کد مطلب: 29467

قیمت دلار | قیمت دلار در بازار سیاه | قیمت دلار آزاد | قیمت دلار کانادا | قیمت دلار استرالیا

قیمت دلار در بازار سیاه شنبه 15 مهر | دلار در مرز 65 هزار تومان ؟!

قیمت دلار امروز 15 مهر 1402 دچار تغییراتی عجیب در بازار آزاد شده است.

قیمت دلار در بازار سیاه شنبه 15 مهر | دلار در مرز 65 هزار تومان ؟!

قیمت دلار امروز دچار تغییراتی جزئی شده است . قیمت دلار بر روی قیمت کالاهای اساسی تاثیرگذار است. قیمت دلار در هفته گذشته روند صعودی داشته است. خبرهای جنجالی درخصوص احتمال افزایش قیمت دلار تا 60 هزارتومان به گوش می رسد. آخرین قیمت دلار امروز 15 مهر 1402 در بازار را با هم در سایت دیجی سرگرمی می خوانیم.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز شنبه 15 مهر 1402

امروز قیمت فروش دلار آمریکا ۴۱,۲۰۹ (چهل و یک هزار و دویست و نه تومان) اعلام شد.

 به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار و یورو امروز در صرافی بانک ملی ایران اعلام شد.

براین اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۴۰,۷۹۷ (چهل هزار و هفتصد و نود و هفت تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۱,۲۰۹ (چهل و یک هزار و دویست و نه تومان) اعلام شد.

همچنین قیمت خرید یورو ۴۳,۲۲۶ (چهل و سه هزار و دویست و بیست و شش تومان) و قیمت فروش یورو ۴۳,۶۶۲ (چهل و سه هزار و ششصد و شصت و دو تومان) است.

قیمت دلار تهران هم اکنون

قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران 6 تومان کاهش یافت در حالیکه یورو 580 تومان نسبت به روز پنج شنبه افزایش یافت.

به گزارش سایت طلا،در معاملات امروز (شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۱ هزار و ۲۰۹ تومان و نرخ حواله دلار نیز به ۳۷ هزار و ۴۶۳ تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران به ۴۳ هزار و ۶۶۲ تومان و نرخ حواله یورو نیز به ۳۹ هزار و ۶۹۳ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات ۱۱هزار و ۲۲۱ تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز ۱۰هزار و ۲۰۱ تومان است.

قیمت دلار در بازار سیاه

بانک مرکزی امروز شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۵ ارز افزایش و نرخ ۱۲ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارز‌ها ثابت ماند.

بانک مرکزی امروز (شنبه ۱۵ مهر ماه)، نرخ هر پوند را ۵۱ هزار و ۴۶۹ ریال و یورو را ۴۴ هزار و ۵۰۰ ریال اعلام کرد.

قیمت دلار

بر این اساس نرخ رسمی پوند انگلیس، یورو، افغانی افغانستان، دلار کانادا، دلار استرالیا و یوان چین افزایش و نرخ یکصد ین ژاپن، لیر ترکیه و یکصد دینار عراق کاهش یافت.

نرخ رسمی درهم امارات متحده عربی هم بدون تغییر باقی ماند

قیمت دلار

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار مبادله ای در بازار امروز نسبت به دو روز قبل اندکی رشد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار مبادله ای امروز نسبت به روزهای گذشته رشد محدودی را  ثبت کرد. 

قیمت دلار امروز شنبه 15 مهر 1402

قیمت دلار مبادله ای با رشد ۰.۰۳ درصدی به ۴۱,۲۰۹ (چهل و یک هزار و دویست و نه ) تومان رسید.

جدول قیمت 3 روز اخیر دلار مبادله ای

قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ

۴۱,۲۰۹ ۱۳ ۰.۰۳ 10:04

۴۱,۱۹۶ ۰.۰۰ ۰ ۲ روز پیش

۴۱,۱۹۶ ۰.۰۰ ۰ ۳ روز پیش

پیش بینی قیمت دلار تا پایان سال

ایرنا نوشت: رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین با بیان اینکه با اجرای سیاست تثبیت اقتصادی اغلب قیمت‌ها در بازار‌های مالی ثابت شده یا رو به پایین در حال حرکت است، گفت: چشم‌اندازی برای افزایش قیمت ارز تا پایان سال دیده نمی‌شود.

رویداد۲۴ مجیدرضا حریری درباره وضعیت بازار ارز، اظهار کرد: در ۶ ماه گذشته ثبات در بازار ارز حاکم و اغلب قیمت‌ها در بازار‌های مالی تثبیت شده یا اینکه رو به پایین در حال حرکت است؛ به عبارتی با اجرای سیاست تثبیت اقتصادی توسط دولت و بانک مرکزی شاهد آرامش در بازار‌های مالی مانند دلار، مسکن و خودرو هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین افزود: هرچند تعدادی از افراد فرصت‌طلب، مخالف سیاست تثبیت هستند، اما اگر این سیاست ادامه پیدا کند حتی شاهد کاهش تورم در بلندمدت نیز خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قیمت دلار طبق پیش‌بینی بعضی از مخالفان دولت و رسانه‌های معاند افزایش پیدا می‌کند؟، گفت: البته ذی‌نفعانی که از افزایش نرخ ارز سود می‌برند شاید به دنبال چنین پیش‌بینی‌هایی باشند، اما با سیاست‌های اعمال شده از سوی بانک مرکزی، چشم اندازی برای افزایش قیمت دلار نمی‌بینم؛ البته کشور ما در اواخر پاییز به صورت سنتی شاهد افزایش قیمت دلار است که اگر بانک مرکزی مراقب این موضوع باشد تا پایان سال علتی برای افزایش نرخ دلار وجود ندارد.

حریری در مورد اثر آزادسازی ۶ میلیارد دلار منابع ارزی ایران در کره‌جنوبی، گفت: منابع آزاد شده در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد؛ بنابراین در این شرایط بانک مرکزی که نقش تنظیم‌گری در بازار ارز دارد از قدرت مانور بیشتری برای اعمال سیاست‌های مناسب ارزی برخوردار می‌شود که نمونه آن اتخاذ سیاست تثبیت است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و چین گفت: هرچند اجرای هر سیاستی دارای نکات مثبت و منفی است، اما در شرایط کنونی موضوع سیاست تثبیت از منظر اینکه نرخ ارز و اقتصاد را قابل پیش بینی می‌کند، دارای اهمیت است.

منبع: خبرآنلاین

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی