کد مطلب: 30546

پژمان بازغی| عکس پژمان بازغی| بیوگرافی پژمان بازغی

کافه گردی پژمان بازغی با نفس و دوست دخترهایش ! | عکس پدر و دختری احساسی پژمان خان چقدر رویاییه

پژمان بازغی بازیگر خوش چهره کشورمان عکس احساسی جدیدی از خودش و دختر خانم باوقارش نفس خانم منتشر کرده که در یکی از کافه های مشهور تهران هستن؛ نکته قابل تامل این عکس حضور دوست های خوش تیپ نفس خانوم هست که نشون میده آقا پژمان حسابی با دختر خانمش رفیقه و همه جا همراهشه. در اداکه این عکس زیبا را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

کافه گردی پژمان بازغی با نفس و دوست دخترهایش ! | عکس پدر و دختری احساسی پژمان خان چقدر رویاییه

پژمان بازغی بازیگر توانای سینما و تئاتر و کشور است که دستی هم بر آتش اجرا دارد. پژمان بازغی از ازدواج سابقش یک دختر به نام نفس دارد. پژمان بازغی با مستانه مهاجر ازدواج کرده بود اما این ازدواج سرانجامی تلخ داشت زیرا به طلاق انجامید.جدیدا فیلمی از مراسم ازدواج مجدد پژمان بازغی در مجازی منتشر شده است که با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

پژمان بازغی بازیگر خوش چهره کشورمان عکس احساسی جدیدی از خودش و دختر خانم باوقارش نفس خانم منتشر کرده که در یکی از کافه های مشهور تهران هستن؛ نکته قابل تامل این عکس حضور دوست های خوش تیپ نفس خانوم هست که نشون میده آقا پژمان حسابی با دختر خانمش رفیقه و همه جا همراهشه. در اداکه این عکس زیبا را با هم در سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

پژمان بازغی

بیوگرافی و عکسهای پژمان بازغی

نام:پژمان

نام خانوادگی:بازغی

تاریخ تولد:1353/5/9

محل تولد:تهران

همسر:مستانه مهاجر

فرزندان:نفس

سن پژمان بازغی و اصالت او

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

پژمان بازغی

خانواده پژمان بازغی و زندگی شخصی اش

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند. مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

پژمان بازغی

نفس بازغی دختر پژمان بازغی

مستانه مهاجر و پژمان بازغی در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

تنفر پژمان بازغی از نافرمانی خانواده

پژمان عشقی عمیق و رویایی نسبت به خانواده‌ اش دارد و مایل است افراد خانواده به ساز او برقصند، او نافرمانی را تحمل نمی کند و عقایدش محکم است

فعالیت های تبلیغاتی پژمان بازغی

آقای بازیگر جزو اولین هنرمندانی بود که بعنوان یک مدل، عکسش رو بیلبورد های تبلیغاتی رفت که پس از آن قانون منع حضور هنرمندان در تبلیغات برای مدتی اجرا شد

پژمان بازغی

پژمان بازغی و خانواده

دختر پژمان بازغی که اسمش نفسه جدیدا عکساش خیلی تو اینستا وایرال میشه و با صورت پر از جوش و عجیب غریبش کلی هم گویا هوادار داره. خانوم خانوما که سن چندانی نداره اخیرا یه عکسی منتشر کرد که توی اون فیسش کلا تو حلق اینستا بود و با این مدل عکس گرفتن اونم وقتی یه دختر نوجوونی و هیچ میکاپی نداری، بی تردید یه فاز خاص و تو ذوق زنی به وجود میاره و البته که عکسای نفس خانوم بیشتر از اینکه بخواد تو پیج شخصی خودش باشه، تو پیج مامان جانش یعنی مستانه مهاجر هست!

همونطور که گفتیم همسر پژمان بازغی، مستانه مهاجر بیشتر از اینکه از خودش تو پیج شخصیش عکس بذاره، از دخترش نفس گذاشته. اما از اونجایی که خانوم خانوما مدتی میشه از پژمان خان طلاق گرفته و حالا به ظاهر داره تنهایی زندگی میکنه، یه سری حواشی اطراف اون میچرخه.

پژمان بازغی

تایید جدایی پژمان بازغی از همسرش

در سال ۱۳۹۹ اخبار جدایی پژمان بازغی از همسرش منتشر شد اما به صورت رسمی این خبر در شهریور ۱۴۰۲ توسط خانم مستانه مهاجر به تایید رسید

همسر سابق پژمان بازغی ازدواج کرد ؟

چند وقت پیش مستانه مهاجر عکسی از دخترش منتشر کرد که در کنار اون دست یه آقا هم دیده میشد. این عکس که خیلی هم بازتاب داشت نفس خانومو با یه جینگیلی ریز و البته سن بالا نشون میده که معلومه داره واسه یه اتفاق جدیدی آماده میشه که معلوم نیس چیه؟ حتی خانوم چندین بار هم در سفرهای خارجی با همون آقا تشریف بردن خارج که سوژه بیشتری برای مستانه خانوم ساخت!

سکته قلبی پژمان بازغی

در سال 1395، پژمان بازغی در حین بازی فوتبال با فشار ناگهانی قلب مواجه شد و پس از انتقال به بیمارستان، مشخص شد که یک سکته قلبی خفیف را رد کرده است.

پژمان بازغی

ورزش مورد علاقه پژمان بازغی

از ورزش‌ های موردعلاقه او کارتینگ است زمانی نیز این رشته را به‌ طور جدی دنبال می کرده تا اینکه تصادف و شکستن دنده چپ عاملی برای کنار گذاشتن این رشته شد

پژمان بازغی سویه سیاسی ندارم

من نه چپی هستم و نه راستی، هیچگاه سویه سیاسی نداشته و ندارم، من رای داده ام و از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم

پژمان بازغی

جنجال پژمان بازغی در مورد گلزار

سوپر استار یک مقوله تخصصی و مفصل است و تعریف مشخصی دارد

مثلا می توانم بگویم علی دایی در ورزشمان به آن رسیده و یک سوپراستار ورزشی است اما در سینما نمی توان گفت رضا گلزار سوپراستار است.

منبع: دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی