کد مطلب: 30536

تست شخصیت شناسی | روانشناسی

با انتخاب یک میمون حقایقی از زندگیت فاش میشه | تست شخصیت شناسی

تنها کاری که در تست شخصیت سه میمون عاقل باید انجام دهید این است که با دقت به تصویر نگاه کنید و پاسخ دهید کدام میمون را انتخاب کرده اید، سپس در پایین تصویر بخوانید که چه معنایی برای شما دارد. آیا برای شرکت در این تست شخصیت خاص و جالب آمادگی دارید؟

با انتخاب یک میمون حقایقی از زندگیت فاش میشه | تست شخصیت شناسی

شما باید یکی از این سه میمون عاقل را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. مراقب باشید، پاسختان شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا خواهید دید که افرادی که شما را می شناسند چگونه شما را می بینند!

سه میمون عاقل در فرهنگ ژاپنی بسیار معروف هستند.

سه میمون عاقل نمادی از این هستند:

بدی نبینی،

بدی نشنوی،

بد حرف نزن.

برای عمل به این توصیه باید روح و روان سالم و با نشاط داشت.

میمون شماره 1:

اگر میمون شماره 1 را در تست شخصیت سه میمون عاقل انتخاب کردید، شما یک فرد کامل هستید. شما علاقه زیادی به ابراز فیزیکی عشق مانند در آغوش گرفتن ندارید. این می تواند ناخودآگاه شخصیت شما را تحت تاثیر قرار دهد. این میمون کوچولو با تنبلی می آید. ممکن است به تعلل در مورد کارهایی که باید انجام شوند عادت کرده اید. اگر از قبل برنامه ریزی کنید، می توانید استرس زندگی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

میمون شماره 2:

 دومین میمون کوچک در تست شخصیت سه میمون عاقل مربوط به دوستی شماست. شما فردی بسیار اجتماعی و باهوش هستید. شما همچنین اصیل هستید و فضیلت اصیل بودن را دارید زیرا هرگز از دیگران کپی نمی کنید، بلکه کارها را به روش خود انجام می دهید. شما در دسته افراد بسیار اجتماعی هستید و مطمئناً گذراندن وقت با خانواده و دوستان را بسیار بیشتر از تنها بودن ترجیح می دهید. عبارت «متاسفم بدون دریافت چیزی در عوض» نشان دهنده شماست.

میمون شماره 3:

انتخاب میمون شماره 3 در تست شخصیت سه میمون عاقل نشان دهنده حساسیت است. وقتی نوبت به دوستی‌های شما می‌رسد، شما بسیار انتخاب‌گر هستید. شما ترجیح می دهید دو یا سه دوست وفادار داشته باشید تا اینکه در محاصره افراد آشنا باشید. به دلیل ماهیت حساس شما، درک اینکه واقعا چه اتفاقی برای شما می افتد برای دیگران اغلب دشوار است. اگر به آنچه می خواهید نرسید، معمولا عصبی می شوید. شما عاشق کارهای روزمره هستید، اما اگر واقعاً می خواهید در زندگی به جلو حرکت کنید، باید منطقه راحتی خود را ترک کنید.

امیدواریم از تست شخصیت سه میمون عاقل استفاده کرده باشید .اگر دوست دارید این تست شخصیت را با دوستان خود به اشتراک بگذارید ،به خصوص آنهایی که علاقه مند هستند خودشان را بهتر بشناسند.

منبع : گفتنی 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی