کد مطلب: 30327

مدیران خودرو | مدیران خودرو اقساطی| مدیران خودرو قیمت| مدیران خودرو فروش

فروش اقساطی مدیران خودرو با وام بانکی ویژه کارمندان و مردم عادی | خرید خودرو از دم قسط تیگو 8 پرو، تیگو 5 و آریزو5 بدون چک

طرح جدید فروش اقساطی تیگو8 پرو هیبرید و تیگو 5 و آریزو5 FL مدیران خودرو ویژه آبان 1402 منتشر شد.

فروش اقساطی مدیران خودرو با وام بانکی ویژه کارمندان و مردم عادی | خرید خودرو از دم قسط تیگو 8 پرو، تیگو 5 و آریزو5 بدون چک

شرکت مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی چینی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرد. شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد.خودروهای کمپانی مدیران خودرو در قالب دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام عرضه می‌ شود. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ به منظور عرضه خودروهای رده بالا کمپانی چری برند فونیکس را تاسیس نمود. مدیران خودرو فروش ویژه محصولات خود را به صورت اقساطی آغاز کرده است.

فروش اقساطی تیگو 8 پرو و آریزو5 FL مدیران خودرو ویژه آبان

بخشنامه فروش اقساطی تیگو8 پرو هیبرید آریزو5 FL مدیران خودرو ویژه آبان 1402 منتشر شد.

شرکت مدیران خودرو بخشنامه فروش اقساطی خودرو تیگو8 پرومکس و تیگو8 هیبرید را ویژه آبان ماه 1402 اطلاع رسانی کرد.

جزئیات فروش:

قیمت و شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی آریزو5 FL IE از سوی مدیران خودرو ویژه آبان ماه 1402 منتشر شد.

مدیران خودرو

جزئیات فروش:

مدیران خودرو

داخل تیگو 5 مدیران خودرو

با ورود به داخل کابین با فضای نسبتاً جادار و زیبائی روبرو میشویم که بواسطه وجود نمایشگر عمودی 10 اینچی و سایر آپشن‌های پیش رو، مدرن و امروزی به نظر میرسد. غربیلک فرمان طراحی خوبی دارد و نشانگرهای جذاب پشت آمپر در کنار خطوط شکسته داشبورد، مقداری هیجان را هم چاشنی کار نموده‌اند.

ارگونومی نیز در سطح مناسبی قرار دارد و از نظر دید به اطراف، دسترسی به ادوات و همچنین فضای پا و سر با مشکل خاصی مواجه نیستیم. صندوق عقب به نسبت ابعاد بدنه محفظه متوسطی دارد اما کارمان را راه می‌ا‌ندازد. تنها مشکل در همان بحث همیشگی کیفیت متریال داخلی خلاصه میشود. البته کیفیت مواد مورد استفاده در اتاق تیگو 5 در قیاس با محصولات رده پایین‎ چینی یک سر و گردن بالاتر است اما هنوز هم حس چندان خوبی به سرنشینان منتقل نمیکند.

مدیران خودرو

ضمناً بد نیست اشاره کنیم که نسخه‌های قبل از سال 97، با تریم داخلی ساده، نمایشگر کوچکتر و آپشن‌های کمتر به بازار عرضه میشدند.

طراحی تیگو 5 مدیران خودرو

نسخه‌ اولیه تیگو 5، که مدت زمان کوتاهی میهمان خط تولید مدیران خودرو بود از ظاهر نسبتاً ساده‌ای بهره میبرد؛ اما یک سال پس از معرفی آن مدل، یعنی در سال 1395 کمپانی وطنی اقدام به عرضه نمونه فیس‌لیفت شده نمود. در نسخه جدید، چراغها، جلوپنجره، صندوق و سپرها مورد بازطراحی و اصلاحات قرار گرفته بودند و حالا ظاهر ماشین یک پله زیباتر از پدرش جلوه میکرد. البته هنوز هم اگر بخواهیم سخت‌گیر باشیم میتوانیم از مواردی مثل عدم تناسب میان عرض و ارتفاع اتومبیل و سادگی برخی قسمت‌ها ایراد بگیریم، بخصوص که با توجه به قیمت نسبتاً گران اتومبیل، رقبای قدری در این رده وجود دارند که کار را برای خودنمایی بیشتر تیگو 5 دشوار ساخته‌اند.

مدیران خودرو

اما با تمامی این صحبت‌ها، این بی‌انصافی است که ظاهر تیگو 5 را زشت یا بدقواره توصیف کنیم. بخصوص که گرافیک زیبای چراغهای جلو و هارمونی ستودنی آن با جلوپنجره، جلوه زیبایی به دماغه خودرو بخشیده‌اند. ارتفاع زیاد ماشین هم کمک کرده تا ظاهر تیگو 5 بیشتر از برخی رقبای این رده مشابه کراس‌اوورهای واقعی شود. همچنین استفاده از از اِلمان‌های اسپرت در داخل سپر و ترکیب هوشمندانه آنها با خطوط ساده و منطقی بدنه، در مجموع ترکیب قابل قبولی را پدید آورده‌اند که هرچند بیننده را هیجان‌زده نمیکند اما میتواند راضی کننده باشد.

مشخصات تیگو 5 مدیران خودرو

زیر کاپوت تیگو 5 تنفس طبیعی یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ 2 لیتری (حجم دقیق 1971 سی‌سی) قرار گرفته که قادر است حداکثر 139 اسب بخار قدرت و 182 نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید. مقایسه این اعداد با قدرت و گشتاور یک خودرو معمولی در سطح کیا سراتو سایپا (که تازه محصول چندان جدیدی هم نیست) نشان از بازدهی کاملاً متوسط موتور تیگو 5 دارد چراکه نماینده کیا با حجم موتور مشابه به ترتیب 15 اسب بخار قدرت و 12 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید میکند.

مدیران خودرو

ترکیب این قدرت متوسط با یک گیریکس نه چندان چالاک از نوع CVT (با قابلیت شبیه سازی 7 سرعت) و وزن سنگین خودرو (بالاتر از 1.5 تن) به شتاب صفر تا صد رسمی 13 ثانیه (در شرایط بنزین و ارتفاع تهران بیش از 15 ثانیه) منتهی شده که برای این رده قیمتی چندان جالب نیست. بخصوص که شتابگیری با تیگو 5 با نفوذ صدای زیادی به داخل کابین همراه خواهد بود.

موتور تیگو 5 مدیران خودرو

اصلاً اگر به دنبال جذابیت‌های اسپرتی باشید، بهتر است که به کل دور تیگو 5 را خط بکشید، چراکه این محصول به غیر از ترمزهای قدرتمند، دلگرمی دیگری در این زمینه ندارد؛ یعنی حتی در صورت رفع مشکل شتاب، باز هم ضعف هندلینگ و فرمان‌پذیری در پیچ‌های تند سر جای خود باقی خواهد ماند چراکه مرکز ثقل بالا در کنار سیستم تعلیق نرم اتومبیل، منجر به حرکات گهواره‌ای و کم‌فرمانی در سرعت‌های بالاتر شده است.

اما اگر خیلی اهل شتاب‌گیری نیستید و به قصد استفاده‌های خانوادگی به سراغ این محصول آمده‌اید (که قطعاً هم همین‌طور است) میتوانید از سیستم تعلیق نرم تیگو 5 که آرامش مناسبی برای کابین مهیا نموده لذت ببرید.

البته برای علاقه‌مندان به شتاب، نسخه 1.5 لیتری توربوشارژر با 11 اسب بخار قدرت بیشتر و 23 نیوتن‌متر گشتاور بالاتر موجود است که میتواند بدلیل گشتاور بالاتر در دور موتور پایین‌تر و همچنین اصلاحات صورت گرفته در گیربکس، به شتاب رسمی حدود 11.2 ثانیه دست یابد؛ هرچند قیمت گران‌تر و دردسرهای نگهداری از خودروهای توربو به عنوان دو عامل بازدارنده در انتخاب این مدل بجای مدل اتمسفریک عمل خواهند نمود.

مدیران خودرو

 

قیمت تیگو 5 مدیران خودرو

قیمت tiggo 5 به قرار جدول زیر می­باشد:

نام خودرو ویژگی قیمت صفر کیلومتر قیمت دست دوم

Chery Tiggo 5 پیشرانه4: سیلندر 1971 سی سی از 280 تا 300 میلیون تومان از 220 تا 290 میلیون تومان

شرایط فروش اقساطی تیگو 5 مدیران خودرو

شرایط فروش تیگو 5 به صورت نقدی با توجه به تیپ خودرو در جدول زیر آورده شده است:

تیپ خودرو مدل قیمت خودرو(تومان)

TIGGO 5 IL 98 325500000

TIGGO 5 IE 98 348400000

شرایط فروش اقساطی تیگو 5 جدید را مدیران خودرو به شرح زیر اعلام نموده است:

قیمت تیگو 5 تیپ IE برابر 358 میلیون و 900 هزار تومان می­باشد که بازپرداخت اقساط آن از 12 الی 60 ماه کاری می­باشد و طی 45 روز کاری به مشتری تحویل داده خواهد شد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو به دلیل گستردگی محصولاتی که دارد در کل طول سال برقرار می­باشد. شرایط فروش Tiggo 5 مدیران خودرو به قرار جدول زیر است:

مدیران خودرو

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو Chery Tiggo 5

تیپ مدل قیمت(تومان) زمان تحویل

TIGGO 5 IL 98 325500000 فوری

TIGGO 5 IE 98 348400000 30 روز کاری

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو چری CHERY TIGGO 5 IL

مدل خودرو قیمت خودرو پیش پرداخت مدت اقساط مبلغ هر قسط

TIGGO 5 98 325500000 146475000 12 ماهه-ماهیانه 16602000

24 ماهه-ماهیانه 9183000

36 ماهه-ماهیانه 6783000

48 ماهه-ماهیانه 5643000

60 ماهه-ماهیانه 5009000

مدیران خودرو

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی