کد مطلب: 30187

بهاره رهنما | بهاره رهنما ازدواج مجدد | بهاره رهنما چالش جدید | بهاره رهنما و همسرش

دسته گل عروسی جواهرنشون بهاره رهنما سوژه شد | بهاره خانوم برای بار سوم وکیلم ؟!

بهاره رهنما با انتشار عکسی از دسته گل بسیار لاکچری و گران قیمتش با استایلی مدل تازه عروس ها باز هم حاشیه ساز شد.

دسته گل عروسی جواهرنشون بهاره رهنما سوژه شد | بهاره خانوم برای بار سوم وکیلم ؟!

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است. شایعه های جدید مربوط بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. بهاره رهنما علاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. بهاره رهنما به تازگی از همسرش جدا شده است. در ادام عکس جذاب از بهاره رهنما کنار همسرش را میبینید.

ازدواج بهاره رهنما برای بار سوم 

بهاره رهنما با انتشار عکسی از دسته گل بسیار لاکچری و گران قیمتش با استایلی مدل تازه عروس ها باز هم حاشیه ساز شد. البته که این عکس ربطی به ماجرای خواستگاری نداره و احتمالا یکی از طرفدارهای پر و پاقرص بهاره خانوم براشون خریدن.

بهاره رهنما

در ماه دی سال 93 پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره چی به دلیل یادداشت هایش در فیسبوک که بهاره رهنما ا (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. قاسم خانی یادداشتی در مورد این شکایت را در اینترنت منتشر کرد. فتوره چی بعد از این شکایت دادگاهی شد ولی با قرار کفالت آزاد شد و در نهایت بهاره رهنما هم رضایت داد.

بهاره رهنما باز جنجال ساز شد. عکسی جدیدی از بهاره خانوم در پیج اینستاگرامشون منتشر شده است که در خارج از کشور می باشد و شایعه مهاجرت این بازیگر با استعداد کشورمان رو بر سر زبان ها انداخته.

بهاره رهنما و همسرش

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد. سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

بهاره رهنما

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب جرم شود این حکم نیز خود به خد به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

 بهاره رهنما بازیگر خوش چهره و البته خوش استعداد ایرانیه که خیلی ساله تو این عرصه شگفت انگیز فعالیت داره اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر دهه پنجاهیه ما تو این چند سال اخیر به طور کلی مسیر کاری و حرفه ای و استایلی و زندگی و خلاصه هممممه چیز رو تغییر داد. بهاره رهنما رو قبل تر ها تنها در فیلم و سریال های همسر سابقش آقای پیمان قاسم خانی می دیدیم اما حالا اوضاع تغییر کرده و خب از اونجایی که بهاره رهنما بعد از قاسم خانی درجا ازدواج کرد و یه پنج سالی هم مودی دیگر داشت، این روزها واقعا عجیبه که بهاره بانو تا به این اندازه از قبلش فاصله گرفته.

بهاره رهنما اما این روزها چه کاره هستش که تا به این اندازه ازش تعریف و تمجید شد؟ این چهره مشهور که مجبور به ترک تلویزیون و سینما شد، حالا در تئاتر و نمایش فعالیت دارد و البته موضوعاتی اینچنینی. چرا که به گفته خود بهاره رهنما از وقتی که از پیمان قاسم خانی جدا شد دیگه تو دفاتر فیلمسازی راه داده نشد و حتی در رو میبستن تا با خانوم رهنما روبرو نشن که خب این خیلی میتونه برای یک هنرمند تلخ و دردناک باشه.

بهاره رهنما با کاهش وزنی شگفت انگیز!

بهاره رهنما به جز مسائل کاری و لایف استایل، در بحث ظاهری هم به شدت تغییر کرد و تا همین چند سال گذشته این بانوی مشهور رو با نوع لباس و فیزیکی دیگر می شناختیم و حالا انگار یک بهاره دیگر شکوفا و متولد شده.

بهاره رهنما با اکتیو شدن در اینستاگرام این فضای نامرئی، تونست خودش رو یه جور دیگه نشون بده و شاید اگه این فضا اختراع نشده بود اصلا بهاره رهنما هم این شکلی نبود و حالا می بینیم خانوم بازیگر برای پست و استوری هم که شده ظواهر و فعالیت هایی جالب داره. مثلا در ادامه مشاهده می کنید بهاره رهنما رو در حالی که داره خاطره ای از تئاتر شهر میگه و در این مصاحبه رویی دیگر از خود نشون میده. در ادامه بینیم بهاره رهنما رو در حالی که بسیار زیااااد کاهش وزن داشته و با استایلی خانومانه حضور داره.

بهاره رهنما

بهاره رهنما با تزریق جوانی شگفت انگیز! چطور ممکنه؟

بهاره رهنما این روزها جوان تر از ده پونزده سال پیش خود به سر میبره. اصلا برخی از بازیگران هستند به مانند بهاره افشاری و یا بهاره رهنما که نه تنها بویی از میانسالی نبردن، بلکه روزه بور تینیجر تر هم میشن. آخه میدونید که بین سن 35 تا 60 سال میشه میانسال و این جور چهره های مشهور هم از طریق ترفند هایی مثل عمل های زیبایی و بوتاکس و ژل و فیلر و … هزار جور جوانسازی دیگر سنشون رو به عقب برمیگردونن.

بهاره رهنما بسیار زیباتر از پیش شده و علاوه بر جوانی، ظاهرا زیبایی هم به او تزریق کردند. نمیدونم منظورم رو متوجه میشید یا نه، اما بهاره رهنما انگاری یه جورایی چهره ای باز تر و خوش سیما تر پیدا کرده جوری که تعجب آوره تا به این میزان جوانسازی.

بهاره رهنما خیلی وقته که تو هیچ فیلم و سریال دیده نشده. خانوم بازیگر تنها یک گریز به ساخت فیلم زد که خودش هم شد بازیگر و اونهم جایزه ای نبرد! بعدتر دیدیم بهاره رهنما مدام در حال بازی در تئاتر های مختلف است که خب این تئاتر ها هم دست مستقیم خودش در ک بود و باز هم باید گفت هیچ کارگردانی با خانوم همکاری نداره مگه اینکه خود رهنما درش دخیل باشه! 

این بار نوبت به تئاتری جدید رسید به نام "هوندا آدیداس" که حرکتی جدید زد. بهاره رهنما در این تئاتر علاوه بر این که خواهرش مریم رهنما رو دعوت کرد، از بلاگر مشهور سی سی خانوم هم دعوت نمود. اما نکته کجاست؟ اینجا که سی سی شخصیتی پر حاشیه و بلاگری جنجالی درست به مانند بازیگری خانوم بهاره رهنما دارد و اینجاست که باید گفت کبوتر با کبوتر باز با باز! 

جالبه که بهاره رهنما برای دیده شدن تئاتر خود دست به دعوت از بلاگر جنجالی زد تا به هدف خود یعنی تماشاچی هرچه بیشتر برسه که خب باید هم بگیم رسید!

بهاره رهنما

سی سی بلاگری که فالوورانی صفر و صد دارد. درست به مانند خانوم بهاره رهنما! حالا یعنی چی؟ یعنی فالوئراشون با صده صد طرفدرشونن و یا مخالفشونن و سایشون رو هم با تیر میزنن و برای هر انتشار اونها کامنتی منفی دارند! 

این همکاری عجیب بود چرا که بادی گفت این دو چهره اصلا چه ربطی به هم دارند؟ آها رابِطشون خانوم مریم رهنما بود چرا که سی سی به عنوان مدل در سالن زیبایی مریم بانو میکاپ شد و بعد هم به بهاره وصل! حال می بینیم که هم بهاره و هم سی سی جوری وانمود میکنن و نشون میدن که انگار رفیق هزار ساله اند در حالی که هر دو برای شهرت هر چه بیشتر خودشون سمت اون یکی رفتن!

نقطه تفاهم هردوشون هم طلاق هستش که حالا آزادانه و بدون همراه به زندگیشون میرسن. البته این به این منظور نیست که در زندگی این دو خانوم مقصر بودن و اصلا شاید بیشتر تقصیر ها گردن شوهرانشون بوده، اما در زمینه حاشیه سازی و جدایی کپ هم هستند!

اما چیشد که گفتیم بهاره رهنما رو دیگه در کارهای حرفه ای و فیلم و سریال نمی بینیم؟ چند سالی میشه که بهاره رهنما رو دیگه میون بازیگرا پررنگ نمی بینیم. این در حالیه که خانوم بازیگر زمانی که همسر پیمان قاسم خانی بود پشت بند هم بازی میکرد، البته در کارهایی که اسم پیمان بود! 

به گفته خود بهاره رهنما، از زمانی که این طلاق صورت گرفت کارگردانان و فیلمسازان به طور جدی و واقعی در دفترشون به روی رهنما بسته شد. این موضوع در حدی بود که وقتی بهاره رهنما به این دفاتر میرفت پچ پچ کنا به اتاقشون میرفتن و خانوم بازیگر رو راه نمیدادن!

بهاره رهنما

طلاق بهاره رهنما از همسر دومش

بهاره رهنما در متنی در استوری صفحه اینستاگرامش نوشت:

و به گمانم گاهی حرف نزدن از چیزی دلیل پنهان کاری نیست و گاهی بقول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست! من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدن و قد کشیدن را بمن آموخت! سالی را که گذراندم تا آخرین روزهایش برایم پر بود از "از دست دادن های سخت" :عاطفی، مالی، کاری و ...

اما به حسب تربیت مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تکیه به خدای بقول مادرم خوبی ها و با باور اینکه پدر هنوز هم مرا میبیند و به عشق مادر بودنم، دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام! و با همه وجودم "طلب خیر" برای همه دوستان و حتی قضاوتگرانم دارم. پی نوشت: برنامه شب آهنگی که میبینید ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده.

بهاره رهنما

بهاره رهنماامیرخسرو عباسی در پستی که از برنامه شب آهنگی منتشر کرده، هیچ تصویری از بهاره رهنما موجود نیست و وی اعلام کرده که این برنامه ۴ ماه پیش ضبط شده است. با مشاهده صفحه اینستاگرام بهاره رهنما و عباسی هم می توان دریافت که هیچ تصویری از یکدیگر در پست های آن ها وجود ندارد که مهر تاییدی بر جدایی بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی است.

فیلم زایمان بهاره رهنما

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی