کد مطلب: 30137

وام فوری | وام فوری بانک مهر ایران | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 200 میلیونی بانک سامان به محض افتتاح حساب | اقساط و شرایط دریافت وام فوری ارزان و آنلاین با تحویل یک روزه

بانک سامان شرایط عالی برای پرداخت وام فوری تا سقف 200 میلیون تومان مهیا کرده است. شرایط دریافت این وام فوری کم سود را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

وام فوری 200 میلیونی بانک سامان به محض افتتاح حساب | اقساط و شرایط دریافت وام فوری ارزان و آنلاین با تحویل یک روزه

رقم و نحوه پرداخت وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری بانک ایران زمین شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری بانک ایران زمین می‌پردازیم.

وام فوری/ تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران بانک سامان

تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران بانک سامان برای کسانی است که حساب بلند مدت دارند و می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان و تا ۸۰ درصد سپرده خود وام بگیرند. جزئیات را اینجا بخوانید.

شرکت

بانک سامان

نام وام

تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران

سود

23 %

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

مسدودی سپرده

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

بلندمدت

میزان سپرده

5000000

سود سپرده

15 %

مسدودی سپرده

مدت زمان مسدودی سپرده

36 ماه

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

80

حداکثر زمان بازپرداخت

33 ماه

حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ ماه است که بدلیل ۳ ماه تنفس در ۳۳ قسط مساوی پرداخت می‌شود

قسط وام

8,234,009 تومان

کل سود وام

71,722,306 تومان

مجموع رقم وام و سود

265,221,667 تومان

سپرده جداگانه

-

شرایط و مقررات

این تسهیلات ابتدا ۳ ماه تنفس دارد

وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد

وام فوری

شرایط دریافت و مبلغ اقساط وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ایران زمین

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود تعیین شده، میزان هر قسط ۱۱ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۹۱۶ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۱۸ میلیون و ۶۴ هزار و ۹۹۳ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۴۱۸ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۹۳ تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که این طرح تسهیلاتی تا سال دیگر اعتبار خواهد داشت. ضمنا مشتریانی که این وام را دریافت کرده‌اند در زمان بازپرداخت اصل آن امکان واریز و برداشت از حسابی که روی آن تسهیلات دریافت کرده‌اند را خواهند داشت.

 افرادی که سپرده پس انداز نیک آفرین را دارند باید حداقل سه ماه از مدت افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین درخواست بدهند. ضمنا متقاضیان این تسهیلات باید حداقل 25 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه سند ملکی به همراه ضامن رسمی مورد نظر بانک است. سقف سود این تسهیلات 23 درصد است و متقاضیان حداکثر ظرف 36 ماه امکان تسویه اقساط را دارند.

افرادی که برای خرید مایحتاج ضروری خود نیازمند تسهیلات بوده و از مشتریان بانک ایران زمین هستند، می‌توانند با افتتاح حساب مورد نظر و ایجاد میانگین مناسب برای وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح «انتخاب پلاس» این مجموعه درخواست بدهند.

براساس آخرین بروزرسانی رده، بانک ایران زمین به منظور تامین نیازمندی‌های تسهیلات خرد مشتریان در بخش خدمات و تکمیل سبد خدمت‌ها و محصولات خود طرح تسهیلاتی انتخاب پلاس را تبیین کرده است. به منظور درخواست این وام ۳۰۰ میلیون تومانی باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرد. بعد از افتتاح سپرده، باید حداقل ۱۰ میلیون تومان به مدت سه ماه در حساب نگهداری کرد تا امکان درخواست این تسهیلات وجود داشته باشد. پس از سپرده گذاری در این حساب به اصل پول متقاضی سود یک درصدی تعلق می‌گیرد.

ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی کسر از حقوق شرکت‌های دولتی یا خصوصی و داشتن اعتبار شغلی است. نرخ سود این وام ۲۳ درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد.

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود اعلامی، میزان هر قسط 12 میلیون و 162 هزار و 781 تومان است. کل اقساط 279 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات نیز به 79 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد رسید.

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

تلاش‌ها و خدمات این بانک باعث شده تا طی سال‌های فعالیتش دستاوردها و افتخارات زیادی را به دست آورد. از جمله این افتخارات می‌توان به دریافت تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیرت مالی سال 1397، نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا سال 1394، رتبه دوم میان بانک‌های تجاری اسلامی به لحاظ شاخص بازدهی براساس رتبه بندی نشریه بنکر 2014 و … را به دست آورد.

با توجه به اینکه دریافت وام از بانک، نیاز به داشتن ضامن و طی‌کردن مراحل قانونی زیادی دارد، بسیاری از افرادی که در لحظه نیازمند پول نقد هستند، نمی‌توانند از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

به همین دلیل کسب‌وکارهایی شکل گرفت که با پرداخت وام سریع و بدون ضامن، این مشکل بزرگ افراد را حل کند و در سریع‌ترین زمان ممکن (حتی کمتر از نیم ساعت) یک وام براساس میزان ارزش مالی که به آنها تحویل داده می‌شود، در اختیار افراد قرار دهند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی