کد مطلب: 29609

الناز شاکردوست | الناز شاکردوست اهل کجاست | الناز شاکردوست بیوگرافی

موهای فرفری الناز شاکردوست با این کلاه خاص همه را متعجب کرد

الناز شاکردوست عکس جدید منتشر کرد.

موهای فرفری الناز شاکردوست با این کلاه خاص همه را متعجب کرد

الناز شاکر دوست بازیگر محبوب و با استعداد ایرانی می باشد که سال هاست در سینما حضور دارد و هیچگاه در فیلم و سریال های تلویزیونی دیده نشد. این بازیگر جوان در دوره ای تنها به دلیل چهره اش برای نقش های خوشگل انتخاب میشد اما حالا معیار انتخاب خانم بازیگر تغییر کرده و در نقش هایی متفاوت و درجه یک نیز دیده می شود.

به گزاش«شایانیوز» الناز شاکر دوست از سوپراستار های خانم ایرانی بود که حالا مدتی می شود که کمرنگ شده اما همچنان محبوبیت خود را دارد چرا چون بی حاشیه است و خود را از رفتار و گفتمان های جنجالی به دور نگه داشته! خانم بازیگر زندگی لاکچری و مرفهی دارد و به گشت و گذار هم بسیار علاقه مند است. وی چند وقتی می شود که به مکزیک رفته و عکس و فیلم هایی از خود منتشر می کند. ناگفته نماند الناز شاکر دوست در صفحه اینستاگرام خود بیش از 9 میلیون دنبال کننده نیز دارد که دوستدار خانم بازیگر هستند.

همانطور که در عکس مشخص است الناز شاکر دوست همانند بسیاری از خانم های سلبریتی اهل آرایش غلیظ و لباس های جذب و حاشیه دار نیست و همین که هیچگاه از فیلتر اینستایی و کیلو کیلو لوازم آرایش استفاده نمیکنه یعنی اعتماد به نفس کافی رو داره و دلیلی برای تغییر چهرش نمیبینه!/

الناز شاکردوست

حالا ممکنه برخی هم بگن الناز شاکردوست بینیشو عمل زیبایی کرده بله درسته این بازیگر زن عمل جراحی زیبایی داشته اما این رو هم باید در نظر داشت که خیلی از خانم های بازیگر بینی که هیچ، موارد دیگه ای رو هم جراحی زیبایی کردند و باز هم تا فیلتر و آرایش نباشه جلوی دوربین اینستاگرام نمیان!

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی