کد مطلب: 30023

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

آغاز پیش فروش سایپا اقساطی و با شرایط ویژه | سوگلی جدید سایپا با نصف قیمت بازار در راه است + جزییات

پیش فروش سایپا از امروز آغاز شد.

آغاز پیش فروش سایپا اقساطی و با شرایط ویژه | سوگلی جدید سایپا با نصف قیمت بازار در راه است + جزییات

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پیش فروش سایپا عرضه شده است.

شرکت خودروسازی سایپا صبح امروز از خودروی اطلس خود رونمایی کرد.

فرمان خودرو نیز از همان نوعی است که در کوییک S یا ساینا S مورد استفاده قرار می‌گیرد. طراحی دریچه‌های تهویه نیز تا حدی تغییر کرده است، اما قسمت میانی داشبورد که محل قرارگیری سیستم صوتی و سیستم تهویه است، همچنان با سایر محصولات خانواده کوییک و ساینا مشابهت دارد.

پیش فروش سایپا

بررسی طراحی خارجی سایپا اطلس را می‌توان در یک عبارت خلاصه کرد: فیس‌لیفت فیس‌لیفت‌ها! در واقع سایپا اطلس نسخه فیس لیفت سایپا کوییک محسوب می‌شود.

اطلس، جدیدترین محصول خانواده سایپا از پلتفرم X ۲۰۰ است که با ایجاد تغییرات محسوس در نمای ظاهری داخلی و بیرونی خودرو و همچنین افزودن تجهیزات و امکانات بیشتر در ۴ تیپ با گیربکس دستی و اتوماتیک به دنبال کسب رضایت حداکثری مشتریان و به‌خصوص جوانان و بانوان تولید می‌شود.

آغاز  پیش فروش سایپا

گفتنی است این خودرو در دو تیپ ۱ و ۲ به بازار عرضه خواهد شد. همچنین طبق شنید‌ه ها، این خودرو نیز اوایل آبان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

نکات مهم در  پیش فروش سایپا

و-دراین بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

3- یکی از بسته های خدمات در  زمان واریز وجه سایپا  به صورت پیش فرض انتخاب شده است در صورتیکه مشتری تمایل به تغییر در بسته خدمت و یا حذف آن را داشته باشد می تواند قبل از واریز وجه اقدام نماید . مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت www.saipayadak.org مراجعه کند.

جزئیات فروش فوری محصولات زامیاد مهر 1402 اعلام شد. این طرح از ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 4 مهر ماه در سایت فروش شرکت سایپا فعال شد.

شرکت زامیاد طرح فروش فوق العاده چهار محصول شامل پادرا پلاس، کارون، وانت نیسان تک و دو گانه سوز ویژه مهر را از سه شنبه ۴ مهر آغاز می کند که تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، سایپا و زامیاد اطلاعات دقیقی در باره زمان تحویل و قیمت نهایی محصولات اعلام نکردند اما با توجه به طرح فروش فوق العاده، خودرو های ثبت نامی باید در کمتر از ۹۰ روز کاری به دست مشتریان برسند.

شورای رقابت در جدیدترین اقدام خودرویی خود قیمت پنج محصول خودروسازی را اعلام کرد. با توجه به قیمت اعلامی جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک به نظر می رسد شاهد موج انصراف از سوی متقاضیان برای دریافت این محصول خودروسازی سایپا باشیم.

شورای رقابت در جدیدترین اقدام خودرویی خود قیمت پنج محصول خودروسازی را اعلام کرد. با توجه به قیمت اعلامی جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک به نظر می رسد شاهد موج انصراف از سوی متقاضیان برای دریافت این محصول خودروسازی سایپا باشیم.

به نقل از اکو ایران، شاهین با گیربکس اتوماتیک، اطلس، کوییک R مدل GX، ساینا S با گیربکس اتوماتیک و ساینا GX خودروهایی بودند که توسط اعضای شورای رقابت قیمت گذاری شدند. حال خبر می رسد قیمت شاهین با گیربکس اتوماتیک اصلاح شده است.

 پیش فروش سایپا در روز چهارشنبه

شاهین با گیربکس اتوماتیک پیش تر قرار بود با قیمت حدود 625 میلیون تومان در مبدا به دست مصرف کنندگان برسد. اما حال خبر می رسد قیمت این محصول خودروی سازی سایپا اصلاح خورده و خریداران برای در اختیار گرفتن آن باید مبلغ حدود 642 میلیون تومان را به حساب خودروسازی سایپا واریز کنند. پیش تر زمانی که این خودرو توسط شورای رقابت قیمت گذاری شد. شاهین قرار بود با قیمت خام حدود 545 میلیون تومان در کارخانه فاکتور شود.

رشد حدود 97 میلیون تومانی میان قیمت خام و قیمت مصرف کننده شاهین با گیربکس اتوماتیک را باید در هزینه های مختلف مانند عوارض و همچنین مالیات های متعلقه به این خودرو جست و جو کرد.

با توجه به قیمت اصلاح شده مشخص نیست قیمت خام شاهین رشد کرده یا هزینه های متفرقه و مالیات های مرتبط با قیمت این خودرو افزایش یافته است.

اعلام قیمت جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک این محصول خودروسازی سایپا را در صدر جدول قیمت کارخانه ای محصولات داخلی شرکت های خودروساز قرار می دهد.

پیش بینی می شود افزایش دو باره قیمت کارخانه ای شاهین با گیربکس اتوماتیک موجب نارضایتی متقاضیانی می شود که در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه صمت نسبت به نام نویسی برای  این خودرو اقدام کرده بودند.

با توجه به قیمت اعلامی جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک به نظر می رسد شاهد موج انصراف از سوی متقاضیان برای دریافت این محصول خودروسازی سایپا باشیم.

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: احتمالا سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در هفته آینده بازگشایی شود.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه و تجارت در خصوص بازگشایی مرحله سوم تخصیص فروش خودرو گفت: احتمالا هفته آینده سامانه یکپارچه تخصیص خودرو باز شود؛ در حال حاضر کاتالوگ محصولات آماده و در حال قیمت گذاری خودروها هستیم.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی