کد مطلب: 29707

الناز شاکردوست | الناز شاکردوست اهل کجاست | الناز شاکردوست بیوگرافی

حادثه وحشتناک برای الناز شاکردوست رخ داد | حال خانم بازیگر وخیم شد

فیلم جدید الناز شاکردوست همه را متعجب کرد.

حادثه وحشتناک برای الناز شاکردوست رخ داد | حال خانم بازیگر وخیم شد

الناز شاکردوست بازیگر ایرانی محبوب است. الناز شاکردوست به تازگی در فیلم ابلق خوش درخشید.  الناز شاکردوست مجرد است‌. الناز شاکردوست قصد ازدواج ندارد.در ادامه زندگی لاکچری الناز شاکردوست را مشاهده میکنید. 

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

الناز شاکردوست را بیشتر شناسید

الناز شاکروست در یکی از سکانس‌های فیلم «تابو» خودکشی را تجربه می‌کند. جالب اینجاست که به علت عدم هماهنگی‌های لازم برای فیلم‌برداری این سکانس، او تا سرحد مرگ هم پیش می‌رود و به عبارت بهتر تصویرسازی خودکشی در برابر دوربین او را با تجربه‌ مرگی واقعی روبرو می‌کند.

الناز شاکردوست

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های مورد علاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و عنوان می کنند  الناز شاکردوست  مالیات نمی دهد، در فیلم سفارشی بازی می کند، و ساعت «ریچارد میل» و «کارتیه» به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کنند. گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه کرده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

استایل زیبا الناز شاکردوست در خارج

اما مدتی پیش هم تصویری از خود داخل ماشین منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول تفریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 4 میلیارد تومان قیمت دارد.

الناز شاکر دوست را تا چند سال پیش شاید قرتی ترین هنرمند سینما می دانستند که حواشی بسیاری هم داشت اما حالا خانم خانما اعتبار خوبی دارد. 

الناز که این روزها تی تی را روی پرده دارد در این فیلم هم بازی درخشان و تاثیرگذاری داشت. الناز شاکردوست با حضور درخشانش در تی تی همه آن‌هایی که شبی که ماه کامل شد و خفه‌گی را اتفاقی در کارنامه‌اش می‌دانستند به سکوت دعوت می‌کند.

گفتیم که الناز شاکردوست اخیر در فیلم هایش سعی کرده که از لحاظ زیبایی خیلی جذاب نباشد و بیشتر مخاطبان شیفته بازی او شوند تا قشنگی ظاهری اش. اما به هر روی الناز خانوم جذابه و حالا انگار تلاش داره که این جذابیت رو تو فضای مجازی و اینستاگرامش به مخاطبان و دوستدارانش که البته کم هم نیستند عرضه کنه. در همین راستا الناز یک سلفی جذاب در پشت صحنه تی تی منتشر کرد که حسابی لایک و کامنت گرفت و فالوورهای خانوم حسابی ذوقیدند!

البته الناز خانوم انگار کلاً دوست داره که متفاوت باشه و با بقیه فرق کنه خانوم تو مراسم اکران خصوصی تی تی هم یه کار متفاوت کرد و همراه برادر و خواهر کوچکترش به این مراسم اومد و چشم همه به جمالشون گل گلی شد.

البته الناز آبی کوچیکه رو چند باری با خودش همراه کرده بود و تقریبآ اهالی رسانه و اینستا بازا الیکا خانوم شاکردوست رو دورادور می شناختند اما علی خان شاکردوست برادر خوش هیکل الناز رو کمتر کسی دیده بود و می شناخت که به لطف تی تی چشم اهالی سینما به جمال ایشون هم روشن شد.الناز شاکردوست که هر چی زمان داره میگذره انگاری خوشگل تر از قبلش میشه، این بار با یه استایل جذاب همراه یه میکاپ برنزی که حسابی از این رو به اون روش کرد، واسه اکران مردمی فیلم "تی تی" همراه رفیق جانش هوتن شکیبا سوژه عکاسان شد و البته نگاه های شیطنت آمیز الناز شاکردوست به هوتن شکیبا ذهنیت مخاطبان را به وجود رابطه عاشقانه میان این دو بازیگر پرطرفدار سوق می داد. 

الناز شاکردوست اهل کجاست؟

در حال حاضر هر دو بازیگر مجرد هستند و تاکنون ازدواج نکرده اند اما حضور این دو بازیگر و نگاه های عاشقانه آنها به هم گمانه های وجود رابطه عاشقانه فعلی یا ازدواج در آینده نزدیک را جدی تر کرد.

حالا از این ها که بگذریم الناز خانوم جزو بازیگران خیلی پولدار هستن و البته از قبل از اینکه به جرگه بازیگران هم بپیوندند هم پول و پَله خوبی داشتند. خانوم ازیگر به شدت اهل خوشگذرونی و گشت و گذار هستند و داخل کشور که تقریباً همهههه جا رو رفتن خانوم مدتی پیش مکزیک بودند و در حال خوگذرانی! وی عکس و فیلم هایی از خود منتشر کرد اما در باحال ترین پستی که منتشر کرد ویدیویی خاص و جالب بود. البته خانم خانما خیلی خیلی پولدار هستند بنابراین این گشت و گذارهای لاکچری همچین بعید هم نیست!

در این ویدیو الناز شاکر دوست ظاهرا در صندلی جلوی ماشین نشسته و از ویو جذاب و دیدنی پشت سر همراه با موزیک فیلم میگیرد. ناگفته نماند رنگ ماشین که صورتیه و معلومه خفن هم هستش بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تصویری هم از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیف هرمس با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

مدتی پیش هم الناز شاکردوست ساعت لاکچری و کارتیر را در دست دارد که قیمت آن به حدود 2 میلیارد می رسد. این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را خریداری می کند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی