کد مطلب: 30160

فال روزانه | فال روزانه تاروت | فال روزانه ابجد | فال روزانه واقعی

فال تاروت فردا 3 آبان 1402 | فال تاروت اصلی شما اینجاست

فال تاروت اصلی را در سایت دیجی سرگرمی بخوانید.

فال تاروت فردا 3 آبان 1402 | فال تاروت اصلی شما اینجاست

فال روزانه شما نشان می دهد سعی کنید در زندگی اخلاق و رفتار درستی با اطرافیان تان داشته باشید.فال روزانه برای شما مهم است. فال روزانه سرنوشت شمارا نشان می دهد. فال روزانه اهمیت دارد. فال روزانه خود را بخوانید.

از قدیم بسیاری از تاریخ نویسان ریشه فالگیری و جادو جنبل را به سرزمین های شرق مرتبط می دانند و ریشه واژه Magic (مجیک) از واژه Magi (مغ برای روحانیون زرتشتی استفاده می‌شده) گرفته شده است. نقطه اشتراکی که در تمام تمدن های کهن ایران، مصر، هندیان، بابلیان و … به چشم می خورد به ارتباط این تمدن ها با عناصر چهارگانه و سعی آن ها برای استفاده از این عناصر در جهت پیشگویی آینده می توان اشاره کرد.

امروزه نیز برخی از علم اخترشناسی و نجوم نیز که علمی کاملا اثبات شده و به دور از خرافات می باشد برای پیش بینی اتفاقات آینده کمک می گیرند. پیشگویی هایی که در طول تاریخ توسط پیشگوهای بزرگی چون Nostradamus (نوستراداموس) انجام گرفته و چندین دهه بعد از آن اتفاق افتاده باعث گردیده بسیاری به پیشگویی و طالع بینی باور داشته باشند. فالگیر ها مدعی هستند که در پروسه گرفتن فال ذهن آن ها متوقف شده و آماده دریافت الهام از طرف کائنات می شود.

فال روزانه تاروت متولدین فروردین:

کارت کیمیاگر

کارت کیمیاگر : شما امروز میل شدیدی به موفقیت در خود احساس می کنید و می خواهید بالاتر از هر کس دیگری قرار بگیرید. به این میل شدید خود شک نکنید و سعی در محدود و سرکوب کردن آن نداشته باشید زیرا به احتمال خیلی زیاد توانایی به دست آوردن هدفتان را خواهید داشت. امروز میل شدیدی به پاک کردن ذهنتان از بحران های گذشته که هنوز شما و فکرتان را محدود کرده اند در وجود خود احساس می کنید. شاید تصمیم بگیرید در یک سمینار یا کارگاه آموزشی در این رابطه شرکت کنید.

فال روزانه تاروت متولدین اردیبهشت:

کارت عاشقان

کارت عشاق :  امروز حتی اگر در حال حاضر هیچ شخص خاصی در زندگیتان وجود نداشته باشد هم تمام روز ذهنتان مشغول مسائلی مثل عشق، احساس و ازدواج خواهد بود. اگر مدتی است که کسی را دوست دارید اصلا تعجبی ندارد که حرف هایتان به سوی مسئله ازدواج کشیده شوند. اگر هم که هنوز تنها هستید ممکن است ب صورت کاملا ناگهانی با شخص جدیدی آشنا شوید که از همان نگاه اول احساسی به شما می گوید او همانی است که مدت ها در انتظارش بوده اید.

فال روزانه تاروت متولدین خرداد:

کارت جهان

کارت جهان : داشتن نگاه همراه با کنجکاوی به دنیای اطرافتان یکی از استعدادهای شماست، اما نگاه به دنیای درونتان برای شما بسیار دشوار به نظر می آید. به همین دلیل هم هست که همیشه سعی می کنید زیاد به عمق مسائل نپردازید و از کنار خیلی از آنها بی تفاوت رد شوید، اما امروز بالاخره مجبور شده اید با آنها مواجه شوید. امروز پرده هایی که جلوی خودتان کشیده اید کنار خواهند رفت و آن چه در مورد خودتان مخفی کرده بودید در محل کار و در میان دوستانتان برای بقیه مشخص خواهد شد. انتظار که نداشتید تا ابد همه چیز مخفی بماند!

فال روزانه تاروت متولدین تیر:

کارت ستاره

کارت ستاره :  امروز فیلم ها و رمان های عاشقانه جذابیتی بیش از همیشه برای شما پیدا کرده اند. شما در حال حاضر از لحاظ عاطفی در وضعیتی قرار گرفته اید که اگر در یک رابطه عاشقانه باشید این رابطه حالا دیگر یا باید جلوتر رفته و جدی شود و یا برای همیشه پایان پیدا کند. خوشبختانه شانس پیشرفت این رابطه خیلی بیشتر از پایان یافتن آن است. اگر هنوز تنها هستید امروز بیش از یک نفر را به خود جذب خواهید کرد، چشم هایتان را خوب باز کنید و در انتظار غیر ممکن ها باشید.

فال روزانه

فال روزانه تاروت متولدین مرداد:

کارت اعتدال

کارت اعتدال : وضعیت اقتصادی شما امروز با پیشرفت قابل توجهی روبرو خواهد شد که می تواند در ارتباط با قراردادی باشد که به تازگی امضا کرده اید و در ارتباط با کار فعلیتان نیست. شاید مجبور باشید بار سنگین تری را تحمل کنید، اما انجام این پروژه اثرات مثبتی برای خودتان و شخصیتتان به همراه خواهد داشت. تا آخر این ماه سرتان حسابی شلوغ خواهد بود. یادتان باشد که شما برای نشان دادن توانایی هایتان گاهی آنقدر تقلا می کنید که سلامت جسمانی خود را به خطر می اندازید.

فال روزانه تاروت متولدین شهریور:

کارت ملکه

کارت ملکه : همه این را می دانند که سخت کوشی در کنار اهمیت دادن به سلامت شخصی برای داشتن یک زندگی خوب از اهمیتی فوق العاده برخوردار هستند، اما این که به خلاقیت خود راهی برای بروز بدهید نیز برای روح شما اهمیتی انکارناپذیر دارد. شما مجبور نیستید برای این که یک هنرمند خوب باشید کار و حرفه فعلی خود را ترک کنید. کافی است پس از پرداختن به مسئولیت های اصلیتان، زمانی را هم برای استراحت ذهن خود کنار گذاشته و کنترل امور را به دست قلبتان بسپارید.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین مهر:

کارت ابله

کارت ابله : امروز ممکن است تصمیم بگیرید در یک دوره آموزشی پیشرفته ثبت نام کنید که می تواند به منظور پیشرفت حرفه ایتان و یا دنبال کردن علایق شخصیتان باشد، بهر حال سعی کنید پس از آن فقط برای امروز تا جای ممکن از کتاب فروشی ها فاصله بگیرید! اگر این کار را نکنید به احتمال زیاد پول زیادی را صرف خریدن کتاب های مربوط به این دوره آموزشی خود خواهید کرد که شاید حتی هیچ گاه به کارتان نیایند.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آبان:

کارت پاپ

کارت پاپ : شما گاهی حرف ها و نظرات خود را بدون آن که به آنها فکر کنید به زبان آورده و سپس یادتان می افتد که به اثرات آنها فکر کنید یا وقتی یادتان می افتد حرف دلتان را بزنید که دیگر خیلی دیر شده است، امروز با تمام وجود برای تصحیح این رفتار خود تلاش کنید. پول و مسائل مالی ذهن شما را تا حدود زیادی به خود مشغول کرده اند، اما با یک نگاه عمیق تر به درون خود و سیستم ارزش هایتان به این نکته پی خواهید برد که اولویت های اصلیتان با آن چه تا کنون فکر می کرده اید فرق دارند.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین آذر:

کارت قدرت

کارت قدرت : امروز برای آنهایی که به دنبال کار در حوزه های درمان، روان شناسی، مشاوره و هنرهای خلاقانه هستند فرصت هایی به همراه خواهد داشت تا به خواسته خود برسند. به احتمال زیاد یکی از دوستان نزدیکتان این راه را در برابر شما قرار خواهد داد. خوشبختانه توانایی های حرفه ای شما در حال حاضر در سطح بسیار بالایی قرار دارند و می توانید مهارت خود را به خوبی نشان دهید، پس نگران هیچ چیزی نباشید. 

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین دی:

کارت عاشقان

کارت عشاق : امروز ذهنتان درگیر عشق است و دلیل آن هم دیدار فوق العاده ای است که به تازگی با عشقتان داشته اید، شاید هم اگر مجرد هستید دیدن شخصی که زنگ های قلبتان را به صدا در می آورد این احساس را در شما زنده کرده باشد. شنیدن آهنگ های عاشقانه این احساس را در وجود شما شدیدتر می کند و دلتان می خواهد هر چه سریعتر عشقتان را دوباره ببینید، اما دلتان نمی خواهد درخواست این دیدار از طرف شما مطرح شود و می ترسید که دست پاچه و بیقرار به نظر برسید. در عشق نباید به این چیزها فکر کرد.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین بهمن:

کارت ماه

کارت ماه :  شم تجاریتان نیز امروز خیلی فعال شده است و می توانید در زمینه مسائل تجاری انتخاب های خوبی داشته باشید و تصمیمات درستی بگیرید. این که افکار و رازهایتان را با دیگران در میان بگذارید یا خیر کاملا به خودتان بستگی دارد، اما نباید برای مخفی نگه داشتن چیزی به دیگران دروغ بگویید، یادتان باشد که ماه همیشه پشت ابر نمی ماند. امروز هنرمند درونتان جان تازه ای به خود گرفته و دلتان می خواهد با انجام کاری که به خلاقیت شما اجازه بروز بدهد.

فال تاروت پیشگویی آینده متولدین اسفند:

کارت مرد دارآویز

کارت مرد دار آویز : به یک باره معنای بسیاری از چیزها در زندگی برای شما آشکار شده است و درک بهتری از مقصد اصلیتان پیدا کرده اید و خوب میدانید در چه جهتی باید پیش بروید. به این احساس خود اطمینان کنید. امروز موجی از عشق و احساسات رمانتیک ممکن است به صورت ناگهانی فکر شما را به سوی ازدواج ببرد. شاید دلیل اصلی این افکار ناگهانی ازدواج یکی از دوستانتان باشد. هرچند در این که شریک عاطفی شما از صمیم قلب دوستتان دارد هیچ شکی وجود ندارد، او هنوز نسبت به جدی تر کردن این رابطه تردید دارد. صبور باشید و جلوی زبانتان را بگیرید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی