کد مطلب: 29456

هواشناسی تهران | هواشناسی فردا | هواشناسی ایران | هواشناسی امشب

هشدار سطح فوق قرمز هواشناسی برای کشور | سیل در راه است

هواشناسی با پیش‌بینی بارش اولین برف پاییزی در کشور طی هفته جاری از بارش‌های سنگین باران در برخی مناطق از جمله گیلان و مازندران خبر داد.

هشدار سطح فوق قرمز هواشناسی برای کشور | سیل در راه است

تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا ظهر دوشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام بوده و در نوار شمالی کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

اوایل دوشنبه شب در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و گیلان افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد روی می‌دهد. سه‌شنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران رگبار باران، وزش باد گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

در این روز برای سواحل دریای خزر وزش باد شمالی، ابرناکی همراه با بارش و کاهش دما روی می‌دهد. همچنین در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش‌ها شدید خواهد بود و در ارتفاعات اردبیل بارش برف دور از انتظار نیست.

چهارشنبه بارش‌ها در سواحل شمالی ادامه دارد و در استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران ابرناکی، وزش باد و رگبار باران روی می‌دهد، ضمن این‌که بعدازظهر وزش باد در شمال شرق و شرق افزایش می‌یابد.

به گزارش تسنیم، آسمان تهران امروز،‌ فردا و روز دوشنبه ابری تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد پیش‌بینی شده است. بیشینه دما پایتخت طی این سه روز به ترتیب 24، 25 و 26 درجه خواهد بود.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و طی ۲ روز آینده در اکثر مناطق کشور جو نسبتاً پایداری حاکم است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب کشور افزایش نسبی دما و روز سه‌شنبه کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است.

دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید در بخش‌هایی از شمال غرب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

- در سواحل غربی دریای خزر ابرناکی و بارش‌های پراکنده روی می‌دهد. طی ۲ روز آینده در اکثر مناطق کشور جو نسبتاً پایداری حاکم است.

- روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب کشور افزایش نسبی دما و روز سه‌شنبه کاهش ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دما پیش‌بینی شده است.

دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌هایی از شمال غرب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی