کد مطلب: 30176

بهنوش بختیاری | بهنوش بختیاری مهاجرت | بهنوش بختیاری در دورهمی

چهره جدید بهنوش بختیاری بعد از عمل چشم گربه ای | خانوم ماشالله یک کیلو ژل خالی کرده رو صورتش !!

عمل های زیاد و تازه بهنوش بختیاری جنجال تازه ای را در بین هوادارانش بپا کرده است. همه معتقدند بهنوش خانوم تو انجام عمل های زیبایی و استفاده از فیلر و بوتاکس داره دیگه زیاده روی میکنه و چهره اش رو مصنوعی کرده.

چهره جدید بهنوش بختیاری بعد از عمل چشم گربه ای | خانوم ماشالله یک کیلو  ژل خالی کرده رو صورتش !!

بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه کشور است. بهنوش بختیاری نزدیک 20 سال است که ازدواج کرده است. بهنوش بختیاری حواشی زیادی دارد که یکی از آن ها حمایت سفت و سختش از ترنس ها می باشد. خبر طلاق بهنوش بختیاری هم چندی پیش مثل بمب در اینستاگرام ترکید. در ادامه عکس های زیبا بهنوش بختیاری را میبینیم.

چهره جدید بهنوش بختیاری بعد از عمل زیبایی صورت

عمل های زیاد و تازه بهنوش بختیاری جنجال تازه ای را در بین هوادارانش بپا کرده است. همه معتقدند بهنوش خانوم تو انجام عمل های زیبایی و استفاده از فیلر و بوتاکس داره دیگه زیاده روی میکنه و چهره اش رو مصنوعی کرده. 

بهنوش بختیاری

شهرت بهنوش بختیاری 

من در 29 اردیبهشت 1354 در تهران به دنیا آمدم. کودکی‌ام مثل کودکی خیلی‌های دیگر با کلی امید و آرزو سپری شد. من هم مثل خیلی از هم نسلان و هم جنسانم به زندگی نگاه می‌کردم. با همان رویاهای دست یافتنی و دست نیافتنی. بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شدم آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه. این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراندم و بعد با ورودم به دنیای سینما تمام چیزهای اطرافم تغییر کرد. بگذارید ماجرای سینما را کمی مبسوط‌تر بگویم. من قبل از بازیگری به عنوان منشی صحنه به سینما وارد شدم. در کنار آن در مدرسه «رسام هنر» یک دوره یک ساله تئاتر را هم زیر نظر خانم مهتاب نصیرپور گذراندم.

از خاطرات خوش آن سال‌ها می‌توانم به کار در پشت‌صحنه فیلم «مهمان مامان» استاد داریوش مهرجویی اشاره کنم که در سمت منشی صحنه در کنار سایر عوامل تولیدی این فیلم حضور داشتم اما در همان دوران هم سودای بازیگری و بازیگر شدن را در سر می‌پروراندم. سرانجام سال 1375 بود که این فرصت برایم به وجود آمد و در مجموعه «هوای تازه» ساخته آقای محمد رحمانیان بازیگری را آغاز کردم و به عرصه جدیدی در دنیای سینما وارد شدم. همان چیزی که گفتم سودایش را در سر داشتم و همین اتفاق باعث شد تا امروز بازی کنم و در کنار شما باشم و خیلی از شما من را به عنوان یک بازیگر بشناسید تا یکی از عوامل پشت صحنه فیلم. خواندن البته از نوع مجازش یکی دیگر از دغدغه‌های همیشگی‌ام بود.

بهنوش بختیاری

این بانوی هنرمند در یک خانواده شش نفره به دنیا آمد و یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود به نامهای بهناز، بهزاد و بهروز دارد.

بهرام بختیاری پدر خانم بازیگر اصالت بختیاری دارد و اشرف خانم مادر ایشان اهل تهران است. بهنوش بختیاری و پدرش در فیلمی به نام زندگی در شهر بزرگ همبازی شده اند.

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.

بهنوش بختیاری الان کجاست

در تمام این سال‌ها و در کنار بازیگری کلاس‌های آوازم را رها نکردم و ادامه‌اش دادم. فکر می‌کنم این تمام ماجرای حضور من تا امروز در کنار شماست. چیزی که توضیح بیشترش خارج از حوصله این صفحات است. فقط در پایان دلم نمی‌آید به نام یکی دونفر که در پیشرفت کاری‌ام خیلی به آنها مدیون هستم اشاره نکنم. کسانی که امروز در میان ما نیستند و شاید این اشاره به آنها ادای دینی باشد به محبت‌هایی که در حق من داشته‌اند. اول از همه زنده‌یاد حمیده خیر آبادی که مثل فرزندی به او علاقه داشته و دارم و بعد هم زنده‌یادان اردشیر افشین‌راد و مهدی ابالسلط. روحشان شاد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری و اتفاقی هولناک که برایش رخ داد

بهنوش بختیاری با انتشار یک متن در اینستاگرام خبر داد که از او دزدی شده است.

تقریبا میشه گفت که بازیگری شغلیه که بازنشستگی نداره و یه بازیگر میتونه تا جایی که خودش توان داره، هنرنمایی کنه ولی خب مسلما یه بازیگری که قبلا نقش یه مادر رو بازی میکرد با گذشت زمان دیگه باید نقش مادربزرگ رو بازی کنه که خب انگار بعضی از هنرمندا نمیتونن با این موضوع کنار بیان و میخوان همیشه تویه نقش های جوون باشن و بازی کنن ولی خب این یه خیال خام هست چون حتی اگر با گریم هم این موضوع قابل قبول باشه مخاطب نمیتونه حس بگیره و اون فرد رو توی اون جایگاه بپذیره، پس بازیگرها باید با این موضوع کنار بیان و از طرف دیگه باید خوشحال باشن که فضای مجازی و اینستاگرام هست و اون ها میتونن تا جایی که دوس دارن خودشون رو جوون تر از سن واقعیشون نشون بدن و کسی هم بهشون خرده ای نمیگیره و طرفدارهای خودشون رو هم دارن.

بهنوش بختیاری

حالا یکی از این بازیگرهایی که عشق و علاقه ی شدیدی به جوون موندن داره بهنوش بختیاری هستش که از هر راهی برای جوون تر به نظر رسیدن استفاده میکنه حالا استفاده فیلتر و ادیت روی عکساش باشه و یا انجام عمل های ریز و زیرپوستی! بالاخره جوون موندن برای امثال خانوم بختیاری مزایای زیادی داره، میگین چرا؟ چون بهنوش خانوم این روزا اکثر فعالیتش از راه مجازی و اینستاگرام هست و خانوم کلا زده تو کار تبلیغات و از این راه درآمد کسب میکنه و خیلی وقت ها هم مدل میکاپ میشه برای تبلیغ سالن ها که خب میدونید که آرایشگرهای این سالن ها ترجیح میدن که هنر دستشون رو روی یه صورت بی نقص نشون بدن تا این که یه صورت نچرال باشه و دردسر بکشن و متاسفانه اون صورت بی نقصی که مدنظر این دوستان هست فقط از راه تزریق بوتاکس و ژل و امثالهم درست میشه که خب بهنوش بختیاری هم کاملا پیگیر این موضوع هست و البته حواشی خودش رو هم بابت این موضوعات داره و شاید بعضی از کارگردان ها دوس نداشته باشن که با بازیگرهای پر حاشیه ای مثل بهنوش بختیاری همکاری کنن ولی اینستاگرام کلا روی این حواشی میچرخه و زنده هستش، دست کم توی ایران! مثلا یه همین تازگی بهنوش خانوم از خودش عکس هایی منتشر کرده که حواشی خودش رو به وجود آوورده

بهنوش و آرزوی جوون موندنش

بهنوش بختیاری که در حال حاضر 48 سال داره، انگار که بالا رفتن سنش رو دوس نداره و با یه نگاه ساده به پیجش کاملا این موضوع مشهوده، چرا که خانوم از انواع فیلتر ها و آرایش ها و لباس های مختلف استفاده میکنه که پوستش رو صاف تر، صورتش رو جوون تر و اندامش رو دخترونه تر نشون بده و از این طریق میخواد که با یه پدیده ی طبیعی و عادی به اسم افزایش سن بجنگه! ایشون انقد در این موضوع زیاده روی میکنه که بعضی وقتا با آرایش کامل و ریزه کاری هایی که زیر دست دکتر زیبایی روی صورتش انجام داده هم از فیلتر استفاده میکنه، جوری که برگای همه میریزه و قسمت جالب تر ماجرا اینه که بعضی وقتا به خاطره این فیلترها نمیشه اصلا خانوم رو تشخیص داد.

بهنوش بختیاری

حالا همین تازگی ها هم باز هم رفته و مدل میکاپ یه سالن شده و حتی به خاطرش تا زاهدان هم رفته! عکسی هم که از خودش پست کرده بعد از این میکاپ به قدری شبیه خانوم بختیاری نیست که آدم با خودش میگه حتما یه اشتباهی شده و بهنوش خانوم عکس اشتباهی پست کرد! اما داستان فقط این نیست چون خانوم تویه استوری هایی که میذاره هم اصلا سعی نداره که شبیه خودش باشه، مثل استوری که به تازگی گذاشته و آثار تزریق ژل و بوتاکس تویه صورتش کاملا واضح هست و سن و قیافه ی ایشون کاملا، تغییر کرده! البته که خب بدن خودشون هست و مختارن هر جور که مایل هستن باهاش رفتار کنن، ولی مسئله الگو بودن این خانوم برای افراد جوون و البته خانوم های جامعه هست که خب باعث میشه دنبال کننده های این خانوم با خودشون فکر کنن که حتما اگر قیافشون چیزی غیر از اینی که الان هست باشه و چونه شون و لبشون رو مثل خانوم بختیاری کنن، خیلی بهتر میشن و کم کم اعتماد به نفس ها میاد پایین، پس نه تنها خانوم بختیاری که بلکه همه ی سلبریتی ها باید این موضوع و وجود مخاطب های کم سن و سال رو در نظر داشته باشن. عکس ها رو براتون گذاشتیم، نظر شما چیه؟

بهنوش بختیاری

وقتی بهنوش با کمدین های اینستایی دست همکاری میده

بهنوش خانوم کلا استاده غافلگیری های عجیب هست و از صفر تا صد فضایی که اینستاگرام در اختیار کاربرها گذاشته، استفاده میکنه؛ حالا میخواد به اشتراک گذاشتن پست و استوری باشه، قبول تبلیغات، اعتراض و انتقاد به برخی از موارد و شرایط موجود در جامعه، حمایت از ترنس ها و سفیر انجمن ترنسکوشوال ایران شدن و... تا برسیم به بازی کردن تویه کلیپ های طنز اون هم تویه اینستاگرام! که معلوم نبود انجام یه همچین حرکتی برای حاشیه سازی بوده، یا جذب فالوور و یا فقط صرفا به خاطره این که بهنوش خانوم حوصلشون سر رفته بود و خواستن یه ذره سرگرمی تویه زندگیشون ایجاد کنن که راهی بهتر از این پیدا نکردن! با همه ی این ها خانوم بختیاری کامنت همه ی پست هاش رو بسته و فقط رگباری جلو میره و تا الان نه میلیون و خورده ای فالوور داره توی صفحش که اون رو دنبال میکنن.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی