کد مطلب: 29537

بهاره رهنما | همسر بهاره رهنما |همسر دوم بهاره رهنما

جذابیت بهاره رهنما همش از بین رفته دیگه | افسردگی خانم بازیگر بعد از طلاق کار دستش داد

بهاره رهنما عکس جذاب از خودش به نمایش گذاشت.

جذابیت بهاره رهنما همش از بین رفته دیگه | افسردگی خانم بازیگر بعد از طلاق کار دستش داد

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است. شایعه های جدید مربوط بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. بهاره رهنما علاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین بهاره رهنما سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما از اون دست از بازیگراست که با وجوده این که سنش میگذره ولی همچنان هر از گاهی سوار بر اسب حاشیه میشه و خودش رو به چشم میاره و انگار که خانوم بازیگر این مدلی بودن رو خیلی دوست داره و با خودش قرار گذاشته که که تا همیشه اینجوری باشه البته که این میتونه به فعال بودن کودک درون بهاره رهنما هم ربط داشته باشه ولی خب بین بهاره خانوم و برخی از بازیگرای هم سن سال ایشون تفاوت فاحشی وجود داره مخصوصا اون دسته ای که سخت از این داستان ها به دور هستن.

بهاره رهنما

همسر دوم بهاره رهنما

البته که بهاره رهنما راه این که چطور میشه حتی در کم کار ترین حالت ممکن هم به چشم اومد رو پیدا کرده که شاید از نظر خیلی ها راه جالبی نباشه ولی همیشه جواب میده و میتونه فرد رو برای یه مدتی هم که شده حداقل بالا ببره و به یاد مردم بندازه ولی میدونید که حاشیه ها دو روی یه سکه هستن و میتونن عواقب خوب و یا بد داشته باشن که در بیشتر مواقع برای بهاره رهنما ته داستان بد میشه چون خیلی ها در حال حاضر حس عجیبی از ایشون میگیرن و در ک برخی از کاراش براشون سخته، حالا بیشتر درباره ی این بازیگر براتون میگیم.

برخی از افراد هستن که تیپ و پوششون براشون از نون شب واجبتره و دوست دارن که گشنگی بکشن ولی لباسای فاخر و زیبا داشته باشن که خب این تا یه جایی که پیش بره تبدیل به مریضی میشه چرا که فرد همش در تب و تاب این هست که خب الان چی بخرم یتا چی بپوشم که از همه قشنگ تر بشم و اینجور آدما وقتی یه نفر رو میبینن که از خودش خوشتیپ تر هست یهو حالشون بد میشه و کلا بهم میریزن چون یه جورایی انگار توی راه خوشتیپ نشون دادن خودشون شکست خوردن که این موضوع براشون سنگینه!

زندگی پرحاشیه بهاره رهنما

 

البته که خوشتیپ بودن میتونه هر کسی رو خوشحال کنه چرا که بالاخره در هر جایی که ما حضور پیدا میکنیم اول ظاهرمون ما رو معرفی میکنه و بعد شخصیتمون که دومی مسلما مهم تره ولی خب شما نمیتونید برای یه مصاحبه ی کاری با شلوار زاپ دار تشریف ببرید چرا که این حرکت اصلا شایسته و به جا نیست!

حالا بگذریم برسیم به بهاره رهنما که تیپاش همیشه مورد بحث بود چرا که این بازیگر همیشه به عجیب پوشیدن علاقه داره و با اطمینان میشه گفت که یکی از بدتیپ ترین ها در اکثر مواقع بین بازیگرای زن محسوب میشه، مثل اخرین تیپ ایشون که برای خیلی ها عجیب و غیر قابل بود!

احتمالا شب های مافیا رو دیده باشید که با جمعی از سلبریتی ها و افراد معروف به خصوص بازیگرا اجرا میشه و تو این فضا میشه رفتار خیلی از این افرادی رو که به عنوان سلبریتی محبوبمون دوست داریم ببینیم اون هم خیلی شفاف تر و واقعی تر چرا که تو این فضا خیلی از افراد خودشون رو اونطور که در واقعیت هستن نشون میدن و مثلا یهو از کوره در میرن و یا برعکس فیلماشون خیلی شوخ هستن و یا خیلی جدی که همه و همه رو میشه توی این بازی دید و یه جورایی اون ها رو بیشتر شناخت.

بنابراین این خیلی خوبه که یه بستری فراهم شده تا بیشتر افرادی رو که برای خیلی هامون دوست داشتنی هستن رو بشناسیم و شاید در این بین حتی نظر خیلی هامون از طرفداری اون فرد عوض بشه! حالا چرا اینا رو گفتیم چون بهاره رهنما هم به تازگی یه کلیپی ازش منتشر شده که توی اون خانوم یه سری حرفا میزنه که برای خیلی ها عجیب شده که حرفای دل خودشه و واقعیه و یا صرفا داره بانمک بازی درمیاره مثلا ایشون میگه باید توی قرار اول شناسنامه با خودتون بیارید چون خسته شدیم انقد مرد زن دار دورمون دیدیم!

برای خیلی از افراد جالب هست که افراد نزدیک سلبریتی معروفشون رو ببینن و بدونن که خونواده و دوستای این افراد چطوری هستن و در برخی از موارد که عکسی از این اشخاص کنار خونوادشون منتشر میشه خیلی ها به دنبال تشابه ظاهر میگردن مثلا خیلی ها درباره ی مهراه و ملیکا شریفی نیا معتقد هستن که مهراوه خانوم به مادرشون رفته و ملیکا هم به پدرشون.

بهاره رهنما

حالا بهاره رهنما هم یه مدت میشه که از یه خواهری رونمایی کرده که احتمالا بشناسیدش، خانوم مریم رهنما که میکاپ آرتیست معروف و مشهوری هست ولی موضوعی که وجود داره اینه که از این خواهر جایی حرفی زده نشده و یهو سر و کلش پیدا شد و معلوم نیست که بهاره خانوم صرفا به علت این که دوسش داره و بهش میگه خواهر یا واقعا خواهرشه که خب در این مورد هم خیلی ها دنبال شباهت بین این دو نفر بودن که به جایی نرسیدن و به نظرشون این دوستان اصلا شبیه نیستن

خانواده قشنگ بهاره رهنما

بهاره رهنما

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی