کد مطلب: 30359

وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه فوری

وام قرض الحسنه فوری با اقساط 1 میلیونی | وام قرض الحسنه بدون ضامن برای همه

بانک تجارت امکان دریافت تسهیلات ارزان قیمت را برای خانواده‌های ایرانی فراهم کرد.

وام قرض الحسنه فوری با اقساط 1 میلیونی | وام قرض الحسنه بدون ضامن برای همه

بانک تجارت امکان دریافت وام قرض الحسنه را برای همه فراهم کرده. مبلغ این وام قرض الحسنه تا 200 میلیون تومان قابل تغییر است. گرفتن وام قرض الحسنه با نرخ سود و کارمزد پایین، مثلا وام ۴ درصدی، وام ۸ درصد، وام ۱۴ درصد و کلا تسهیلات ارزان قیمت می‌تواند در تصمیمات اقتصادی مثل خرید کالاهای سرمایه‌بر و یا راه‌اندازی کسب‌وکار کوچک تا حدودی زیادی راهگشا باشد.این وام قرض الحسنه در طرحی به نام حامی به مشتریان بانک معرفی شده است.

سرمایه و استفاده بهینه از منابعی که در اختیار داریم این روزها دغدغه‌های خیلی‌هاست. بانک تجارت در طرح حامی این امکان را به شما می‌دهد که منابعی که الان دارید اما برای انجام برنامه‌ی مورد نظر شما کافی نیست را دوبرابر کرده و تحویل شما بدهد.

در طرح حامی سپرده تسهیلاتی شما با گذر دوره‌های متنوع و با نرخ‌های گوناگون تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت با نرخ کارمزد پایین را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مثلا اگر شما مبلغی را به مدت شش ماه از طریق طرح حامی در بانک تجارت سپرده تسهیلاتی قرار بدهید بین ۴۰، ۴۶ و ۷۲ درصد آن را می‌توانید تسهیلات ۴ درصدی قرض‌الحسنه و یا ۸ درصدی مرابحه با مدت پرداخت ۱۸، ۱۶ و ۱۲ ماهه دریافت کنید. اگر مبلغ بیشتری لازم داشته باشید می‌توانید با همین مدت سپرده‌گذاری، بین ۶۵، ۸۰ و یا ۱۰۰ درصد میزان سپرده‌ی خود تسهیلات مرابحه ۱۴ درصدی دریافت کنید. حالا سرمایه‌ی شما دوبرابر شده و به راحتی می‌توانید برنامه اقتصادی خودتان را اجرا کنید.

شما می‌توانید از این طرح برای کمک به اعضای خانواده‌ی خود و یا دوستان و همکاران تان هم استفاده کنید و خیال خود را از بابت بازگشت پول خودتان، پیداکردن ضامن و چنینی مواردی راحت کنید و نگران رودربایستی و تاخیر در بازپرداخت اقساط نباشید.

جدول طرح حامی پر از گزینه‌های متنوع است؛ هم افرادی را که حاضرند نرخ سود بالاتری بدهند و درعوض وام بیشتری بگیرند را راضی نگه می‌دارد و هم آنهایی را که به دنبال نرخ کارمزد ۴ درصد هستند.

تسهیلات ارزان قیمت، نرخ کارمزد پایین، امکان دریافت وام با بهره پایین مثل وام ۸ درصد و وام ۱۴ درصد و امکان گرفتن وام برای خانواده تا سقف دو میلیارد ریال مرابحه و ۵۰۰ میلیون ریال قرض‌الحسنه از مزیت‌های ارزشمند طرح حامی بانک تجارت به شمار می‌رود.

وام قرض الحسنه

افزایش سقف تسهیلات وام قرض الحسنه 

 شورای پول و اعتبار در یک‌هزار و سیصد و شصت و هشتمین جلسه خود به منظور کمک به تجهیز منابع قرض الحسنه و تنوع بخشی به تسهیلات قابل پرداخت از سوی شبکه بانکی بابت نیازهای ضروری و ترویج فرهنگ سپرده گذاری از سوی اقشار مختلف جامعه، سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ضروری با سپرده گذاری را برای اشخاص حقیقی ۳ میلیارد ریال تعیین کرد.

براساس این مصوبه سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه بدون سپرده گذاری نزد بانک عامل نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شد؛ همچنین مبلغ سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه برای شرکت های حقوقی با سپرده گذاری برای تامین مالی کسب و کارهای خرد و دانش بنیان نیز مبلغ ۷.۵ میلیارد ریال تعیین شد.گفتنی است مدت بازپرداخت این تسهیلات بنا به درخواست متقاضی حداکثر ۶۰ ماهه خواهد بود.

شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز خود همچنین به منظور تسهیل گری در شرایط اخذ تسهیلات توسط شرکت های دارویی از شبکه بانکی و تامین نقدینگی مورد نیاز این شرکتها مقرر کرد، تا سقف اعتباری مقرر در آیین نامه تسهیلات و تعهدات کلان به ۴۰ درصد سرمایه پایه بانک ها افزایش یابد همچنین پرداخت تسهیلات به این شرکتها محدودیت های مربوط به سرمایه پایه منفی برخی از بانک های عامل مستثنی شد.

شورای پول و اعتبار همچنین به منظور تامین نقدینگی مورد نیاز شرکت‌های دارویی ناشی از طرح مردمی سازی یارانه ها سقف تسهیلات و تعهدات برای صنایع دارویی را از ۹۰ درصد به ۲۰۰ درصد فروش سال قبل افزایش داد.

وام قرض الحسنه فوری۵۰۰ میلیونی دولت برای همه مردم

بانک رفاه کارگران در طرح حرکت برای مشتریان خود افدام به ارائه وام تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۴ الی ۲۲ درصد می کند. سقف این وام برای اشخاص حقوقی ۳ میلیارد تومان است و دوره بازپرداخت نیز حداکثر ۳۶ ماهه (۳ سال) می باشد.

ابتدا باید بدانید که وام طرح حرکت, مشتریان بانک رفاه که دارای حساب جاری بدون دسته چک یا سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت هستند را شامل می شود و سقف وام برای اشخاص حقیقی ۵۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۳ میلیارد تومان است.

برای اینکه مشمول دریافت این وام شوید نیاز به سپرده دارید و به سپرده شما بر حسب میانگین ۳، ۶ و ۹ ماهه وام تعلق می گیرد و سود وام از ۴ درصد تا ۲۲ درصد نیز بر اساس ماندگاری سپرده شما تعیین می شود.

شرط دیگر برای دریافت وام ۵۰۰ میلیونی طرح حرکت بانک رفاه این است که شما به بانک بدهکار نباشید و همچنین تا بحال چک برگشتی نیز نداشته باشید و برای دریافت وام بتوانید ضمانت های قابل قبول را به بانک ارائه دهید که می تواند ضامن رسمی باشد. البته اینکه چه ضمانت های دیگری می توان برای این وام ارائه داد به خوش حسابی شما و تصمیم شعبه مورد نظر بانک رفاه بستگی دارد.

همچنین برای دریافت این وام, ۱۰۰ هزار تومان بابت تشکیل پرونده و اعتبارسنجی از شما درخواست می شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی