کد مطلب: 29404

بهاره رهنما | عکس همسر سوم بهاره رهنما | زایمان بهاره رهنما | مذهب زایمان بهاره رهنما

بهاره رهنما اعتیاد پیدا کرد؟ | عکس تلخ از چهره شکسته بهاره رهنما بعد از اعتیاد

بهاره رهنما عکسی جدید با وضعیت ناجور از خودش منتشر کرده است که خبر از اعتیادش میدهد.

بهاره رهنما اعتیاد پیدا کرد؟  | عکس تلخ از چهره شکسته بهاره رهنما بعد از اعتیاد

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه کشور است. شایعه های جدید مربوط بهاره رهنما به گوش میرسد که ازدواج کرده است. بهاره رهنما علاقه زیادی به کتابخوانی دارد . بهاره رهنما علاوه بر بازیگری تهیه کننده هم است.  در ادامه عکس ناهنجار از بهاره رهنما میبینیم.

 بهاره رهنما عکس‌های جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد. تیپ عجیب اودر این عکس مورد توجه قرار گرفت.

بهاره رهنما (زادهٔ ۹ آذر ۱۳۵۳) بازیگر اهل ایران است. رهنما، در اراک متولد شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است.

بهاره رهنما

اخبار افراد مشهور همیشه باحاله! از فوتبال و چهره های خارجی و ایرانی گرفته که این روزا می بینیم تا به چه اتدازه جنجال به پا کرده، تا بازیگرانی که چه ایران باشن و چه تو هالیوود میتونن نگاه هر مخاطبی رو به سمت خودشون بکشونن. اما بیخیال خارج، برسیم به ایران خودمون که به تازگی جشن حافظ رو داشتیم و یه عالمه هنرمند شیک و با سلیقه دیدیم. خب از دیدن برخی متعجب شدیم و از دیدن برخی هم لذت بردیم. در این بین یکسری هم بودند که هر دو گزینه شامل حالشون میشده و دیگه اینا آخرت هنرمند بودن! 

این مراسم برای بازیگران ایرانی یه مراسم مهم تلقی میشه و در اون هنرمندا میان تا ابراز وجودی جذاب کنند. آخه میدونید که برای خانومای هنرپیشه ایرانی، فقط بازیگری نیست که اهمیت داره و اونها از طریق ظاهر و استایل هایی که دارند میتونن جذب مخاطب به سمت بازی هاشون و یا صفحات اینستاگرام داشته باشند. امسال اما غوغایی فرای سال های پیش در جشن حافظ رخ داد و اون ترکیب لباس های این هنرمندان بود که تقریبا میشه گفت در یک راستا بودند و زیباتر از همیشه.

عکس همسر سوم بهاره رهنما

بهاره رهنما

میشه گفت اغل اونها از استایل های مجلسی و زرق و برق دار استفاده داشتند با میکاپ هایی به شدت غلیظ و ژست هایی ساده و به دور از هرگونه حاشیه. یکی از این افراد بهاره رهنما بود.

بله بهاره خانوم رهنما در حالی که از بانوان دهه پنحاهی اونهم اوایل این دهه هستند اما زیبایی بی امانشون در مراسم جشن حافظ امسال نگاه بسیاری از دوربین ها رو به سمت خود میخکوب کرد. بهره رهنما یه 24 سالی رو باپیمان قاسم خانی زندگی کرد و بعد هم پنج سالی رو با همسر دومش و حالا هم مجرد طور به سر میبرد.

همه اینها در حالیه که بهاره رهنما دقیقا به همین ترتیب جوان و جوان تر شد. وی نه تنها ذره ای از گرد پیری رو نچشید، بلکه روز به روز به طرز به شدت عجیبی رو به تینیجری میره! آخه چجوری؟

بهاره رهنما

البته که تعجب هم نداره و وقتی پول به میزان زیاد و کافی باشه به علاوه انگیزه، میتونی به همنی سادگی اکسیر جوانی رو در خود تزریق کنی! بهاره رهنما این روزها از دختر دهه هفتادیه خودش هم جَوون تر به نظر میاد که خب به قول کاربری نگران هستیم کم کم رهنما جان به دوران طفولیت خود برنگرده!

فرزند بهاره رهنما کجاست؟

بهاره رهنما خواهری داره به نام مریم رهنما که دو سه سالی میشه به شدت مشهور و بولد شده. مریم بانو شهرتشون رو از طریق بازیگرا به دست آوردن اما خودشون در این عرصه هیچ نقشی ندارد و کارشون میکاپ کردن بازیگران هستش. دقت کنید آرایش، نه گریمور پشت صحنه ای!

مریم رهنما در این دو سه ساله با سرعت نور پیشرفت کرد و شهرت یافت چرا که هنرمندان خانوم رو برای مراسمات سینمایی میکاپ و حاضر میکنه. برای جشن حافظ هم بسیاری از آرایش بانوان به دست ایشون و تیمشون انجام شده بود که واقعا جالب بود. نکته باحالشم اینجاست که سبک آرایش مریم رهنما کاملا مشخصه و یه جورای برای خودش امضای شخصی در کار داره. در ادامه ببینیم بهاره رهنما رو که به دست خواهر جان میکاپ شد و جوان و جوان تر شد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما همونطور که گفتیم بعد از اینکه از همسر اولش یعنی آقای پیمان قاسم خانی کارگردان و نویسنده مشهور جدا شد و رفت سر و سراغ لایف استایل و شوهری جدید، دیگه کم کم از تب و تاب افتاد. امیرخسرو عباسی همسر دوم این چهره از شهرت وی استفاده کرد تا خودش و برند آرایشیش بولد بشه و شناخته بشه ولی خب چیزی نگذشت که دیدیم همسر دوم به خواستش رسیده و بهاره رهنما در حال طلاقه!

اصالت بهاره رهنما برای کجاست؟

بهاره رهنما هم که دیگه با پیمان قطع رابطه کرده بود انگاری با کل اهالی سینما و این عرصه شگفت انگیز رابطش کات شد! چرا که خب پیمان قاسم خانی یکی از مشهور ترین و با نفوذ ترین چهره های پشت صحنه هستش که باعث شد تا فیلمسازان هم در کار و بارشون رو به روی بهاره رهنما ببندن!

بهاره رهنما

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی