کد مطلب: 30011

پژمان بازغی | طلاق پژمان بازغی | پژمان بازغی و مستانه مهاجر

عکس دیده نشده از پژمان بازغی با موتور میلیاردی و کت و شلوار دومادی خاص | آقا پژمان چه طلاق هم بهشون ساخته ماشالله !!

پژمان بازغی عکس های جدید از خود منتشر کرد که نشان می‌دهد از طلاقش راضی و خوشحال است.

عکس دیده نشده از پژمان بازغی با موتور میلیاردی و کت و شلوار دومادی خاص | آقا پژمان چه طلاق هم بهشون ساخته ماشالله !!

پژمان بازغی بازیگر توانای سینما و تئاتر کشور است. پژمان بازغی صاحب یک دختر به نام نفس است. پژمان بازغی با مستانه مهاجر ازدواج کرده بود اما این ازدواج سرانجامی تلخ داشت زیرا به طلاق انجامید. پژمان بازغی سابقه مجری گری در برنامۀ «کودک شو» را دارد .جدیدا فیلمی از  پژمان بازغی در کت و شلوار دامادی منتشر شده است که در ادامه میخوانیم. 

فیلم دیدنی از پژمان بازغی 

پس از وایرل شدن این ویدیو، برخی از منابع غیرموثق شایعه‌ی ازدواج مجدد بازغی را بر سر زبانها انداختند و‌ برخی از کاربران، او را مورد فحاشی قرار دادند که چرا همسر مبتلا به سرطانش را طلاق داده و با خانمی جوان ازدواج کرده است.

این بازیگر و مدل ۴۹ ساله که این روزها به عنوان مدل با برند لباس عروس و داماد «مارتیا» همکاری می‌کند با انتشار یک استوری شایعاتی را که پیرامون ازدواج مجددش شکل گرفته‌اند تکذیب کرد و نوشت: «این ویدیو صرفا یک ویدیوی تبلیغاتیه. امیدوارم با قضاوت های نابجا شرمنده وجدانمون نشیم.»

آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پژمان بازغی پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند. و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می یابد.

پژمان بازغی و همسرش

پژمان بازغی

 پژمان بازغی در سال ۱۳۸۴ با مستانه مهاجر ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دختری به نام نفس است. این زوج سال گذشته از هم جدا شدند. مستانه مهاجر همسر سابق بازغی، در مصاحبه با علی ضیاء اعلام کرد که با بیماری سرطان رحم مبارزه می‌کند.

مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته ی تدوین از دانشگاه سوره است. از سال ۱۳۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود کار تدوین را در یک شرکت فیلمسازی آغاز کرد و سپس در دانشگاه نیز این رشته را ادامه داد. از سال ۱۳۸۱ با تدوین فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی فعالیت خود را به صورت مستقل پی گرفت.

در سال ۱۳۹۵ برای نخستین بار تهیه کنندگی را با فیلم سینمایی «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده  و با بازی پژمان بازغی تجربه کرد و پس از آن نیز تهیه کنندگی چند فیلم دیگر را برعهده گرفت. او در سال ۱۳۹۹ اولین فیلم بلند خود به نام «جوجه تیغی» را ساخت که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی آن را هم برعهده داشت و پژمان بازغی از بازیگران آن بود.

 پژمان بازغی از بازیگران مطرح و خوش چهره سینما و تلویزیونه که مدتیه تقریبا کم کار شده، اما با ورود به برنامه های مختلف و محبوبیتی که تونسته در طی این سال ها برای خودش کسب کنه، دیگه کسی نیست که پژمان بازغی رو نشناسه و مدام ازش یاد نکنه. پژمان بازغی که از سلاطین ژذابیت میون بازیگران مرد به حساب میاد، این اواخر بیشتر تو مسابقه "شب های مافیا" دیده میشد و با بازی خوبش تونست دل خیلیا رو بیش از پیش به دست بیاره. اما برسیم به دختر خانوم پژی خان که جدیدا داره میزنه رو دست بلاگرا و با عکس های فِنت خفنش بدجوری داره اینستا رو میترکونه.

پژمان بازغی

همونطور که گفتیم همسر پژمان بازغی، مستانه مهاجر بیشتر از اینکه از خودش تو پیج شخصیش عکس بذاره، از دخترش نفس گذاشته. اما از اونجایی که خانوم خانوما مدتی میشه از پژمان خان طلاق گرفته و حالا به ظاهر داره تنهایی زندگی میکنه، یه سری حواشی اطراف اون میچرخه.

چند وقت پیش مستانه مهاجر عکسی از دخترش منتشر کرد که در کنار اون دست یه آقا هم دیده میشد. این عکس که خیلی هم بازتاب داشت نفس خانومو با یه جینگیلی ریز و البته سن بالا نشون میده که معلومه داره واسه یه اتفاق جدیدی آماده میشه که معلوم نیس چیه؟ حتی خانوم چندین بار هم در سفرهای خارجی با همون آقا تشریف بردن خارج که سوژه بیشتری برای مستانه خانوم ساخت!

دخترِ پژمان بازغی که متولد 1385 در شهر تهرانه، اخیرا اینستا رو با عکسای عجیب و خاصش بمبارون کرده. خانوم خانوما که الان یه دختر 16 ساله میشه، از زمانی که سنش کشید بالا یه جوری تیپ میزنه که سبلریتیا تو کفِش موندن. البته استایلای خانوم کوچولو خیلی هم تقلید شده از مامان جانشه و این سبک تو چشم بودنا از سمت مادری به ارث برده.

پژمان بازغی و دخترش

پژمان بازغی

حتی زمانی که کنار پژمان خان قرار میگیره شاید به نظر بیاد که انگاری بچه اش نیست و البته هم همینطوره که خانوم در تمام ویژگی هاش اصلا به پژی شبیه نیست، ولی سعی میکنه همیشه با استایلای خارجکی ظاهر بشه. حتی ظاهرش هم یه طوریه که با وجود اینکه چندان چیز خاصی در چهره اش نداره و حتی با وجود پوست غیر صافش هیچ میکاپی هم انجام نمیده، به قول کاربرا حتی این ویژگیش هم سر مامان جانش رفته

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی