کد مطلب: 30234

فوری: مرگ مشکوک بازیگر مشهور تلویزیون | خودکشی یا قتل؟

جسد بی‌جان متیو پری، بازیگر سریال معروف فرندز (دوستان) در خانه‌اش پیدا شد.

فوری: مرگ مشکوک بازیگر مشهور تلویزیون | خودکشی یا قتل؟

ایسنا نوشت: این بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در نقش «چندلر بینگ» در سریال کمدی دهه ۱۹۹۰ «فرندز» شناخته می‌شد بود، به هنگام مرگ ۵۴ سال داشت. منابع آگاه در پلیس به رسانه‌ها گفتند که پیکر این بازیگر در خانه‌اش در لس‌آنجلس پیدا شده است.

سریال «فرندز»، که زندگی شش دوست جوان را در نیویورک‌سیتی به تصویر می‌کشید، از ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ پخش شد. آخرین اپیزود آن ۵۲.۵ میلیون بیننده در آمریکا داشت که آن را به پربیننده‌ترین قسمت یک سریال تلویزیونی در آن دهه بدل کرد.

شرکت «وارنر برادرز تی وی» گفت که از «درگذشت دوست عزیزمان متیو پری داغدار شده‌ایم.»

پری که در سال ۱۹۶۹ در ماساچوست به دنبال آمده بود در شهر اوتاوا در کانادا بزرگ شد و در نوجوانی به لس‌آنجلس نقل مکان کرد. او از ۱۹۸۷ تا ۱۹۸۸ در نقش شخصیتی به نام «چاز راسل» در سریال «بویز» ظاهر شد و در نمایش‌هایی از جمله «گروئینگ پینز» هم بازی کرد. اما او با «فرندز» یک ستاره بین المللی شد؛ سریالی که فراز و نشیب زندگی شش جوان نیویورکی در یافتن عشق، کار و دوست را به تصویر می‌کشید.

این سریال کمدی همچنین با بازیگری «جنیفر انیستون»، «کورتنی کاکس»، «دیوید شوییمر»، «مت لابلانک» و «لیسا کودرو» یکی از موفق‌ترین نمایش‌های تاریخ تلویزیون شد.

«متیو پری» در چندین فیلم سینمایی از جمله «فولز راش این» (احمق‌ها بشتابید)، «آلموست هیروز» (تقریبا قهرمان) و «هول ناین یاردز» (همه نه یارد) ظاهر شده بود.

t7thfa1g

آشنایی با بیوگرافی متیو پری

متیو پری بازیگر و کمدین معروف و با استعداد سینما و تلویزیون آمریکایی متولد ۱۹ اوت سال ۱۹۶۹ که هم اکنون وی ۵۲ سال سن دارد و در شهر ویلیامزتاون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا چشم به جهان گشوده است.

این هنرمند دوران کودکی خود را در شهر اتاوا پایتخت کشور کانادا گذرانده است. سپس در سن ۱۵ سالگی به لس آنجلس رفت تا در کنار پدرش (جان بنت پری) و مادر بزرگش زندگی کند. او در همان موقع علاقه خود را به بازیگری پیدا کرد و تا اینکه در سال ۱۹۸۸ مقابل دوربین قرار گرفت.

بنابراین نخستین فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۹۸۸ در سن ۱۹ سالگی با فیلم ” یک شب در زندگی جیمی رردون ” آغاز نمود و بعد از یکسال دومین تجربه سینمایی خود را با فیلم ” او غیر قابل کنترل است” به دست آورد. در سال ۱۹۹۳ در فیلم ” روابط مرگبار” به کارگردانی بیل کاندن به ایفای نقش پرداخت. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت اوریچ، شلی فابارس، گوئینت پالترو و رکسانا زال حضور داشتند.

از دیگر فیلم های سینمایی که وی در آن حضور داشته می توان به هجوم احمق‌ها، قهرمانان تقریبی سه تا مانده تا تانگو، همه نه یارد، همه ده یارد، دوباره ۱۷، بالا رو نگاه نکن و … اشاره نمود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی