کد مطلب: 30311

الناز شاکردوست | الناز شاکردوست و هوتن شکیبا | الناز شاکردوست و همسرش

عکس جشن عروسی الناز شاکردوست با پسر 20 ساله ! | اختلاف قدی 1 متری الناز خانوم با شاه دوماد ترکوند

عکس جدیدی از الناز شاکردوست در اینستاگرام منتشر شده است که الناز خانوم در کنار پسری بسیار جوان قرار گرفته و صمیمیت این دو باعث ایجاد شبهاتی درباره ازدواج خانم بازیگر با این پسر جوان ایجاد شده است.

عکس جشن عروسی الناز شاکردوست با پسر 20 ساله ! | اختلاف قدی 1 متری الناز خانوم با شاه دوماد ترکوند

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی محبوب ایرانی است که با چهره اروپایی و چشمان زیبای رنگی اش بسیار مورد توجه هواداران است .الناز شاکردوست به تازگی در فیلم ابلق خوش درخشید. خبرهای ضد و نقیضی از ازدواج الناز شاکردوست به گوش می رسد. شایعاتی زیادی در اینستاگرام پیچیده که الناز شاکردوست سابقه یک ازدواج ناموفق داشته اند و از این ازدواج یک فرزند دارند .در ادامه زندگی لاکچری الناز شاکردوست را مشاهده میکنید. 

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست ازدواج کرد

عکس جدیدی از الناز شاکردوست در اینستاگرام منتشر شده است که الناز خانوم در کنار پسری بسیار جوان قرار گرفته و صمیمیت این دو باعث ایجاد شبهاتی درباره ازدواج خانم بازیگر با این پسر جوان ایجاد شده است.

الناز شاکردوست

بیوگرافی الناز شاکردوست بازیگر

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است

فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد

الناز شاکردوست

خانواده و اصالت الناز شاکردوست

الناز شاکردوست (Elnaz Shakerdoost) در شهر تهران به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر بنام «علی» و یک خواهر کوچکتر بنام «الیکا» دارد

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش «فاطمه محتشمی» خانه دار می باشد

الناز شاکردوست را بیشتر شناسید

الناز شاکروست در یکی از سکانس‌های فیلم «تابو» خودکشی را تجربه می‌کند. جالب اینجاست که به علت عدم هماهنگی‌های لازم برای فیلم‌برداری این سکانس، او تا سرحد مرگ هم پیش می‌رود و به عبارت بهتر تصویرسازی خودکشی در برابر دوربین او را با تجربه‌ مرگی واقعی روبرو می‌کند.

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های مورد علاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادی داره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!!

الناز شاکردوست

ماجرای جنجالی الناز شاکردوست همجنسگرا بودن !

الناز شاکردوست چند باری با انتشار پست های عجیب تو صفحه اینستاگرام خودش خبرساز شده بود. یکی از این پست ها مدتی پیش بود که خانوم بازیگر تصویری از یک چتر رنگی منتشر کرد که برخی ها ایشون رو به حمایت از همجنسگراها متهم کردند و الناز بلافاصله مجبور شد این پست رو حذف کند. یکی دیگش هم برای روز تولد الناز بود که رنگ شمع های کیک تولدش که باز هم به اینگ ها تزئین شده بود خیلی از کاربران آن را به مفهوم حمایت از هم جنسگرایان دانستند.

الناز شاکردوست

سبک شخصی سیندلاری سینمای ایران در انتخاب لباس

الناز شاکردوست برحلاف برادر کژوال پوشش معمولا کلاسیک لباس می پوشد و برای انتخاب لباس هایش وقت می گذارد. لباس کژوال به لباس های گفته می شوند که حالت رسمی ندارند. این لباس ها جزو لباس های راحتی و زیبا هستند که از آن ها در موقعیت ها و مراسم های غیر رسمی استفاده می کنند. ولی جالب است که بدانید لباس های کلاسیک و یا الگانت کاملا برعکس هستند و برای مرام های رسمی بسیار استفاده می شوند. همانطور که در تصاویر پایین می بینید الناز شاکر دوست در بیشتر استایل هایش جسورانه کلاسیک می پوشد.

شاید برای شما جالب باشه که الناز شاکردوست از آن دست بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

تصویری از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیفی هرمس که با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

الناز شاکردوست

مدتی پیش هم الناز ساعت لاکچری کارتیر را در دست داشت که قیمت آن به حدود 2 میلیارد می رسید. این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را دارد.

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و عنوان می کنند  الناز شاکردوست  مالیات نمی دهد، در فیلم سفارشی بازی می کند، و ساعت «ریچارد میل» و «کارتیه» به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کنند. گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه کرده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

اما مدتی پیش هم تصویری از خود داخل ماشین منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول تفریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 4 میلیارد تومان قیمت دارد.

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

شایانیوز- الناز شاکردوست رو قطعا میتونیم از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی بدونیم که به خصوص در چند سال اخیر به شدت سطح کاریش رو ارتقا داده و حالا به نوعی جدید دوست داشتنی شده. چرا که الناز شاکردوست رو خیلیا اون قدیم ندیما فط یه خاطر فیس زیبا و قرتی که داشت دوست داشتند و دنبال کنندش بودند، اما حالا می بینیم که خانوم بازیگر با توجه به اینکه سبک نقش های انتخابیش و همچنین چالش بودن کاراکتراش تا به چه اندازه هنرمندانه و خفن شده، خب به طبع میشه گفت الناز شاکردوست رویی دیگر از هنر و توانایی خود را نشون داد و یه جورایی از الناز جدید رونمایی کرد!

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست رو این روزها در فیلم و یا سریالی نمی بینیم، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم خانوما در فضای مجازی و صفحه اینستاگرامش هم تصمیمی گرفته که فعالیتی نداره! الناز شاکردوست از دست چهره هایی می باشد که حتی اگه یه مدت طولانی هم خبری ازش نشه، باز تنها با یه استوری کوچیک میتونه خودش رو بولد کنه و هیچگاه فراموش شدنی نیست!

اما از این ها گذشته الناز شاکردوست از اونجایی که بازیگری به شدت پوووولداره و حتی پیش از بازیگر شدنش هم مایه دار بوده، خب استایل و لباس هایی لوکس و طراحی شده هم به تن داره! اما تصویری از الناز بانو مشاهده شد که تیپ خانوم بازیگر به خصوص کفش ها، اصلا درخور وی نبودن و یه جورایی تو ذوق مخاطب میزدن! الناز شاکردوست با این تیپ در اکران فیلم "شبی که ماه کامل شد" حضور پیدا کرده بود.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست از رتبه خفنای کنکور! اونم کنکور اون موقع که توش تقلب نبودددد!

شاید فکر کنید که الناز شاکردوست حتما از اون مدل دختر لوسایی بوده که بیشتر دنبال رفتارهای بیهوده هستند و توجهی به علم نداشته~ اما بهتره بدونید که «الناز شاکردوست» یکی دیگر از چهره‌هایی است که در کنکور رتبه عالی آورده است. این بازیگر کشورمان دیپلم‌اش را با معدل ۱۹.۲۳ در رشته ریاضی فیزیک گرفت و با رتبه ۱۱ در کنکور هنر و در رشته تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی