کد مطلب: 30318

بهاره رهنما | بهاره رهنما ازدواج مجدد | بهاره رهنما چالش جدید | بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما خودکشی کرد ؟ | فیلمی دردناک از وصیت بهاره رهنما قبل از فوت

بتازگی بهاره رهنما فیلمی از خود در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است که صحبت های غم دار و معنادار بهاره خانوم به مانند وصیت قبل مرگ می ماند. با توجه به حاشیه های جنجالی اخیری که برای بهاره خانوم در این چند روز پیش آمده هواداران این بازیگر توانا دلنگرانی خودکشی این بازیگر عزیز کشور را دارند.

بهاره رهنما خودکشی کرد ؟ | فیلمی دردناک از وصیت بهاره رهنما قبل از فوت

بهاره رهنما بازیگر چشم رنگی و جذاب و پر حاشیه تلویزیون و سینمای ایران است که در مرز 50 سالگی است. شایعه های جدیدی درباره ازدواج سوم بهاره رهنما با مردی پولدار به گوش می رسد. بهاره رهنما تابحال حدود 10 کتاب نوشته است و روحیه بسیار لطیف و شاعرانه ای دارد. بهاره رهنما به تازگی از همسرش امیر خسرو عباسی جدا شده است و این طلاق سر و صدای زیادی بپا کرده است. در ادامه عکس های جذاب از بهاره رهنما کنار همسرش را میبینید.

فیلم جنجالی از آخرین وصیت بهاره رهنما قبل از خودکشی

بتازگی بهاره رهنما فیلمی از خود در پیج اینستاگرامش منتشر کرده است که صحبت های غم دار و معنادار بهاره خانوم به مانند وصیت قبل مرگ می ماند. با توجه به حاشیه های جنجالی اخیری که برای بهاره خانوم در این چند روز پیش آمده هواداران این بازیگر توانا دلنگرانی خودکشی این بازیگر عزیز کشور را دارند.

با پیگیری های خبرنگار سایت دیجی سرگرمی مشخص شد این ویدئو کلیپ از نوشته های خانم بهاره رهنما است و هیچ ربطی به وصیت نامه و شایعه عجیب خودکشی ایشان ندارد.

بهاره رهنما رو میشه هنرمندی دونست که از سال های خیلی دور توی این عرصه فعاله و یه جورایی جوونیش رو در سینما گذرونده و تغییرات مختلف و توی خانوم در این عرصه دیدیم مثلا فیلم هایی دیدم که طنز بوده و یا حتی فیلم هایی ازش دیدیم که توی اون ها نقش جدی داشته در حالی که به بهاره رهنما بیشتر میاد که فیلم های طنز بازی کنه و جالبه که حتی این روزا هم که داره تئاتر بازی میکنه نقش طنز داره ولی خب موضوعی که وجود داره اینه که بهاره رهنما توی واقعیت هم اینی هست که که توی فیلماشه یا نه چون توی شام ایرانی که یه برنامه بود با حضور بازیگرا اینطور به نظر نمیومد و خانوم حتی اشک فلور نظری رو هم درآوورد!

ولی خب معلوم نیست که بهاره رهنما و بقیه ی دوستان در این برنامه داشتن فیلم بازی میکردن و یا داستان واقعی بود! هر چند از اینا که بگذریم بهاره رهنما یه سری از اوقات برای خودش حواشی های خیلی بزرگی درست میکنه که باعث میشه این بازیگر بین مردم محبوبیت خودش رو از دست بده مثلا احتمالا یادتون باشه که موقعی که ایشون در حال ترکیه گردی بود و یه عده بهش خرده گرفتن بابت عکس و فیلمایی که منتشر میکنه ایشون گفته بود که کار کرده و زحمت کشیده پول در آوورده و الان دوست داره که با پولش لذت ببره و هر کی نتونسته بعد از سال ها کار پول دربیاره بی عرضه بوده! حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

بهاره رهنما

لباس ده هزار دلاری بهاره رهنما کیکه یا واقعی؟

بهاره رهنما یه جورایی به علت طلاقش از پیمان قاسم خانی از تلویزیون کنار گذاشته شد چرا که در خیلی از سریال های ساخته شده در این رسانه رده پیمان خان به عنوان فیلمنامه نویس دیده میشد که خب این رسانه هم انگار بین دوراهی مونده و پیمان خان رو انتخاب کرده البته که این گفته از زبون خوده بهاره خانومه ولی خب به کلی خانوم یه مدتی رو فعالیت نمیکرد تا این که یه فیلم ساخت و بعدش هم تئاتر رو شروع کرد و در حال حاضر هم مشغوله و حتی برای دیده شدن این تئاتر از بلاگرای اینستایی هم مثل سیسی استفاده کرده!

ولی موضوعی که در رابطه با این تئاتر جنجالی شده لباس بهاره خانوم در این نمایشه که خیلی ها میگن این لباس از برند ورساچه هست و ارزشش هم ده هزار دلاره که خب جای تعجب داره و برای خیلی ها سوال پیش اومده که این لباس واقعیه یا کیکه؟! نظر شما چیه؟

بهاره رهنما

عکس با فاز افق های بی کران بهاره رهنما وقتی انقد جوون شده

این روزا یه عالمه آدم توی اینستاگرام اکانت دارن و هر کدوم از این ها توی این اپ یه عالمه عکس و فیلم منتشر میکنن که پشتشون یه مغز و دنیای متفاوت قرار داره و به همین خاطر میشه یه عالمه آدم با روحیه های متفاوت، قیافه های گوناگون، استایل های خاص و یا حتی عجیب، لایف استایل های متنوع و... دید که در این بین بازیگرا هم از این قاعده مستثنی نیستن و میشه یه جورایی از روحیات بازیگرا هم در این فضا بیشتر سر درآوورد.

بهاره رهنما

حالا بهاره رهنما هم در این بین یکی از این بازیگراست که خانوم پیجش یه جورایی شبیه بازار شام میمونه و میشه عکس های متنوعی ازش رو در این پیج دید مثلا میشه عکس هایی رو که مربوط به مدل شدن ایشون هست رو دید، میشه کلیپ های مربوط به برنامه هایی که ایشون در اون ها حضور داشته رو دید و... در کل یه جور آشفتگی توی پیج بهاره وجود داره که امیدواریم توی زندگیش اینطور نباشه.

حالا هم به تازگی خانوم عکسی از خودش منتشر کرده که خیره به افقه و برای خیلی ها جوونی ایشون توی این سن جذاب به نظر اومده که خب یکی از دلایلش میتونه خوش خنده بودن و ایشون باشه و دلیل دیگه هم مراقبت های شدید پوستی هست که ایشون  انجام میده و حتی برای کلینیک هایی که میره تبلیغ هم انجام میده توی پیجش که اینجوری یا خدماتش رایگانه و یا هزینه دریافت میکنه برای تبلیغات که این یعنی خانوم میدونه چطور پول دربیاره!

بهاره رهنما

بهاره رهنما پولاشو اینطوری خرج میکنه

مشخصه که بازیگرا از جمله افراد ثروتمند توی جامعه محسوب میشن چه در ایران و چه در خارج از ایران و خب این دسته از دوستان از اونجایی که خیلی توی دید هستن سعی میکنن که همیشه لباس های لاکچری بپوشن و یه استایل برند و ترند داشته باشن تا شیک به نظر برسن چرا که خیلی ها منتظر هستن که استایل اون ها رو ببینن و تحلیل کنن و در صورتی که جالب تیپ نزده باشن هیت میگیرن مثل بهاره رهنما توی جشنواره ی ایتالیا که در مقاله های قبلی براتون گفتیم راجبش.

اما یه موضوعی که راجبه بهاره رهنما چه تو اون جشنواره و چه توی حالت عادی وجود داره این هست که ایشون به عجیب پوشی عادت کرده و انگار نمیتونه که استایل های معمولی داشته باشه مثلا توی جشن حافظ امسال لباس ایشون زیبا بود ولی یه حالت عجیبی داشت و نمیشد توی هیچ دسته ای قرارش داد ولی باز به نسبت بعضی از تیپ های ایشون خوب بود ولی موضوعی که توی این جشن برای خیلی ها جالب بود کیف گرون و برند خانوم بازیگر بود که با استایل مشکیش حسابی به چشم میومد و انگار خانوم بازیگر پول زیادی براش خرج کرده.

بهاره رهنما

بیوگرافی و اعضای خانواده بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه انقلاب اسلامی با خانواده به کشور انگلستان رفتند اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما و حاشیه هایش

بهاره رهنما، یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است. شکایت از نادر فتوچی (روزنامه نگار) در سال 1393، درگیری با سیروان خسروی و ویدیو جنجالی او در ترکیه؛ جز پر سرچ‌ترین‌حاشیه‌ها بود. بهاره رهنما زندگی شخصی آرامی هم نداشت و سال 1395 از پیمان قاسمخانی جدا شد و ازدواج مجدد‌ش با امیر خسرو عباسی، مالک برند آرایشی و بهداشتی هاینس و ژاکسی در سال 1396 ثبت شد. جشن عروسی و سالگرد ازدواج و تولد‌های پر زرق وبرق، آشنایی این دو، هنگام تبلیغ برند آرایشی امیر خسرو عباسی و سفر به مشهد شکل گرفت و در نهایت منجر به ازدواج شد که البته دوام چندانی نداشت و این زوج سال گذشته از هم جدا شدند. اما حاشیه های بهاره و امیر خسرو تا سال ها تو ذهن مخاطبان خواهد ماند. حواشی که از همان مراسم ازدواج شروع شد. تم مراسم عروسی، کارت دعوت، ماشین و لباس عروس و ...... رنگ سفید و آبی؛ در کت و شلوار داماد، لباس عروس، تور، دسته گل و تاج که به شکل واژه عشق بود، مناسب بهاره رهنما و فرم بدن او نبود و به طراح این لباس،انتقادات فراوانی‌شد.

ماکسیمال پوشی به سبک بهاره رهنما در اکران فیلم زنی که شاعر بود

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم بهاره رهنما یکی از سلبریتی هایی است که از پوشیدن و انتخاب لباس هایی که دیگر افراد می هراسند هیچ ترس و واهمه ای ندارد. او برای شرکت در مراسم اکران فیلم زنی که شاعر بود به وسیله یک مانتوی عجیب و سیاه و اکسسوری های قرمز و براق ثابت کرد که علاوه بر بازیگری و تجربه کارگردانی جسارت انتخاب لباس های عجیب هم دارد. البته جالب است که بدانید همه ماکسیمال پوش ها اینگونه هستند زیرا استایل ماکسیمال در صنعت مد و فشن بر ترکیب شلوغ و اغراق‌ آمیز طرح‌ها، رنگ‌ ها و اکسسوری‌ های متعدد در استایل تاکید دارد.

بهاره رهنما

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی