کد مطلب: 30488

بهاره رهنما | عکس همسر سوم بهاره رهنما | زایمان بهاره رهنما | مذهب زایمان بهاره رهنما

خبر شوکه کننده؛ بهاره رهنما دستگیر شد ؟ | عکس عجیب از حضور بهاره رهنما در کنار 2 مامور پلیس

بهاره رهنما باز هم حاشیه ساز شد. عکس جنجالی که از بهاره رهنما در کنار ماموران فستیوال ایتالیا منتشر شد خبر از بازداشت این هنرپیشه مشهور کشور داد.

خبر شوکه کننده؛ بهاره رهنما دستگیر شد ؟ | عکس عجیب از حضور بهاره رهنما در کنار 2 مامور پلیس

بهاره رهنما بازیگر چشم رنگی و زیباروی کشورمان است. بهاره رهنما در سن 50 سالگی با عمل های زیبایی که انجام دادند گویی دختری 25 ساله شده اند. باز هم شایعاتی درخصوص ازدواج سوم بهاره رهنما با مردی پولدار به گوش می رسد. بهاره رهنما علاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. در ادامه عکس های جذاب از بهاره رهنما کنار همسرش را میبینید.

بهاره رهنما دستگیر شد

بهاره رهنما باز هم حاشیه ساز شد. عکس جنجالی که از بهاره رهنما در کنار ماموران فستیوال ایتالیا منتشر شد خبر از بازداشت این هنرپیشه مشهور کشور داد. اما این شایعه صحت ندارد و این عکس صرفا جهت یادگاری گرفته شده است.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد

اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد ۱۳۴۳ و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد

بهاره رهنما

پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد

عکس بهاره رهنما و همسر سومش در ایتالیا

تصویری جدید از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است.با این عکس که در آن بهاره رهنما با لباسی شیک کنار مردی دیده می شود شایعه شد که شوهر دومش است که البته نه تنها خبر جعلی است بلکه شایعه سازان فراموش کرده اند که بهاره رهنما از شوهر دومش طلاق گرفته و اگر این مرد شوهرش می بود باید شوهر سومش بود !

 تصویری از بهاره رهنما در ایتالیا در کنار مردی منتشر شده که کاربران می گویند همسر سومش است اما این خبر صحت ندارد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما برای دیده شدن کارش بلاگر پر حاشیه رو دعوت کرد؟

بهاره رهنما خیلی وقته که تو هیچ فیلم و سریال دیده نشده. خانوم بازیگر تنها یک گریز به ساخت فیلم زد که خودش هم شد بازیگر و اونهم جایزه ای نبرد! بعدتر دیدیم بهاره رهنما مدام در حال بازی در تئاتر های مختلف است که خب این تئاتر ها هم دست مستقیم خودش در ک بود و باز هم باید گفت هیچ کارگردانی با خانوم همکاری نداره مگه اینکه خود رهنما درش دخیل باشه! 

این بار نوبت به تئاتری جدید رسید به نام "هوندا آدیداس" که حرکتی جدید زد. بهاره رهنما در این تئاتر علاوه بر این که خواهرش مریم رهنما رو دعوت کرد، از بلاگر مشهور سی سی خانوم هم دعوت نمود. اما نکته کجاست؟ اینجا که سی سی شخصیتی پر حاشیه و بلاگری جنجالی درست به مانند بازیگری خانوم بهاره رهنما دارد و اینجاست که باید گفت کبوتر با کبوتر باز با باز! 

جالبه که بهاره رهنما برای دیده شدن تئاتر خود دست به دعوت از بلاگر جنجالی زد تا به هدف خود یعنی تماشاچی هرچه بیشتر برسه که خب باید هم بگیم رسید!

بهاره رهنما

طلاق بهاره رهنما از همسر اول

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال ۱۳۹۴ با توافق دو طرفه از هم طلاق گرفتند

ازدواج دوم بهاره رهنما

خانم بازیگر در ۴ شهریور ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی خبر ازدواج دوم خود با امیر خسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت رسانه ای کرد

پیمان ورود بهاره رهنما رو به فیلم و سریال ها قدغن کرد؟

اما چیشد که گفتیم بهاره رهنما رو دیگه در کارهای حرفه ای و فیلم و سریال نمی بینیم؟ چند سالی میشه که بهاره رهنما رو دیگه میون بازیگرا پررنگ نمی بینیم. این در حالیه که خانوم بازیگر زمانی که همسر پیمان قاسم خانی بود پشت بند هم بازی میکرد، البته در کارهایی که اسم پیمان بود! 

بهاره رهنما

به گفته خود بهاره رهنما، از زمانی که این طلاق صورت گرفت کارگردانان و فیلمسازان به طور جدی و واقعی در دفترشون به روی رهنما بسته شد. این موضوع در حدی بود که وقتی بهاره رهنما به این دفاتر میرفت پچ پچ کنا به اتاقشون میرفتن و خانوم بازیگر رو راه نمیدادن!

بله پیمان قاسم خانی که چند سال بعد از بهاره ازدواج کرد در حالی که بهاره درجا رفت تو ازدواج دوم، این روزها با خانوم میترا ابراهیمی زندگی خوبی دارد.

خانواده بازیگر بهاره رهنما

بهاره رهنما یک خانواده تمام عیار هنری دارد ، خودش بازیگر و همسرش پیمان قاسم خانی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی یک بازیگر است

برادر شوهرش مهراب قاسم خوانی هم نویسنده صاحب نام بود و شقایق دهقان جاری اش نیز بازیگر است ، مادرش خانم پروین قائم مقامی هم بعدا بازیگر شد

بهاره رهنما

بهاره رهنما  و شغل های مختلف

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.  کاهش وزن بهاره رهنما   بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد. 

منبع: دیجی سرگرمی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی