کد مطلب: 30141

شهاب حسینی | شهاب حسینی و همسرش | شهاب حسینی و همسر جدیدش

همسر جدید شهاب حسینی با عکس تولدش همه رو شوکه کرد | گردو خاک همسر جدید شهاب حسینی با تولد خاص و عجیبش

شهاب حسینی برای خانوم جوان دومش جشن تولد خااااصی تو کافه گرفت. ساناز خانوم تو جشن تولدشون لباس هنری و آسی پوسیدن که کاربران اینستاگرام رو حسابی شوکه کرد.

همسر جدید شهاب حسینی با عکس تولدش همه رو شوکه کرد | گردو خاک همسر جدید شهاب حسینی با تولد خاص و عجیبش

شهاب حسینی بازیگر دوست داشتنی کشور است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال 1374 ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی،جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن ر ا دریافت کرده است.  در ادامه فیلم زیبا از  شهاب حسینی  میبینیم

شهاب حسینی

تو همه جای این کره خاکی ازدواج و طلاق افراد مشهور جالب به نظر میرسه، به خصوص اینکه پای ماجرایی نه چندان ساده هم در میون باشه و خب از اونجایی که ازدواج شهاب حسینی با ساناز ارجمند اونهم با فاصله ای کوتاه از جدایی پریچهر قنبری، قصه ای جالب بود خیلی بولد شد! 

شهاب حسینی همراه با خانوم خانومای دهه شصتیش که اوار این دهه متولد شده، کمتر پیش اومده که جلوی دوربین ها و در فتوکال دونفره حضور پیدا کنن اما خب اونچه که واضحه اینه کافیه شما تو فضای نامرئی گوگل و اینستاگرام تنها یک تصویر منتشر شده داشته باشید اونوقته که کرور کرور سخنرانی براتون ساخته میشه. سخنرانی اینبار در رابطه با حضور سه نفره شهاب و ساناز و پریچهر در اکران خصوصی فیلم "مقیمان ناکجا" شکل گرفت که در ادامه مشاهده می کنید و نوبد شهاب و همسرش به طور یکجا تلافی شد.

علت جدایی شهاب حسینی از همسرش

خب همونطور که دیدین شهابی حسینی همراه با همسر فعلی اش چسبیده به هم تصاویری رو به ثبت رسوندن. از طرفی هم پریچهر قنبری سوژه ای ناب برای عماسان شد! در میون این تصویر اونچه که خیلی واضحه سلیقه شهاب خان در انتخاب زن می باشد که در هر دو خانوم مشترکاتی دیده میشه.

مثلا اینکه ساناز و پریچهر هردو چهره هایی نچرال و طبیعی دارند و از هر گونه عمل و پروتز دوری کردن! و یا مثلا هر دو با موهایی مشکی هستند و این ظاهر مورد پسندشونه در حالی که این روزها بلوندها بسیار فراوون شده اند!

شهاب حسینی

فیلمهای عاشقانه شهاب حسینی

قطعا و بی اغراق میشه گفت شهاب حسینی از دست هنرمندان به شدت محبوبی هستش که وقتی عکمسی ازش در جایی منتاشر میشه با نظرات فت وفراوون مثبت کاربران همرتهه. این در حالیه که آقای بازیگر حالا سن و سالی میانسال ارد و با توجه به اینکه مو و ریش هایی جو گندمی پیدا کدره یه عالمه کامنت قربون صدقه گرفت!!

جالبه که بدونید شهاب حسینی میون جمله چهره های مشهوری هستش که از رتبه های درجه یک بوده. این هنرمند کشورمون دیپلمش رو در رشته علوم‌انسانی گرفت و سال ۷۰ در کنکور سراسری در رشته روان‌شناسی پذیرفته شد، اما خب به دلایلی انصراف داد و چهار سال بعد بار دیگر در کنکور هنر شرکت کرد و با رتبه ۸۵ در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد پذیرفته شد اما باز هم به دانشگاه نرفت.

لباس عروسی که از عجایب بود و از شهاب حسینی بعید!

جالبه که بدونید برخلاف محمد رضا گلزار که با عقد آریایی و مراسم مجللی که تو یکی از بهترین قصر های تهران گرفت و حسابی سوژه شد، شهاب حسینی و دختر مورد علاقش اصلا عکس و ویدیوی از خود منتشر نکردند. اما خب از اونجایی که خود ساناز سعیدی در اینستاگرام پیج داره و کارشم عکاسیه، یکسری تصویر با لباس سفید به اشتراک گذاشت که خیلی عجیب بودن و برخی به عنوان لباس عروس خطابش کردند.

روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ مراسم اکران عمومی فیلم سینمایی شین برگزار شد که حضور شهاب حسینی در کنار یک خانم جوان به نام ساناز ارجمند باعث شد که حواشی زیادی برای این دو چهره به وجود بیاید و گفته شود که شهاب حسینی با ساناز و ارجمند که ۱۷ سال اختلاف سنی دارد ازدواج کرده است.

شهاب حسینی

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد. ساناز خانوم از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

ماجرای آشنایی شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

شهاب حسینی

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم.

دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند.

محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد.

امیرعلی دومین پسر شهاب حسینی است که شباهت زیادی به پدر دارد و 20 مردادماه سال 1390 به دنیای آمد.

شهاب حسینی

خانواده شهاب حسینی

شهاب حسینی، اولین فرزند خانواده‌ است و یک برادر و دو خواهر دارد. پدرش سید فخرالدین حسینی، دبیر و مترجم رمان های مشهوری همچون «بیست هزار فرسنگ زیر دریا»، «دور دنیا در هشتاد روز» و کتاب «نگاهی به ایران» بود.

مادر شهاب حسینی نیز یک امدادگر سیار بود. شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.

شهاب حسینی که در جوانی قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود و باید خدمت سربازی را پشت می گذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود، برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید که این دیدار به آشنایی های بعدی و ازدواج ختم شد.

حاصل این ازدواج دو فرزند پسر که اولی محمد امین، پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد و دومی امیرعلی که 20 مردادماه سال 1390 به دنیا آمد.

 

 

افتخارات شهاب حسینی

 

شهاب حسینی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود.

 

وی در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶ با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد.

 

همچنین او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

 

وی همچنین موفق شد تا در سال 2020 نشان شوالیه فرانسه را بدست بیاورد. از دیگر افتخارات شهاب حسینی می توان به؛ برنده مدال طلائی بهترین دستاورد هنری از دانشگاه ALU کالیفرنیا برای نمایش اعتراف (۲۰۱۷)، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن خانه سینما برای بازی در فیلم فروشنده (۱۳۹۶) و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشن حافظ برای بازی در فیلم فروشنده در سال ۱۳۹۶، اشاره کرد.

 

شهاب حسینی

 

آغاز بازیگری شهاب حسینی

 

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی