کد مطلب: 30388

طالع بینی | فال روز

فال ابجد امروز 15 آبان ماه | سرنوشت چه تقدیری برایتان چیده است؟

فال حروف ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند. که در پایین این صفحه علاوه بر معرفی حروف ابجد، به تبدیل این حروف به اعداد معادل و همچنین طالع بینی با حروف ابجد و طالع بینی ازدواج با آن پرداخته ایم.

فال ابجد امروز 15 آبان ماه | سرنوشت چه تقدیری برایتان چیده است؟

 فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: د آ ج

تعبیر: طالع نیکی دارید. رزق و روزی حلال به دستتان خواهد رسید با توکل به خداوند شما می توانید خوشبختی را در آینده به دست بیاورید،، سعی کنید؛ هیچگاه دست به کارهای ناصوابی نزنید چون برایتان مشکلات بسیاری در آینده به وجود می آورد،، و اتفاقات ناگواری در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. دوستان خود را از دست ندهید رابطی خراب شده خانوادگیتان دوباره باز سازی میشود دیگران راحت و اسوده میتواننند رازهایشان را با شما در میان بگذارن شما خیر همه را میخواهید و ب خاطر کمک ب مردم از استایش خود میگذرید این روز ها دائم میهمان در خانه ی شما رفتو امد میکند اگر شده حتی برای چند ساعتی برای خودتان خلوتی فراهم کنید بدین ترتیب میزبان بهتری خواید بود.

فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: به زودی گره از کارتان گشوده خواهد شد و شما به سربلندی و موفقیت های بالایی دست پیدا خواهید کرد،، بهتر است؛ در زندگی راز دل تان را با کسی در میان نگذارید،، چون باعث می شود برایتان مشکلات بسیار زیادی در آینده به وجود بیاورند ،،و شما را به نابودی و شکست بیندازند. اگر در مسائل اقتصادی سنجیده و دقیق عمل نکنید با مشکل مواجه میشوید. اگر با شرایط جدیدی مواجه شدید دست و پای خود را گم نکنید و هول نشوید. مواجه با حقیقت بعد از مدتی به نحوی حیرت آور شما را آرام میکند .از انرژی زیادی برخوردارید. میتوانید آن را برای فعالیت های ورزشی بکار ببرید .هدیه یا رخدادی نیکو به شما روحیه ای مضاعف میدهد.

 فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: از دعوا و مرافعه پرهیز کنید و آرامش تان را حفظ کنید تا به هر آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. اگر در تلاش هستید تا حرف هایتان را به اطرافیانتان اثبات کنید بهتر است همه چیز را به زمان بسپارید و بیش از این بر روی مسئله پافشاری نکنید. لازم است با دقّت وقت خود را مدیریت کنید و با اولویت بندی سنجیده و به موقع از گیج شدن خود جلوگیری کنید و برای پر کردن اوقات فراقت تان به سراغ سرگرمی تاره ای بروید. به سادگی از مشکل بزرگی خواهید گذشت، از سختی های راه هراسی به دل راه ندهید. دلی را شکسته اید، به فکر دلجویی و ترمیم آن باشید. حواستان باشد به قرض گرفتن عادت نکنید.

 فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ب آ ب

تعبیر: به دنبال آرامشی هستید که بزودی آن را خواهید یافت و خیلی زود اهداف تان عملی می شود. اگر می خواهید مسیر تازه ای را آغاز کنید سعی کنید در این راه احتیاط کنید تا خدایی ناکرده خودتان را به دردسر نیندازید. به زودی اوضاع مالی تان سر و سامان می یابد. به یاد داشته باشید که ملایمت و زبان نرم می تواند در هنگام بروز اختلاف نظر تفاوتی را رقم بزند. پیشنهاد جدیدی می شنوید که در صورت قبول کردن می توانید تغییری جالب و اساسی را در زندگی تان رقم بزنید. موفقیت قریب الوقوعتان حس حسادت یکی از اطرافیان را تحریک می کند. تابع امیال آنی نشوید و سنجیده مخارجتان را تحت کنترل قرار دهید.

 فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ب د آ

تعبیر: آرزوی بزرگی دارید که به آن دست پیدا می کنید و زندگی همان طور که می خواهید برای تان پیش می‌رود. اگر فردی نسبت به شما حسادت و کینه ورزی می کند بهتر است آن را به حال خود بگذارید. فردی وارد زندگی تان می شود که می توانید در هر زمان روی کمکش حساب کنید. انتظار نداشته باشید فوراً به جواب دلخواه برسید. بهتر است فعلاً برای رسیدن به موقعیت های بهتر مالی خطر نکنید و با هر کسی شریک نشوید. تحت تأثیر سخنان اطرافیانتان قرار نگیرید و در هنگام مواجهه با فردی جدید به ندای قلب خود گوش کنید؛ به هر ریسمانی چنگ نزنید. در جلساتی شرکت خواهید کرد و بهتر است خود را برای مخالفت ها و عدم تأیید های ناخوشایند آماده کنید.

فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د د ج

تعبیر: اگر اوضاعی نابسامان و آشفته دارید مطمئن باشید به زودی همه چیز بهتر خواهد شد و می توانید روی کمک اطرافیان تان هم حساب کنید. وصلت و ازدواج در پیش دارید که شما را به سعادت و خوشبختی می رساند. اگر متاهل هستید مطمئناً نورسیده ای خوش قدم در راه دارید. برای بهبود روابط عاطفیتان منیت خود را کنار بگذارید و با سعه صدر گذشت برخورد کنید به خود سخت نگیرید و امیدتان را در موقعیت دشوار پیش آمده از دست ندهید تا طوفان بگذرد طعم خوش آرامش را دوباره تجربه خواهید کرد مشکلات و گره های کور مالی برطرف می شود این روزها بر اثر هر مسئله ای از کوره در میروید که زود هم پشیمان می‌شوید.

 فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: از دروغ و فریب پرهیز کنید و دست به کارهایی نزنید که خداوند از شما روی گرداند. اگر می خواهید زندگی تان را در جهت بهتری قرار دهید باید با همه صادق و روراست باشید. اتفاقاتی روی می دهد که موجب می شود که غمگین و ناراحت نشوید اما به زودی از این وضعیت خلاص خواهید شد. در رابطه با پیشنهادی به فکر فرو خواهید رفت. معجزه ای در زندگیتان به وقوع می پیوندد. اختلاف و کدورتهای خانوادگیتان برطرف میشود. هدیه ای به دستتان میرسد که بیشتر از حد تصورتان شما را شاد میکند .به عهدی که با دوستتان بسته اید وفادار بمانید .ولخرجی را کنار بگذارید. و به فکر آینده باشید .مشورت با دوستتان نشان دهنده ضعف و نا آگاهی شما نیست.

 فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: ب ب ج

تعبیر: به چیزهایی که خداوند به شما بخشیده قانع باشید و با حرص و طمع زندگیتان را در خطر قرار ندهید. اگر پولی را از دست داده اید مطمئن باشید که با تلاش و کوشش دوباره آن را به دست می آورید. شاید مجبور شوید حرف‌هایی را بر زبان بیاورید فقط مراقب باشید که بعداً پشیمان نشوید. وارد مرحله جدیدی درحیطه کار یا تحصیلتان خواهید شد و ترقی و پیشرفت را تجربه خواهید کرد، به هیچوجه تحت تاثیر سخنان و اخباری که از گوشه و کنار می شنوید قرار نگیرید قبل از اطمینان از صحت و درستیشان تصمیمی نگیرید، براحتی مبلغی بدست می آورید مراقب باشید که براحتی از دستش ندهید، به فکر سلامت خود باشید و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

 فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: د آ ب

تعبیر: به زودی به مقصود خود دست پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در زندگی تان به دست می آورید،، طالعتان با شما یار است و شما را به سمت انرژی‌های مثبتی راهی خواهد کرد، اگر قصد رفتن به سفری را دارید بهتر است؛ این سفر را، راهی شوید که برایتان موفقیت بسیاری به وجود می آورد. از شخصى جواب نه مى شنوید نباید موجب پریشانى شما شود به خود اجازه دهید و فرصت رها شدن بدهید دورانى پر مشغله را تجربه خواهید کرد با فعالیت هاى جدید و سفرهاى متعدد سر گرم خواهید بود از نظر اجتماعى پیشرفتهاى چشمگیرى خواهید داشت ،اوقات بیشترى را با اعضاى خانواده سپرى کنید و قدر لحظه هاى با هم بودنتان را بدانید ،فریب زرق و برق چیزى را نخورید.

 فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: آ د آ

تعبیر: نیت خوبی کرده اید. از مشکلات زندگی هراسی به دل خود راه ندهید،، به زودی تمام مشکلات شما از بین خواهد رفت به ثروتی خواهید رسید که شادی و خوشبختی را در شما به وجود می آورد،، در آینده صاحب فرزندی خواهید شد که قدمش برای تان مبارک است. سفری غیر منتظره و پر برکت تغییری اساسی در روند فعلی زندگیتان ایجاد می کند از طریق تجدید دیدار با دوست یا همکاری قدیمی اوقاتی خاطرانگیز برای خود خواهید ساخت کدورتی قدیمی برطرف می شود پس از آن احساس می کنید که بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته شده.یکی از عزیزانتان به دنبال گوشی شنوا به سراغتان خواهد آمد او را از خود ناامید نکنید.

فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ب د ج

تعبیر: طالعت خوب است. به زودی در زندگیتان گشایشی ایجاد خواهد شد از تمام غم و اندوه نجات پیدا خواهید کرد،، اگر قصد معاملاتی دارید به زودی این معاملات به سرانجام خواهد رسید، و احساس خوشایندی در وجود شما به وجود خواهد آورد بهتر است؛ برای خود در زندگی صدقه ای بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید. معجزه زمانی در زندگیتان اتفاق میافتد که اصلا انتظارش را ندارید، سرانجام به تعادلی در زندگیتان رسیده اید که آرزویش را داشته اید، قول ها و وعده های خودرا فراموش نکنید و هرطور شده به آنها وفا کنید، از اینکه دیر به بعضی خواسته های خود رسیده اید خود را سرزنش نکنید، دایره دوستانتان را وسیع تر کنید، یک رنگی و خوشرویی شماست که شما را بین دیگران عزیز تر میکند.

فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: قصد و نیت بدی در سر خود دارید که برایتان مشکلات فراوانی در زندگی به وجود خواهد آورد،، سعی کنید؛ دست از بدگویی کردن دیگران بردارید چون برای تان مشکلات بسیار زیادی را به وجود خواهد آورد، و شما را به نابودی و شکست در آینده مواجه خواهد کرد. دخل و خرجتان را هماهنگ کنید تا محتاج قرض و وام نشوید اکنون زمانی مهم برای اتخاذ تصمیمی مهم و تعیین کننده است که از مدتها قبل به ان می اندیشید اعتراف شخصی منجر به باز شدن درهای ارتباطی صادقانه بینتان می شود احساسات سرکوب شده تان را از وجودتان خالی کنید خود را آکاده شنیدن خبرهای غیرمنتظره کنید رازی سر به مهر عاقبت بر ملا می شود.

منبع: تصویر زندگی

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی