کد مطلب: 30542

فال | تاروت | فال تاروت امروز

فال تاروت امروز شنبه 9 دی 1402 | امروز سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده است؟

«تاروت» مجموعه‌ای از کارت‌های بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در بخش های مختلف اروپا مثل فرانسه و ایتالیا برای ورق بازی گروهی مورد استفاده قرار می‌گرفته‌است. از اواخر قرن هجدهم تا به امروز پیروان آن و علاقمندان دانش‌های مخفی و راز آلود، تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی یا حتی گذرگاهی در سیر بعد ذهنی و روحانی قلمداد می‌کنند.

فال تاروت امروز شنبه 9 دی 1402 | امروز سرنوشت چه چیزی برای شما رقم زده است؟

 خبرنگار شکیبا بقال زاده:

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت شیطان : امروز فشارهای عصبی ممکن است باعث شوند کمی حال و هوایتان بهم ریخته و سطح انرژیتان پایین بیاید. کارها و وظایفی که باید به انجام برسانید در انتظارتان هستند و با وجود بی حوصلگی مجبور به انجام آنها خواهید بود، اما این حالت شما می تواند اثراتی منفی روی نتیجه کارتان بگذارید. تحت هیچ شرایطی خودتان را با کار بیش از اندازه بیشتر از اینی که هست اذیت نکنید. حواستان باشد که رفتارتان با دیگران تحت تأثیر خستگی و فشار عصبیتان قرار نگیرد.

 فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت برج : یکی از گروه هایی که شما در آن عضو هستید، که می تواند شامل خانواده، دوستان و یا همکارانتان باشد به خاطر بحث بر سر مسائل سیاسی و اجتماعی به مشکلاتی جدی برخواهد خورد و شاید حتی از هم پاشیده شود. شما باید سعی کنید خودتان را از این بحث و دعوا دور نگه دارید. همچنین ممکن است یکی از دوستانتان با مشکلاتی بزرگ و گیج کننده به سراغ شما آمده و تقاضای کمک کند. شاید بهتر باشد تا فردا که اوضاع بهتر شود سرتان را با کارهای شخصیتان گرم کرده و زیاد به دیگران نزدیک نشوید.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت ابله : امروز شما قصد دارید ایده های فراوانی که در ذهنتان دارید را عملی کنید و دست از خیال پردازی محض برداشته و دست به کار شوید. شما حتی صداهای بازدارنده ای که همیشه در ذهنتان می شنوید را نادیده می گیرید، اما نباید اجازه دهید قربانی خوش بینی سهل انگارانه شوید. میل شدیدی به یافتن راهی برای کسب درآمد بیشتر احساس می کنید، اجازه ندهید ترس ها و نگرانی هایتان مانع گوش کردن به ندای درونتان شوند.

 فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت عدالت : سوء تفاهم هایی که با یکی از دوستان، اعضای خانواده و یا شرکای تجاری راه دورتان امروز باعث عصبانیت، احساساتی شدن و تماس های تلفنی نه چندان دوستانه ای خواهند شد. به جای این که درگیر جنگ و دعوا شوید سعی کنید این مشکل را حل کنید. تغییراتی که در اطراف محل کار و زندگیتان ایجاد شده اند باعث مشکلاتی در رفت و آمدهایتان خواهند شد و باید خودتان را برای وقت گذراندن در خیابان هایی که بسته شده اند و ترافیک سنگین آماده کنید.

 فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت پاپ : امروز در مواجهه با سوء تفاهم هایی که به وجود می آیند استعدادهای روانشناختی شما به کارتان خواهند آمد. انگار دوستان و نزدیکانتان نمی توانند افکار مشخص و واضحی داشته باشند و تلاش هایی که برای بخشیدن اطمینان خاطر به آنها صورت می گیرند بیهوده به نظر می رسند، اما شما می توانید روش هایی موفقیت آمیز برای غلبه به این وضعیت پیدا کنید. امروز ممکن است که مسائل اقتصادی نگرانی هایی برای شما ایجاد کنند، اما نبوغ و شم اقتصادی شما همه چیز را رو به راه خواهند کرد.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت اعتدال : امروز به طور ناگهانی راهکارایی برای بهبود بخشیدن به زندگی روزمره و بهبود بخشیدن به کیفیت زندگیتان به ذهنتان خواهند رسید. قرار نیست برای رسیدن به نتیجه مورد نظرتان همه زندگیتان را زیر و زبر کنید، تغییرات کوچک و متعادل ساختن برخی عادات و رفتارها می تواند زندگیتان را به طور جدی تغییر دهد. امشب بعد از این همه فشار کاری کمی به خودتان استراحت دهید و یک شام خوب با دوستانتان در رستوران محبوبتان بخورید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت ملکه : یک نفر دارد چیزهایی را از شما مخفی می کند. همه ما اطلاعات و رازهایی داریم که دلمان نمی خواهد آنها را با دیگران در میان بگذاریم، اما این چیزی نیست که شما بتوانید نسبت به آن بی تفاوت باشید. حس ششمتان احتمالا به شما خواهد گفت که این شخص کیست. اگر اصرار دارید به رازی که از شما مخفی می کند پی ببرید این کار را با ملایمت و بدون ن که باعث شوید احساس کند تحت فشار قرار گرفته است انجام دهید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت چرخ سرنوشت : اگر امروز برنامه ای برای شرکت در فعالیت های گروهی داشته اید ممکن است شرایطی که از کنترل شما خارج هستند ایجاد شده و مانع شما شوند. شاید این وضعیت باعث ناراحتی شما و دیگران شود، اما نباید زیاد خودتان را به خاطر آن اذیت کنید، سرتان را با یک کار دیگر گرم کنید. یک پروژه کاری که در دست اقدام داشته اید امروز با گره هایی مواجه خواهد شد و این موضع ممکن است باعث شود مجبور شوید چند ساعتی بیشتر کار کنید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت کاهن اعظم : امروز یک نفر که به کمی همدردی و دلسوزی نیاز دارد به دیدارتان خواهد آمد و در رابطه با برخی مشکلاتی که دارد از شما تقاضای کمک و همفکری خواهد کرد. بحثی که مطرح می شود می تواند اطلاعات جدیدی را برای شما به همراه داشته باشد که به نظرتان خیلی جالب می رسند و می توانند ایده های جدیدی برای شما به همراه داشته باشند که در کارهای خودتان نیز می توانید به کار بگیرید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت مرد دار آویز : امروز بعضی برنامه هایی که برای تحصیلات داشته اید ممکن است به خاطر مسائلی که فراتر از کنترل شما هستند به مشکلاتی برخورده و یا با موانعی همراه باشند. این موضوع شما را خیلی ناراحت کرده و حتی باعث عصبی شدن و بدخلقی شما شود و بخواهید ناراحتی خودتان را سر دیگران خالی کنید. بهتر است به جای این کارها به فکر پیدا کردن راه چاره ای برای مشکلاتتان باشید تا شاید بتوانید با کمی تأخیر نقشه هایتان را عملی کنید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت درویش : امروز یک تماس تلفنی و یا نامه ای دریافت خواهید کرد که می توانند اخباری ناراحت کننده در رابطه با مسائل مالی برای شما به همراه داشته باشد. اولین واکنشی که شما نشان می دهید به احتمال زیاد سرزنش خودتان و یا یک نفر دیگر خواهد بود، اما به احتمال زیاد شرایط ایجاد شده فراتر از کنترل شما و یا هر شخص دیگری هستند. خوشبختانه این وضعیت غیر قابل تغییر نیست و می توانید آن را حل کنید.

 فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت امپراطور : امروز اعتماد به نفسی که در وجود خود احساس می کنید به شما کمک خواهد کرد نگاهی صادقانه به درون خود بیندازید. سعی کنید در این جستجوی درونی بیش از اندازه مثبت نگر نباشید، در غیر این صورت خیلی از واقعیت ها از چشمتان مخفی خواهند ماند. حسادت در رابطه عاطفیتان امروز برای شما دردسرساز خواهد شد. احساس حسادت معمولا حسی بی اساس است و اگر می خواهید خودتان را از این دلخوری بیهوده نجات دهید باید در مورد آن صحبت کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی