئله بیش از اندازه باعث ناراحتیتان بشود، بالاخره روزی هم خواهد رسید که مجبور شوید وقتتان را صرف دیگری بکنید. قطعا مسئولیت پذیری شما برای همه آشکار است و کسی شما را به خاطر این موضوع سرزنش نخواهد کرد.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت کاهن اعظم : تنها راه منطقی برای انجام تمام کارهایی که امروز به عهده تان هستند این است که به هر ترتیبی که شده بر اساس لیست کارهای روزانه تان پیش رفته و کارهایتان را به ترتیب اولویت و اهمیت انجام دهید. توجه داشته باشید که اولویت بندی کارهایتان از اهمیت بسیاری برخوردار است تا مبادا کارهای بی اهمیت وقت زیادی از شما گرفته و نگذارند به کارهای اصلیتان برسید. اگر قصد عملی کردن ایده های را در سر دارید که هنوز به طور کامل از آن مطمئن نیستید بهتر است امروز دست نگه داشته و کمی بیشتر به آن فکر کنید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت عدالت : امروز انرژی خیلی زیادی در وجود خود احساس می کنید و دلتان می خواهد آن را صرف تفریح و خوشگذرانی کنید، اما کارها و مسئولیت هایتان را نباید پشت گوش بیندازید. سعی کنید این انرژی مضاعف را در راه مثبتی به کار بگیرید.  امروز آنقدر ایده ها و افکارتان به نظر خودتان کامل و فوق العاده می آیند که حاضر نیستید هیچ گونه مخالفت و انتقادی را بپذیرید. بهترین راه برای برطرف کردن این مخالفت ها این است که به حرف طرف مقابلتان به دقت گوش کرده و جواب او را به صورت منطقی بدهید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت خورشید : اگر در انتظار یک تماس کاری هستید باید کمی صبر کنید زیرا به احتمال زیاد این تماس کمی دیر برقرار خواهد شد. فکر نکنید که باید دست به سینه بنشینید و منتظر این تماس بمانید، این کار فقط دیوانه تان خواهد کرد. بهتر است سرتان را با کار دیگری گرم کنید. امروز ترجیح می دهید کارهایتان را به صورت انفرادی پیش ببرید و علاقه ای به انجام کارها به صورت گروهی ندارید و فکر می کنید این طوری نتایج بهتری به دست خواهید رفت و کسی سرعت پیشرفتتان را کند نخواهد کرد.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت قضاوت :  هر چند خودتان می دانید که اولویت های مهمتری دارید که باید به آنها رسیدگی کنید، اما معتقد هستید که باید در برابر کسانی که با شما مخالفت می کنند و قضاوتتان میکنند از ایده ها و افکار خود دفاع کنید. با این حال به نفعتان است که خودتان را درگیر این مسائل نکرده و بی آن که بحث و جدل به راه بیندازید در خلوت خودتان به این موضوع فکر کنید و یا همراه با کسانی که افکار و عقایدی شبیه به خودتان هستند راجع به این مسائل صحبت کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت مرگ : شاید امروز زیاد مثل همیشه سرحال نباشید و احساس ناراحتی و افسردگی شما را در بر گرفته باشد. نسبت به هر چیزی که در زندگیتان اتفاق می افتد دچار تردید شده اید و هر چقدر که اوضاع مالی، عاطفی و یا حرفه ایتان روبراه به نظر برسد شما بدترین فکرها را در مورد آنها می کنید. جای نگرانی نیست، هیچ اتفاق بدی برای شما نیفتاده است. فقط خسته هستید و به استراحت نیاز دارید. کمی به خودتان رسیدگی کنید. یک ماساژ آرامش بخش، یک دوش آب گرم حالتان را بهتر خواهد کرد.

منبع:تصویر زندگی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی