کد مطلب: 30161

وام فوری | وام فوری با کارت ملی | وام فوری بدون ضامن | وام فوری قرض الحسنه

وام فوری یک روزه 300 میلیون بدون ضامن و دسته چک | متقاضیان وام فوری بدون سفته خبر خوش رسید

شرایط جدید دریافت چند وام فوری یک روزه با سود کم و اقساط بلندمدت اعلام شده است. برای آگاهی از شرایط دریافت این وام ها خبر زیر را مطالعه بفرمایید.

وام فوری یک روزه 300 میلیون بدون ضامن و دسته چک | متقاضیان وام فوری بدون سفته خبر خوش رسید

وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می‌پردازیم.

وام فوری یک روزه 300 میلیون بدون ضامن و دسته چک

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت با میزان هر قسط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان و کارمزد کم ارائه می شود.

وام قرض الحسنه یکی از موارد مهم در حوزه مالی است که در ایران اجرا می‌شود. وام قرض الحسنه به صورت غیرسودآور و به‌عنوان یک راه حل برای کسانی که به علت محدودیت‌های مالی قادر به انجام نیازهای خود نیستند، ارائه می‌شود.در ایران، وام قرض الحسنه به‌عنوان یکی از ابزارهای موفق در کاهش فقر و رفاه اجتماعی استفاده می‌شود. وام قرض الحسنه از طریق بانک‌ها، مؤسسات مالی و نهادهای دولتی به افراد یا گروه‌های مستحقی که دارای درآمد کم و بدون تضمین مورد قبول هستند، اعطا می‌شود. هدف آن کمک به این افراد جهت انجام حجمی از نیازهای اساسی و ضروری از قبیل خرید مسکن، خرید وسایل خانگی، تکمیل تحصیلات فرزندان و تشکیل کسب و کار است.

مزیت اصلی وام قرض الحسنه نسبت به وام‌های بهره‌دار، عدم وجود سود و بهره‌ای است که از طرف دریافت‌کننده وام دریافت می‌شود. این وام به صورت معاف از پرداخت سود و بهره به درخواست‌کننده واریز می‌شود.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت با میزان هر قسط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان و کارمزد کم ارائه می شود.

وام فوری بدون سپرده بانک رسالت

با توجه به میزان وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان تعیین شده است. کل سود تسهیلات به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی تحت هر شرایطی شرایط دریافت این وام را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به بستگان درجه یک خود منتقل کند.

بانک رسالت از جمله بانک‌های قرض الحسنه کشور است که فرآیند دریافت وام آن به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به افراد در شعب این بانک نیست.

وام فوری با سفته ۱۵۰ میلیونی با یک ضامن 

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی گفت: به بانک‌ها اعلام کردیم وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی با معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، محمد نادعلی در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی که در بانک سپه برگزار شد، اظهار کرد: به بانک‌ها اعلام کردیم در پرداخت وام قرض‌الحسنه ۱۵۰ میلیون تومانی اشتغالزایی، معرفی یک ضامن از سوی متقاضیان کفایت می‌کند که البته با توجه به اعتبارسنجی افراد این موضوع می‌تواند متفاوت باشد.

وی افزود: عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در جذب منابع و تسهیلات قرض‌الحسنه بسیار خوب بوده و در اغلب سالها ۸۰ درصد منابع اشتغالزایی از سوی کمیته امداد جذب شده است.

نادعلی با بیان اینکه متقاضیان وام‌های خرد عملکرد خوبی در سیستم بانکی داشته‌اند، گفت: در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی معوقات بانکی کاهش می‌یابد و طبق آمار کمتر از ۱.۵ درصد این وام‌ها معوق می‌شود.

مدیرکل عملیات پولی و بانکی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری ۲۳ درصد تسهیلات پرداختی توسط نظام بانکی از نوع خرد بوده و ۷۹ درصد آن قرض‌الحسنه بوده است.  

وام فوری

اطلاعیه وام فوری دانشجویی نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیم‌سال اول ۱۴۰۳_۱۴۰۲ را اعلام کرد.

اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیم‌سال اول 1403_1402 را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«با آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانشجویان، به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی دریافت وام‌های تحصیلی، ضروری، ودیعه مسکن و شهریه می‌رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir بر اساس جدول زمان‌بندی از تاریخ 1 آبان‌ماه 1402 فعال است و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام کنند».

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:

-    اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت است.

-    دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند (درخواست سایر وام ها بلامانع است).

-    سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی است.

-    دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای نخستین بار تقاضای دریافت وام‌های صندوق را دارند، فقط با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) امکان دریافت وام را خواهند داشت.

-    سقف مبلغ ضمانت وام‌های دانشجویی، برای کارمندان قراردادی به 60 و برای کارمندان پیمانی یا رسمی به 120 میلیون تومان افزایش یافته است. 

-    ارائه گواهی کسر از حقوق صرفاً برای دانشجویانی که بالاتر از 120 میلیون تومان وام دریافت می‌کنند، الزامی است.

-    ثبت شماره حساب بانک تجارت و شماره شبا آن توسط کلیه دانشجویان متقاضی وام در سامانه یکپارچه الزامی است.

شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیونی با بهره ۱۲ درصد

بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش تاکنون در قالب «شیلات کارت» در راستای تأمین نهاده‌های اولیه آبزی پروران از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان‌زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح شیلات کارت برای تأمین سرمایه در گردش به منظور تأمین نهاده‌های اولیه همچون بچه ماهی و خوراک آبزیان برای متقاضیان به اجرا درآمده که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان و با بهره ۱۲ درصد است.رجبعلی قربان‌زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آبزی که برای دریافت تسهیلات شیلات کارت در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند، تاکنون ۱۶۹۴ متقاضی با رقم ۲۲۱ میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳۱۹ مورد از بانک کشاورزی، اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

وام فوری بانک ملی با شرایط ارزان

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند تا سقف سه میلیارد ریال وام دریافت کنند.

در این طرح پرداخت وام قرض الحسنه بانک ملی ایران با عنوان طرح «مهربانی ملی» متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه در این بانک تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان (سه میلیارد ریال) وام دریافت کنند.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح مهربانی ملی هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی) به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن، وام خود را دریافت کنند.

شرایط ثبت‌نام وام فوری

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا ۱۲ ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد ۴ درصد و با بازپرداخت ۶ تا ۶۰ ماه را دارند.

لازم به ذکر است، متقاضیان این وام با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران به صورت حضوری و یا با وارد شدن به سامانه بام به صورت غیر حضوری (قسمت خدمات حساب – افتتاح حساب – نوع حساب (قرض الحسنه / مهربانی) افتتاح حساب نموده و از مزایای این طرح بهرمند شوند.

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام فوری ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می‌پردازیم.

وام فوری

تمام کارمندان و بازنشستگان بانک رفاه کارگران و مستمری بگیران تامین اجتماعی که برای خرید کالاها کمبود نقدینگی دارند می‌توانند از طرح تسهیلاتی «رفاه کالا» این مجموعه استفاده کنند. سقف این وام ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در قالب کارت اعتباری اعطا می‌شود.

به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک رفاه هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه پرداخت کرده و فیش حقوقی خود را به مسئول تسهیلات ارائه بدهند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه فیش حقوقی است. حقوق متقاضی باید به اندازه‌ای باشد که ۶۰ درصد مبلغ وام را پوشش دهد. گذشته از این، متقاضیان باید ضامن نیز داشته باشند و به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات ۱۵ درصد است و مبلغ اقساط طی حداکثر ۶۰ ماه به صورت خودکار از حساب وام گیرنده کسر می‌شود.

متقاضیان باید به این مورد دقت کنند که با وام دریافتی تنها امکان خرید کالاها و محصولات مختلف از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه را دارند و از وجه کارت اعتباری نمی‌توانند برای مورد دیگری استفاده کنند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک رفاه می‌توانند به سایت این مجموعه مراجعه کنند.

وام فوری بانک رفاه

مبلغ اقساط با توجه به سقف میزان وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، ۲ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۹۳ تومان است. کل سود تسهیلات به ۴۲ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۵۸۱ تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز ۱۴۳ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۵۸۱ تومان است.

بانک رفاه با ارائه این طرح تسهیلاتی به دنبال حمایت از مشتریان و شرکت‌های تولیدی و توزیع کننده کالاها و محصولات داخلی است..

وام فوری تا 30 میلیون تومان بدون ضامن و چک و سفته

وی تأیید کرد: در حال حاضر در استان‌های مازندران حدود ۱۴ میلیارد تومان، خراسان رضوی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، استان اصفهان دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و لرستان بیش از یک میلیارد به تولیدکنندگان آبزیان در قالب شیلات کارت، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده است.

قربان‌زاده در همین حال گفت: بر اساس دستورالعملی که سازمان شیلات ایران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی تنظیم کرده است، قرار شده تولید کنندگان ماهیان سردآبی، گرم آبی، خاویاری، میگو و ماهیان دریایی بتوانند از تسهیلات سرمایه در گردش در قالب بازارگاه برای تأمین نهاده‌ها نیز استفاده کنند.

این مقام مسئول افزود: تاکنون بیش از ۶۷۴ متقاضی با رقم ۳۴۰ میلیارد تومان به بانک کشاورزی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش در بخش آبزی پروری از محل سامانه بازارگاه معرفی شده‌اند و از این تعداد ۱۶۵ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با اشاره به فقدان زیرساخت لازم در سامانه‌ای که بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از سامانه بازارگاه طراحی کرده، تصریح کرد: نرم‌افزاری که بانک کشاورزی برای ثبت نام متقاضیان و دریافت تسهیلات طراحی کرده، قابل استفاده برای بخش شیلات نیست و برای آن باید نرم‌افزار جدید طراحی شود.

وی همچنین گفت: با پیگیری از طریق بانک و وزارتخانه و با رفع مسأله نرم‌افزار، واحد‌های آبزی پروری نیز می‌توانند از منابع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از محل بازارگاه استفاده کنند.

وام فوری 100 میلیونی این بانک ها به سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک آمده است: «درخصوص ابلاغ بندهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در راستای اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ذیل ماده ۶۹ قانون مذکور، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه آن بانک جهت اعطای تسهیلات موصوف مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان و مدت بازپرداخت حداکثر ۱۰ سال و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر و در نظر گرفتن شرایط خانوار به شرح زیر تعیین و ارسال می‌شود. بدیهی است دستورالعمل مربوطه متعاقباً ارسال خواهد شد.

الف) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب دو فرزند شده یا می‌شوند، هر خانواده به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان

ب) خانوارهایی که بعد از سال ۱۳۹۹ به صاحب یک فرزند شده یا می‌شود، هر خانواده به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان.

ج) خانوارهای دونفره ( زوج و زوجه) به هر خانواده مبلغ ۷۰ میلیون تومان.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی