کد مطلب: 30037

بهاره رهنما | عکس همسر سوم بهاره رهنما | زایمان بهاره رهنما | مذهب زایمان بهاره رهنما

گریم آفریقایی و ترسناک بهار رهنما برای دورهمی خانوادگی | بهاره رهنما با این تیپ تینیجری رفت به استقبال زمستون + عکس

بهاره رهنما با این آرایش سوژه فضای مجازی شد.

گریم آفریقایی و ترسناک بهار رهنما برای دورهمی خانوادگی | بهاره رهنما با این تیپ تینیجری رفت به استقبال زمستون + عکس

خبرنگار الماس حیدری بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. بهاره رهنما علاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. بهاره رهنما به تازگی از همسرش جدا شده است. در ادامه عکس جذاب از بهاره رهنما کنار همسرش را میبینید.

حجاب بهاره رهنما

بهار رهنما

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد. سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب جرم شود این حکم نیز خود به خد به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

عکس های زیبا از بهاره رهنما

بهاره رهنما

بهاره رهنما خیلی وقته که تو هیچ فیلم و سریال دیده نشده. خانوم بازیگر تنها یک گریز به ساخت فیلم زد که خودش هم شد بازیگر و اونهم جایزه ای نبرد! بعدتر دیدیم بهاره رهنما مدام در حال بازی در تئاتر های مختلف است که خب این تئاتر ها هم دست مستقیم خودش در ک بود و باز هم باید گفت هیچ کارگردانی با خانوم همکاری نداره مگه اینکه خود رهنما درش دخیل باشه! 

این بار نوبت به تئاتری جدید رسید به نام "هوندا آدیداس" که حرکتی جدید زد. بهاره رهنما در این تئاتر علاوه بر این که خواهرش مریم رهنما رو دعوت کرد، از بلاگر مشهور سی سی خانوم هم دعوت نمود. اما نکته کجاست؟ اینجا که سی سی شخصیتی پر حاشیه و بلاگری جنجالی درست به مانند بازیگری خانوم بهاره رهنما دارد و اینجاست که باید گفت کبوتر با کبوتر باز با باز! ظ

جالبه که بهاره رهنما برای دیده شدن تئاتر خود دست به دعوت از بلاگر جنجالی زد تا به هدف خود یعنی تماشاچی هرچه بیشتر برسه که خب باید هم بگیم رسید!

سی سی بلاگری که فالوورانی صفر و صد دارد. درست به مانند خانوم بهاره رهنما! حالا یعنی چی؟ یعنی فالوئراشون با صده صد طرفدرشونن و یا مخالفشونن و سایشون رو هم با تیر میزنن و برای هر انتشار اونها کامنتی منفی دارند! 

این همکاری عجیب بود چرا که بادی گفت این دو چهره اصلا چه ربطی به هم دارند؟ آها رابِطشون خانوم مریم رهنما بود چرا که سی سی به عنوان مدل در سالن زیبایی مریم بانو میکاپ شد و بعد هم به بهاره وصل! حال می بینیم که هم بهاره و هم سی سی جوری وانمود میکنن و نشون میدن که انگار رفیق هزار ساله اند در حالی که هر دو برای شهرت هر چه بیشتر خودشون سمت اون یکی رفتن!

نقطه تفاهم هردوشون هم طلاق هستش که حالا آزادانه و بدون همراه به زندگیشون میرسن. البته این به این منظور نیست که در زندگی این دو خانوم مقصر بودن و اصلا شاید بیشتر تقصیر ها گردن شوهرانشون بوده، اما در زمینه حاشیه سازی و جدایی کپ هم هستند!

اما چیشد که گفتیم بهاره رهنما رو دیگه در کارهای حرفه ای و فیلم و سریال نمی بینیم؟ چند سالی میشه که بهاره رهنما رو دیگه میون بازیگرا پررنگ نمی بینیم. این در حالیه که خانوم بازیگر زمانی که همسر پیمان قاسم خانی بود پشت بند هم بازی میکرد، البته در کارهایی که اسم پیمان بود! 

بهاره رهنما

به گفته خود بهاره رهنما، از زمانی که این طلاق صورت گرفت کارگردانان و فیلمسازان به طور جدی و واقعی در دفترشون به روی رهنما بسته شد. این موضوع در حدی بود که وقتی بهاره رهنما به این دفاتر میرفت پچ پچ کنا به اتاقشون میرفتن و خانوم بازیگر رو راه نمیدادن!

بله پیمان قاسم خانی که چند سال بعد از بهاره ازدواج کرد در حالی که بهاره درجا رفت تو ازدواج دوم، این روزها با خانوم میترا ابراهیمی زندگی خوبی دارد.

اما مریم رهنما کیه؟ قطعا ذهن شما هم با توجه به شبیه بودن فامیلی این دو چهره به قلقلک افتاد که نسبتی باهم دارند؟ که در پاسخ باید بگیم به گفته خود این دو عزیز بله اونها خواهر هستند اما از اونجایی که قبلتر بهاره گفته بود تنها یک خواهر به نام بهانه دارد، شک و شبه ها بسیار است! مریم بانو سالنی بزرگ و خفن داره که با میکاپ کردن بازیگران زن مشهور به شهرت رسید. کم کم کارش دیده شد و حالا محبوب ترین میکاپ آرتیست بازیگران زن می باشد که برای بسیاری از مراسمات اونها رو آرایش میکنه، اونم نه یکی دو تا ده تا بیست تا! خیلی زیاد. آخریشم مراسم جشن حافظ.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی