کد مطلب: 30193

الناز شاکردوست | الناز شاکردوست و هوتن شکیبا | الناز شاکردوست و همسرش

عصبانیت مردم از پالتوی پوست الناز شاکردوست | از الناز خانوم بعید بود

الناز شاکردوست بازیگر زیبا و پر استعداد سینما عکسی از خود منتشر کرد که در آن با لباس خز دار بود و این مورد خشم دوستداران و حامیان حیوانات قرار گرفت.

عصبانیت مردم از پالتوی پوست الناز شاکردوست | از الناز خانوم بعید بود

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی محبوب است.الناز شاکردوست به تازگی در فیلم ابلق خوش درخشید.الناز شاکردوست مجرد است‌. الناز شاکردوست قصد ازدواج ندارد.در ادامه زندگی لاکچری الناز شاکردوست را مشاهده میکنید. 

بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد 7 تیر 1363 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران مرکز و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن در کشور انگلستان می باشد

الناز شاکردوست در شهر تهران به عنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر بنام «علی» و یک خواهر کوچکتر بنام «الیکا» دارد.

پدرش تاجر ابزار آلات صنعتی و مادرش «فاطمه محتشمی» خانه دار می باشد

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست و رتبه عالی در کنکور

شاید فکر کنید که الناز شاکردوست حتما از اون مدل دختر لوسایی بوده که بیشتر دنبال رفتارهای بیهوده هستند و توجهی به علم نداشته~ اما بهتره بدونید که «الناز شاکردوست» یکی دیگر از چهره‌هایی است که در کنکور رتبه عالی آورده است. این بازیگر کشورمان دیپلم‌اش را با معدل ۱۹.۲۳ در رشته ریاضی فیزیک گرفت و با رتبه ۱۱ در کنکور هنر و در رشته تئاتر دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران پذیرفته شد. شاکردوست علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

شروع بازیگری الناز شاکردوست اینجوری بوده!

از کودکی عاشق بازی و نواختن پیانو بود بطوری که همه اطرافیان پی به استعداد ذاتی او برده بودند که در نهایت این علاقه باعث شد در دانشگاه رشته تئاتر بخواند. بعد از ورود به دانشگاه از تئاتر دانشجویی شروع کرد تا اینکه سال 1382 وقتی 19 سال بود توسط کیومرث پوراحمد (کارگردان) برای بازی در فیلم «گل یخ» دعوت شد

به این ترتیب اولین با در این فیلم با محمدرضا گلزار و «گوهر خیراندیش» جلوی دوربین رفت

فکر میکنید الناز شاکردوست خیلی کلاس میذاره؟ سخت در اشتباهید این تصویر رو ببینید!

الناز شاکردوست

قطعا هر سینمایی چند سوپراستار داره و در میان بازیگرانِ بانو تو ایرانمون الناز شاکردوست سالهاست که سوپراستار دیده میشه چرا که هم استعداد خوبی داره و هم چهره ای به شدت مناسب و زیبا برای این شغل!

اما النار شاکردوست برخلاف اینکه همه فکر میکنن تو اینستاگرام خیلی باکلاس و آتلیه ای عکس میگیره .و منتشر میکنه، اتفاقا خیلیم راحت پسنده و کلا تو مود دوربین حرفه ای نیست بلکه خانوم بازیگرمون هر آنچه که از دلش بر بیاد میگیره و به اشتراک میذاره اونهم با دوربین گوشیش! در ادامه تصویری از وی مشاهده می کنید که اصلا لباس و چهره خاصی نداشت اما عکسش رو استوری کرد.

تولد پر نکته و جنجالی الناز شاکردوست!

الناز شاکردوست یه چیزی تو مایه های محمدرضا گلزار هستش که هوادارای زیادی داره و حسااابی پولداره که خب احتمالا تو این شرایط نیازی به ازدواج نیست!!

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست چند باری با انتشار پست های عجیب تو صفحه اینستاگرام خودش خبرساز شده بود. یکی از این پست ها مدتی پیش بود که خانوم بازیگر تصویری از یک چتر رنگی منتشر کرد که برخی ها ایشون رو به حمایت از همجنسگراها متهم کردند و الناز بلافاصله مجبور شد این پست رو حذف کند. یکی دیگش هم برای روز تولد الناز بود که رنگ شمع های کیک تولدش که باز هم به اینگ ها تزئین شده بود خیلی از کاربران آن را به مفهوم حمایت از هم جنسگرایان دانستند.

الناز شاکردوست با استایل هایی گرووون و استایلیستی ارزون!

الناز شاکردوست رو میشه از بازیگرای بسیار محبوبی دونست که گاهی خوشتیپه و گاهی بدتیپ که خب تصویر بالایی یکی از مثال های بارز از استایل ناجور خانوم بازیگره. البته که ناجور بودن از لحاظ نامتعارف بودن نیست و منظور ما به نوعی زیبایی شناسی در استایل هستش که چنین تیپی برای الناز شاکردوست مناسب نبود!

از طرفی هم چهره خیلی برنز شده خانوم خانوما و مورد توجه قرار گرفت که خب میگن دارندگی و برازندگی؛ اما بهتره بگیم استفاده از پول و اموال برای هرررر جایی هم جذاب نیست و گاهی اونقدر این مایه تیله زیاده که شخص در موارد مختلف ازش استفاده می کنه که نباید بکنه! مثلا همین سولار و برنز شدن چندان به الناز شاکردوست نیومد و به قول بسیاری از کاربران ظاهر زیبایی برای وی نساخت! الناز شاکردوست با وجود اینکه توانایی مالی و شرایطیش رو داره که با بهترین استایلیست ها در ارتباط باشه، اما چندان خوووشتیپ دیده نمیشه به خصوص در همین یکی دو سال اخیر که خیلی از بازیگران سینمای ما سعی بر این دارند تا متفاوت دیده بشن و الناز بانو هم یکی از اونها!!

الناز شاکردوست بازیگر زیبا و پر استعداد سینما عکسی از خود منتشر کرد که در آن با لباس خز دار بود و این مورد خشم دوستداران و حامیان حیوانات قرار گرفت.

الناز شاکردوست

همانطور که در عکس مشخص است الناز شاکر دوست همانند بسیاری از خانم های سلبریتی اهل آرایش غلیظ و لباس های جذب و حاشیه دار نیست و همین که هیچگاه از فیلتر اینستایی و کیلو کیلو لوازم آرایش استفاده نمیکنه یعنی اعتماد به نفس کافی رو داره و دلیلی برای تغییر چهرش نمیبینه!

حالا ممکنه برخی هم بگن الناز شاکردوست بینیشو عمل زیبایی کرده بله درسته این بازیگر زن عمل جراحی زیبایی داشته اما این رو هم باید در نظر داشت که خیلی از خانم های بازیگر بینی که هیچ، موارد دیگه ای رو هم جراحی زیبایی کردند و باز هم تا فیلتر و آرایش نباشه جلوی دوربین اینستاگرام نمیان!

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی