کد مطلب: 30099

قیمت خودرو | قیمت خودرو کارکرده |قیمت خودروهای مونتاژی

شوک شبانه به خریداران؛ قیمت خودرو نجومی شد | جدیدترین قیمت نهایی محصولات ایران خودرو اعلام شد

قیمت خودرو در بازار افزایشی شده است . جدیدترین لیست قیمت انواع خودروهای داخلی و خارجی در بازار امروز 29 مهرماه 1402 را با هم می خوانیم.

شوک شبانه به خریداران؛ قیمت خودرو نجومی شد | جدیدترین قیمت نهایی محصولات ایران خودرو اعلام شد

قیمت خودرو از اهمیت بالا برخوردار است. قیمت خودرو برای متقاضیان مهم است. قیمت خودرو هرساله افزایش می یابد. قیمت خودرو در کارخانه سایپا کاهش یافت. جدید ترین اخبار از قیمت خودرو را بخوانید.

اختلاف قیمت خودرو دنا در کارخانه و بازار آزاد چقدر شد؟

قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو در بازار آزاد ۸۰۵ میلیون تومان است. بررسی قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو نشان می‌دهد که قیمت این خودرو در کارخانه ۵۴۴ میلیون تومان است که ۲۶۱ میلیون تومان ارزانتر است. همچنین قیمت کارخانه دنا پلاس دنده ای ساده ۳۴۹ میلیون و قیمت بازار این مدل ۶۲۵ میلیون تومان است که به معنای اختلاف ۲۷۶ میلیون تومانی است. قیمت دنا در بازار آزاد برای مدل ۶ دنده توربو نیز ۲۵۳ میلیون گرانتر از کارخانه است. قیمت دنا معمولی صفر نیز ۵۹۰ میلیون تومان شده است.

قیمت دنا کارخانه و بازار

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

دنا پلاس اتوماتیک توربو ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر ۸۰۵,۰۰۰,۰۰۰

دنا پلاس اتوماتیک توربو ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر (کارخانه) ۵۴۴,۰۴۵,۰۰۰

دنا پلاس دنده ای ساده ۱۴۰۲|ایران خودرو - رینگ آلومینیومی، ترمر عقب دیسکی صفر ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰

دنا پلاس دنده ای ساده ایران خودرو - رینگ فولادی، ترمز عقب کاسه ای صفر (کارخانه) ۳۴۹,۸۰۰,۰۰۰

دنا پلاس دنده ای ساده ۱۴۰۱| ایران خودرو صفر ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰

دنا پلاس ۵ دنده توربو ۱۴۰۱ | ایران خودرو  صفر ۶۹۰,۰۰۰,۰۰۰

دنا پلاس ۶ دنده توربو ۱۴۰۲ | ایران خودرو  صفر ۷۳۵,۰۰۰,۰۰۰

دنا پلاس ۶ دنده توربو ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر (کارخانه) ۴۸۲,۰۴۹,۰۰۰

دنا پلاس جوانان اتوماتیک توربو ۱۴۰۲ | ایران خودرو صفر (کارخانه) ۵۹۱,۸۵۴,۰۰۰

دنا معمولی ۱۴۰۱| ایران خودرو  صفر ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰

لیست قیمت خودرو شاسی بلند اتوماتیک در بازار آزاد

قیمت شاسی بلند وارداتی تویوتا C-HR سال ۲۰۱۸ به ۴ میلیاردو۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت چری تیگو ۵ IE که در لیست شاسی بلند ارزان اتوماتیک قرار دارد برای مدل صفر به یک میلیاردو۲۲۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت لاماری ایما سال ۱۴۰۲ نیز به یک میلیاردو۶۸۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت کی ام سی J۷ سال ۱۴۰۲ نیز به یک میلیاردو۴۱۰ میلیون تومان رسیده است. شاسی بلند ارزان قیمت م وی ام X۲۲ PRO نیز ۹۱۰ میلیون تومان شده است. همچنین برای خرید شاسی بلند وارداتی می توانید به سراغ اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین با قیمت ۴ میلیاردو۴۰۰ میلیون تومان بروید. قیمت نیسان ایکس تریل از خودروهای وارداتی پرطرفدار نیز ۴ میلیاردو۷۵۰ میلیون شده است.

در جدول زیر قیمت روز انواع خودروی شاسی بلند را در بازار مشاهده می‌کنید.  

قیمت خودروهای شاسی بلند

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

ام وی ام X۲۲ PRO اتوماتیک IE ۱۴۰۲ صفر ۹۱۰,۰۰۰,۰۰۰

تویوتا C-HR تمام چرخ محرک ۲۰۱۸ صفر ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

چری تیگو ۵ IE ۱۴۰۰ صفر ۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰

دیگنیتی پرایم ۱۴۰۰ صفر ۱,۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰

کیا اسپورتیج ۴ سیلندر GT لاین ۲۰۱۸ صفر ۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس FX پریمیوم ۱۴۰۲ صفر ۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

لکسوس NX ۲۰۰ توربو fsport ۲۰۱۷ صفر ۷,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰

نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ صفر ۴,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

هایما ۸S ۱۴۰۲ صفر ۱,۷۸۰,۰۰۰,۰۰۰

لاماری ایما ۱۴۰۲ صفر ۱,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰

کی ام سی J۷ ۱۴۰۲ صفر ۱,۴۱۰,۰۰۰,۰۰۰

قیمت خودرو

قیمت خودرو / قیمت نهایی محصولات جدید ایران خودرو مشخص شد

در این گزارش به بررسی جزییات تصمیم شورای رقابت درباره قیمت‌گذاری محصولات جدید ایران خودرو خواهیم پرداخت.

اقتصادآنلاین-چهارشنبه ۲۶ مهرماه شورای رقابت و ایران خودرو بالاخره پس از جلسات متعدد برای تعیین قیمت ۸ محصول جدید ایران خودرو به توافق رسیدند. البته ایران خودرو اقدام به تولید خودروهایی جدید نکرده است و تنها خودروهای سورن پلاس، تارا، رانا، پژو ۲۰۷ و دنا را به دلیل اضافه کردن چند آپشن‌ که هنوز جزییات آن اعلام نشده را در لیست محصولات جدید خود قرار داده است. اضافه کردن آپشن‌ به خودروها حدود ۸۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان قیمت خودروهای یاد شده را بالا برده است. قیمت نهایی پس از اعمال ۱۳.۵درصد هزینه‌های جانبی همچون همچون شماره‌گذاری، مالیات، عوارض مشخص خواهد شد. در این گزارش قیمت نهایی کارخانه ۸ محصول ایران خودرو  را محاسبه خواهیم کرد.

قیمت جدید کارخانه رانا

قیمت کارخانه رانا که به دلیل اضافه شدن آپشن حالا صفت محصول جدید ایران خودرو را یدک می‌کشد حوالی ۳۸۲ میلیون تومان اعلام شده است که پس از اعمال ۱۳.۵درصد هزینه‌های جانبی به حوالی ۴۳۴ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت جدید کارخانه پژو 207

بر اساس آخرین تصمیمات شورای رقابت در مورد قیمت خودرو، قیمت کارخانه پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای دستی و اتوماتیک به ترتیب به ۴۳۲ و ۵۱۲ میلیون تومان رسیده است اگر هزینه‌های جانبی را نیز به قیمت پایه اضافه کنیم قیمت کارخانه این دو محصول به ترتیب به حوالی ۴۸۰ و ۵۸۲ میلیون تومان خواهد رسید.

قیمت جدید کارخانه دنا پلاس

قیمت کارخانه دنا پلاس با موتور EFP و گیربکس ۶ سرعته دستی به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است. البته این قیمت پایه است و حوالی ۱۳.۵درصد دیگر به عنوان هزینه‌های جانبی به این مبلغ اضافه می‌شود بنابراین هزینه خرید این مدل از کارخانه ایران خودرو تقریبا ۵۳۲ میلیون تومان می‌شود. همچنین قیمت کارخانه دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال (دنا جوانان) ۵۸۹ میلیون تصویب شده است و با هزینه جانبی قیمت کارخانه دنا جوانان ۱۴۰۲ به ۶۶۹ میلیون تومان خواهد رسید.

قیمت جدید کارخانه تارا

قیمت کارخانه تارا اتوماتیک V۴ LX ۵ به ۵۸۰ میلیون تومان رسیده است و با احتساب هزینه‌های جانبی قیمت نهایی این خودروی اتوماتیک حوالی ۶۵۸ میلیون تومان خواهد شد. قیمت کارخانه تارا دنده‌ ای V۱ پلاس با گیربکس ۶ سرعته دستی نیز حوالی ۴۹۳میلیون شده است و با ۱۳.۵درصد هزینه جانبی ۵۶۰ میلیون تومان قیمت تمام شده آن است.

قیمت جدید کارخانه سورن پلاس

بر اساس قیمت جدید محصولات ایران خودرو، قیمت کارخانه سورن پلاس با موتور XUP نیز ۳۸۹ میلیون تومان اعلام شده است و با احتساب ۱۳.۵درصد هزینه‌های جانبی قیمت این خودرو در کارخانه به حدود ۴۴۲ میلیون تومان می‌رسد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی