کد مطلب: 30145

حال رضا عطاران وخیم شد | بیماری وحشتناک رضا عطاران لو رفت

فیلمی از حال بد و بیماری هولناک رضا عطاران در فضای مجازی منتشر شده است که موجب نگرانی هواداران این بازیگر و کارگردان مشهور و محبوب شده است. این فیلم را با هم می بینیم.

حال رضا عطاران وخیم شد | بیماری وحشتناک رضا عطاران لو رفت

رضا عطاران کارگردان و بازیگر توانا و محبوب سیما و تلویزیون است که در یکی از روزهای اردیبهشت ماه سال 1347 دیده به جهان گشود.رضا عطاران متولد شهر مقدس مشهد می باشد. رضا عطاران متاهل است و هنوز پدر نشده است.همسر رضا عطاران هم هنرمند می باشد و در چند نقش با رضا عطاران همبازی شده است.

فیلمی از حال بد و بیماری هولناک رضا عطاران در فضای مجازی منتشر شده است که موجب نگرانی هواداران این بازیگر و کارگردان مشهور و محبوب شده است. این فیلم را با هم می بینیم.

زندگینامه رضا عطاران

رضا عطاران بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه ۱۳۴۷ در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک فوت شده است.

رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت. او بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد و با بازی در تئاتر حسن حامد فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۶۱ آغاز نمود.

رضا عطاران در سال ۱۳۷۳ با خانم فریده فرامرزی بازیگر سینما ازدواج کرده ولی تا کنون دارای فرزند نشده اند. فریده فرامرزی یکی از بازیگران سینما است که توانسته برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شود. رضا عطاران درباره علت بچه دار نشدنش می گوید:

اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظرم نبودن بهتر است. از ابتدا هم با همسرم هم عقیده بودیم و از قبل از ازدواج هم به صورت جدی بر فرزند دار نشدن توافق کردیم.

رضا عطاران

نام: رضا

نام خانوادگی: عطاران

تاریخ تولد: ۱۳۴۷/۰۲/۲۰

محل تولد: مشهد

مدرک تحصیلی: لیسانس کارگردانی

همسر: فریده فرامرزی

سیگار و گیاهخواری رضا عطاران

سیگاری است و جالب است بدانید فقط سیگار بهمن میکشد البته به سلامتی خود اهمیت میدهد و مدتی است مانند همسر خود گیاهخواری را شروع کرده است.

علایق رضا عطاران

نقاش و خطاط بسیار ماهری است و گهگاهی مجسمه سازی هم می کند به فوتبال علاقه عجیبی دارد و جز افرادی بود که فوتبال هنرمندان را پایه گذاری کرد. از فوتبالیست ها با مهرداد میناوند دوستی قدیمی و نزدیکی دارد.

رضا عطاران

ازدواج سوم پدر رضا عطاران

وقتی مادرم فوت کرد؛ پدرم باز هم ازدواج کرد همسر دوم شان هم فوت کرد و برای بار سوم ازدواج کرد و در حال حاضر با ایشان در مشهد زندگی می کند.

همسر رضا عطاران

رضا در سال ۱۳۷۳ با خانم فریده فرامرزی که برای بازی در فیلم صندلی خالی نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل زن جشنواره فجر شده بود ازدواج کرد.

رابطه رضا عطاران با مهران مدیری

گفته می شد عطاران با مهران مدیری قهر است، اما خودش می گوید کاراکترهاش و نوع کارهایش را دوست ندارد به همین دلیل در کارهای او بازی نمی کند. اما می گوید از خدایش است مدیری در کارهای او بازی کند.

علاقه رضا عطاران به کلاه

تا جایی که یادم می آید کلاه را همیشه داشتم حتی زمانی که ساعت خوش کار می کردیم، به کلاه علاقه داشتم تا اینکه کچلی ام بیشتر و علاقه منم به کلاه بیشتر شد.

رضا عطاران

خوش قولی رضا عطاران

درباره رضا عطاران می گویند در کار بسیار خوش قول است و خیلی کم غر می زند. حتی همین امروز هم درست رأس ساعت سه که قرار داشتیم اینجا بودید و توانستیم کاملا این مسئله خوش قول بودن را حس کنیم. همه این تعریف های مثبتی که از من می شنوید در نتیجه علاقه من به کار است، چون کار را دوست دارم بنابراین خوش قول هستم و اگر ساعت چهار صبح هم از من بخواهند، می روم سر کار. البته برای سر وقت رسیدن به اینجا اصلا چنین دلیلی نداشتم (می خندد) گاهی هم یک بدجنسی هایی هم می کنم و مثلا دیر می روم.

علت کار نکردن رضا عطاران در تلویزیون

مغزم دیگر نمی کشد و فقط کارهای کوتاه را می توانم انجام دهم در سینما کل یک فیلم ۹۰ دقیقه است و تایم فیلمبرداری هم نهایتا دو ماه. در سریال اما باید زمان زیادی صرف کرد. همان طور که خودتان هم گفتید مثل «کوچه اقاقیا» یک جایی ممکن است خسته شوم و حالم خراب شود.

رابطه رضا عطاران با فضای مجازی

زمانی کامنت ها را می خواندم ولی از زمانی که فحش می نویسند، دیگر نمی خوانم چون مثلا اولش کلی تعریف می خوانم و می بینم همه نوشته اند ایول، دمت گرم، چه بازی خوبی. بعد یکهو بعد از این همه تعریف، می رسم به یک فحش بد که اثر کل آن قبلی ها را خراب می کند.»

رضا عطاران

رضا عطاران کماکان ماشین ندارد و از ماشین خوشش هم نمی آید

به نظرم دنیا ارزش خیلی گیر دادن و توجه به جزییاتش ندارد، بنابراین من هم سعی می کنم خیلی به این چیزها توجه نکنم. برای همین جمله اول فیلم «خوابم میاد» را خیلی دوست دارم. این که وقتی راحت ترین راه زندگی کردن را پیدا کنیم ،آن موقع است که خوشبختیم. خودم با گوشی خودم نمی گیرم چون نمی خواهم شماره ام پخش شود اما مثلا الان که بخواهم بروم از شماها می خواهم برایم اسنپ بگیرید.»

رضا عطاران در نوجوانی

عکسی از رضا عطاران در نوجوانی جالب توجه است. رضا عطاران بازیگر و کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون است که به یکی از محبوبترین هنرمندان حال حاضر تبدیل شده است.

در این عکس رضا عطاران نفر اول نشسته از سمت چپ است و از دیگر افراد حاضر در عکس اطلاعاتی در دسترس نیست.

رضا عطاران

منبع: شایانیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی