کد مطلب: 30242

الناز شاکردوست | الناز شاکردوست و همسرش | الناز شاکردوست و هوتن شکیبا

حرکت نامتعارف الناز شاکردوست در جشن تولد دوستش | اداهای الناز خانوم موقع بریدن کیک سوژه شد

بتازگی فیلمی از الناز شاکردوست در مهمونی منتشر شده است که در این جشن الناز خانوم از همراهان میخواهد رقص چاقو انجام دهند.

حرکت نامتعارف الناز شاکردوست در جشن تولد دوستش | اداهای الناز خانوم موقع بریدن کیک سوژه شد

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی محبوبی است که چهره زیبا و بازی عالی اش در فیلم ها او را بشدت معروف کرده است.الناز شاکردوست به تازگی در فیلم ابلق خوش درخشید و نقشی متفاوت را اجرا کرد.الناز شاکردوست مجرد است‌. الناز شاکردوست قصد ازدواج ندارد.در ادامه زندگی لاکچری الناز شاکردوست را مشاهده میکنید. 

فیلم نامتعارف از الناز شاکردوست در جشن همه را شوکه کرد

بتازگی فیلمی از الناز شاکردوست در مهمونی منتشر شده است که در این جشن الناز خانوم از همراهان میخواهد رقص چاقو انجام دهند.

زندگی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد.[۱] او که فرزند دوم خانواده است، یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر دارد. او از سنین دبستان به بازیگری علاقه نشان داد و در تئاترهای دانش‌آموزی و دانشجویی به روی صحنه رفت که در سال ۱۳۷۶ برای آن برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی شد.

او در کنکور هنر با رتبهٔ ۱۱ وارد رشتهٔ تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد

الناز شاکردوست

تولد لاکچری الناز شاکردوست وسطه بیابون

این روزا خیلی از بازیگرا و افراد سلبریتی توی جامعه اینستاگرام دارن و میشه خیلی راحت از احوالات اون ها باخبر شد و این دسته از افراد هم در صورت تمایل یه قسمت هایی از زندگیشون رو با طرفدارانشون به اشتراک میذارن و دیگه شرایط مثل قدیم نیست که خبرهای مختص این افراد خیلی دیر به دست مردم برسه چون بالاخره سلبریتی ها بین مردم محبوب هستن و همه دوست دارن که ازشون اطلاعات دست اول و به روز داشته باشن.

حالا یکی از به روز ترین خبرهایی که در رابطه با الناز شاکردوست وجود داره تولد برادر ایشون یعنی علی شاکردوست هست که خیلی ها رو غافلگیر کرده چون خونواده ی شاکردوست با وجود این که خیلی متمول هستن اهل شو و نمایش این دارایی ها نیستن ولی خب برای اولین بار ما شاهد یه تولد لاکچری از این خونواده اون هم وسطه بیابون هستیم که خیلی اون رو خاص نشون میده و برای همه تازگی داره چون احتمالا کمتر کسی تا به حال همچین تولدی گرفته باشه که خرجش خداتومنه.

همانطور که در عکس مشخص است الناز شاکر دوست همانند بسیاری از خانم های سلبریتی اهل آرایش غلیظ و لباس های جذب و حاشیه دار نیست و همین که هیچگاه از فیلتر اینستایی و کیلو کیلو لوازم آرایش استفاده نمیکنه یعنی اعتماد به نفس کافی رو داره و دلیلی برای تغییر چهرش نمیبینه!

الناز شاکردوست

حالا ممکنه برخی هم بگن الناز شاکردوست بینیشو عمل زیبایی کرده بله درسته این بازیگر زن عمل جراحی زیبایی داشته اما این رو هم باید در نظر داشت که خیلی از خانم های بازیگر بینی که هیچ، موارد دیگه ای رو هم جراحی زیبایی کردند و باز هم تا فیلتر و آرایش نباشه جلوی دوربین اینستاگرام نمیان!

شاید برای شما جالب باشه که الناز شاکردوست از آن دست بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

تصویری از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیفی هرمس که با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

مدتی پیش هم الناز ساعت لاکچری کارتیر را در دست داشت که قیمت آن به حدود 2 میلیارد می رسید. این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را دارد.

الناز شاکردوست

خانواده و اصالت الناز شاکردوست

الناز شاکردوست (Elnaz Shakerdoost) در شهر تهران به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر بنام «علی» و یک خواهر کوچکتر بنام «الیکا» دارد

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش «فاطمه محتشمی» خانه دار می باشد

الناز شاکردوست رتبه ۱۱ کنکور

بچه درسخونی بود به حدی که در رشته ریاضی و فیزیک با معدل ۱۹/۲۳ دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه ۱۱ رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد

الناز شاکردوست

ورزش مورد علاقه دالناز شاکردوست

بدنسازی و TRX (ورزش کشش عضلانی) و اسکی در فصل آن، از مهم ترین ورزش‌ هایی است که معمولا در برنامه ورزشی من قرار دارند، یوگا هم به خاطر شرایط سلامت جسم و روح مهم است

مسافرت دور دنیا الناز شاکردوست

از ۲۳ سالگی سعی کردم همه دنیا را شهر به شهر بگردم و لذت ببرم

جاهایی که می روم مرا با عنوان الناز شاکردوست بازیگر نمی شناسند بلکه با من مثل یک انسان عادی برخورد می کنند که این علاقه ام را بیشتر می کند

الناز شاکردوست و همسرش !

خانم شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است با این حال مدتی از علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس بعنوان همسرش نام می برند که صحت نداشت

پس از چند بازی مشترک با «هوتن شکیبا» هم خبر ازدواج این دو نشر یافت که بازهم صحت ندارد

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست در یک قدمی مرگ

میگ وید یکبار سال ۱۳۹۳ در سکانسی از فیلم «تابو» در ساحل توسط گرداب به دریا کشیده شد و در لحظه آخر غرق شدن توسط افراد محلی از روی کشتی فرسوده نجات پیدا کرد

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی