کد مطلب: 29651

وام فوری | وام فوری صد میلیون تومانی | وام فوری بانک دی

وام فوری یک روزه 20 میلیونی بانک دی به زنان خانه دار | وام فوری بانوان را بدون ضامن و سود به راحتی بگیرید

پرداخت وام فوری دولتی برای زنان خانه دار بدون نیاز به ضامن آغاز شد.

وام فوری یک روزه 20 میلیونی بانک دی به زنان خانه دار | وام فوری بانوان را بدون ضامن و سود به راحتی بگیرید

نحوه پرداخت وام فوری هر بانک با بقیه بانک ها متفاوت است‌. واریز وام فوری در مهر ماه به مردم به اوج خود رسید. خبرهای خوشی درخصوص پرداخت وام فوری بحساب یارانه بگیران به گوش می رسد. وام فوری این بانک شرایط عالی دارد که می‌توانید استفاده کنید. در ادامه به بررسی پرداخت وام فوری می‌پردازیم.

انواع وام فوری زنان خانه دار

بانک ها در راستای تامین مالی اقشار مختلف جامعه اقدام به پرداخت انواع وام بانکی در قالب طرح های مختلف می کنند. یکی از این طرح ها وام زنان خانه دار است که به بانوانی که قصد تامین هزینه های مختلف زندگی خود و یا خانواده شان را دارند، تعلق می گیرد. بانک های محدودی هستند که این نوع وام را ارائه می دهند. انواع وام زنان خانه دار در بانک های مختلف عبارتند از:

وام فوری بانوان بانک دی: این وام به بانوان شاغل و یا خانه دار که مشتری بانک دی باشند تعلق می گیرد و قابلیت انتقال امتیاز وام به همسر و یا فرزندان را دارد.

طرح بانو ایرانی بانک کشاورزی: بانک کشاورزی در راستای ارائه خدمت به زنان خانه دار، با شرایط مناسبی به بانوانی که در این بانک حساب سپرده دارند وام می دهد.

وام زنان خانه دار بانک کارگشایی: زنان خانه دار با وثیقه گذاشتن طلا های خود می توانند از بانک کارگشایی وام قرض الحسنه با بهره کم دریافت کنند.

وام طرح یاس بانک سینا: بانک سینا برای زنان خانه داری که قصد خرید لوازم منزل با وام را دارند طرحی به نام یاس ارائه کرده که کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد خود را اعطا می کند.

وام طرح پرنیان بانک ملت: بانک ملت مانند سایر بانک ها تحت شرایط داشتن حساب سپرده در این بانک به زنان خانه دار وام فوری می دهد.

انواع وام زنان خانه دار اشاره شده در بالا از مهم ترین طرح های تسهیلاتی مربوط به بانوان بوده و برای اطلاع از ارائه وام زنان خانه دار از سوی سایر بانک ها می توان به شعب بانک مورد نظر خود مراجعه کرده و از طرح های تسهیلاتی آن آگاه شد.

شرایط وام فوری زنان خانه دار

بانک های مختلف برای پرداخت تسهیلات خود به اشخاص، شرایط متفاوتی دارند. برخی از این شرایط مانند داشتن حساب سپرده در بانک مورد نظر، عمومی بوده و برخی دیگر از شرایط مانند ارائه وثیقه می تواند به یک بانک خاص تعلق داشته باشد. در ادامه شرایط وام زنان خانه دار در بانک های مختلف بررسی می شود.

وام زنان خانه دار بانک دی: داشتن حساب قرض الحسنه در این بانک و سپرده گذاری حداقل مبلغ 2 میلیون تومان از شرایط پرداخت وام در این بانک است.

وام زنان خانه دار بانک کشاورزی: داشتن حساب سپرده در بانک کشاورزی و سپری شدن حداقل زمان 4 تا 6 ماه از سپرده گذاری در این بانک برای دریافت وام ضروری است.

وام زنان خانه دار بانک کارگشایی: زنان خانه دار برای دریافت وام از این بانک باید طلا نزد بانک به وثیقه بگذارند.

وام زنان خانه دار بانک سینا: دریافت وام خرید لوازم خانگی از سوی زنان خانه دار شرایط خاصی نداشته و تنها مشتری این بانک بودن کافی است.

وام زنان خانه دار بانک ملت: داشتن حساب سپرده نزد بانک ملت با حداقل موجودی 10 میلیون تومان از شرایط دریافت تسهیلات این بانک است.

شرایط ذکر شده در بالا مخصوص وام زنان خانه دار بوده و سایر وام هایی که بانوان خانه دار می توانند از بانک ها دریافت کنند مانند وام مشاغل خانگی، شرایط مخصوص خود را دارد. بانک ها سعی می کنند تا با تسهیل شرایط اعطای وام به زنان خانه دار، در راستای کمک به اقتصاد خانواده قدم بردارند.

مدارک لازم برای وام فوری زنان خانه دار

برای دریافت اکثر وام های بانکی نیاز به معرفی ضامن معتبر و رسمی و یا ارائه وثیقه است و وام زنان خانه دار نیز از این امر مستثنی نیست. مدارک لازم برای وام زنان خانه دار همچون سایر وام های بانکی شامل مدارک هویتی و سکونتی و مدارک مربوط به ضامنین است. برخی از این مدارک عبارتند از:

اصل شناسنامه و کارت ملی متقاضی

مدارک مربوط به ضامن مانند گواهی کسر از حقوق یا نامه اشتغال به کار

مدارک هویتی ضامن مانند شناسنامه و کارت ملی

فرم درخواست وام فوری

برخی بانک ها برای ارائه وام زنان خانه دار تنها به ارائه وثیقه مانند طلا نیاز دارند و برخی دیگر از بانک ها شرایط معرفی یک یا دو ضامن را مطرح می کنند. ضامن می تواند همسر یا فرزند بانوان خانه دار باشد و ارائه مدارک هویتی و شغلی ضامن از شرایط ثبت درخواست وام است.

مبلغ وام فوری زنان خانه دار

مبلغ وام زنان خانه دار در طرح های تسهیلاتی بانک های مختلف، متفاوت است. سقف پرداختی وام زنان خانه دار در اکثر این طرح ها 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است اما بسته به شرایط متقاضی دریافت وام مانند میزان سپرده گذاری وی در بانک، این مبلغ می تواند کمتر یا بیشتر باشد. برخی وام ها مانند وام خرید لوازم خانگی سقفی معادل 20 میلیون تومان دارند.

نکته مهم در دریافت وام زنان خانه دار، توجه به میزان سود وام و مدت زمان بازپرداخت آن است. بانک هایی که وام قرض الحسنه به زنان خانه دار ارائه می دهند، شرایط مناسبی دارند، اما وام های با بهره بالا می توانند در بازپرداخت وام از سوی بانوان مشکل ایجاد کنند. بنابراین مهم است تا بانوان با توجه به میزان نیاز خود برای تامین مالی وام دریافت کنند، تا در بازپرداخت آن با مشکل مواجه نشوند.

سایت تسهیلات وام فوری زنان خانه دار

امروزه با توجه به گسترش ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان بانک ها، ثبت درخواست بسیاری از طرح های تسهیلاتی به صورت اینترنتی بوده و تنها برای تکمیل مراحل دریافت وام نیاز به مراجعه حضوری به شعب است. در این میان اما هنوز ثبت درخواست وام زنان خانه دار به صورت اینترنتی میسر نشده و لازم است، تا متقاضیان برای طی کردن مراحل مربوط به دریافت وام خود به صورت حضوری به شعب ارائه دهنده این وام مراجعه کنند.

در حال حاضر سایت تسهیلات وام زنان خانه دار راه اندازی نشده و ارائه این وام به شیوه سنتی صورت می پذیرد. در نتیجه لازم است، تا بانوان متقاضی دریافت این وام با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه به شعب بانک منتخب خود و تکمیل فرم درخواست وام، برای تسهیلات مورد نظر خود ثبت نام کنند. همچنین کسب اطمینان از ارائه وام زنان خانه دار از سوی بانک مورد نظر قبل از مراجعه حضوری، ضروری است.

نحوه ثبت نام وام فوری زنان خانه دار

با توجه به اینکه هنوز ارائه وام زنان خانه دار به صورت اینترنتی مهیا نشده، نحوه ثبت نام وام زنان خانه دار به صورت مراجعه حضوری به شعب بانک های منتخب بوده و باید بانوان برای دریافت تسهیلات مورد نظر خود فرم درخواست وام را تکمیل کرده و با تحویل مدارک لازم، ثبت نام خود را قطعی کنند و سپس در انتظار تایید بانک و اطلاع برای مراجعه مجدد به بانک بوده تا بتوانند وام را دریافت کنند.

شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام وام زنان خانه دار در سایت برخی از بانک های ارائه دهنده این وام درج شده و در برخی دیگر از بانک ها نیاز است، تا از طریق مراجعه مستقیم به شعب بانک در خصوص شرایط دریافت این نوع وام استعلام شود. نحوه ثبت نام وام زنان خانه دار، روند ساده ای داشته و تنها نیاز به تکمیل اطلاعات در خصوص ضوابط بانک مورد نظر برای پرداخت وام است. امکان ایجاد زیرساخت ثبت نام وام زنان خانه دار به صورت اینترنتی در آینده وجود دارد.

رفع مشکل ضمانت وام فوری بانوان سرپرست خانوار

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان گفت:بانوان سرپرست خانوار دهک اول تا پنجم مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت و می‌توانند بدون ضامن وام بگیرند.

 فریبا ولی‌پور افزود:بانوان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم که برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل همچون رفاه کارگران، پست‌بانک، توسعه، ملی، صندوق کارآفرین، پست‌بانک،سینا وکشاورزی معرفی شده‌اند و یا از طریق دستگاه‌های اجرایی این بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و اینک در زمینه معرفی ضامن مشکل دارند، با استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت:بانوان سرپرست خانواری که جزو دهک درآمدی یک تا پنج هستند و قبلاً برای دریافت وام اقدام کرده‌ و منتظر معرفی ضامن هستند، برای رفع این مشکل و اعلام اسامی خود به فرمانداری‌های سراسر استان و یا دفتر امور بانوان لرستان مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین سازمان بهزیستی کشور برای افراد تحت پوشش خود این امکان را فراهم کرده که بدون دریافت ضامن، بانوان سرپرست خانوار و دهک‌های یک تا پنج تسهیلات را دریافت کنند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی