کد مطلب: 29360

تست هوش؛ این عبارت ریاضی را می‌توانید پاسخ دهید؟

به عبارت نگاه کنید و سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ صحیح برسید.

تست هوش؛ این عبارت ریاضی را می‌توانید پاسخ دهید؟

شاید کنجکاو باشید که باهوش هستید یا نه! تست هوش‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید با کمک آنها هوش خود را بسنجید. بهترین زمان تست هوش ۷ سالگی است.

حل معما‌های چالشی مانند معمای سخت ریاضی می‌تواند ذهن را برای تصمیم‌گیری‌های مهم آماده نماید. ذهن هم همانند بدن نیاز به ورزش و تمرین دارد؛ بنابراین با حل تست‌های هوش و آزمون‌های ریاضی ذهن را خود را تمرین دهید.

نمره تست هوش ای کیو به چه معناست؟

بسته به آزمونی که در آن شرکت می‌کنید، نمره بهره هوشی شما متفاوت است. ازآنجایی‌که تست آی کیو (IQ) رایج‌ترین روش برای سنجش بهره هوشی است، لذا افراد بسیار کنجکاو هستند که بدانند دقیقاً نمره این آزمون چه چیزی را نشان می‌دهد یا اصلاً با چه نمره‌ای در رده افراد باهوش و بااستعداد قرار می‌گیرند.

در تست آی کیو متوسط نمره ۱۰۰ است. به طور متوسط حدود ۵۰ درصد افراد با نمره آی کیو ۱۱۰ تا ۹۰ در رده هوش متوسط، کمتر از ۷ درصد با نمره ۱۲۱ تا ۱۳۰ در رده بااستعداد و تنها ۲ درصد نمره‌ای بیش از ۱۳۰ داشته و بسیار باهوش محسوب می‌شوند. در این میان نیز حدود ۱۵ درصد از جمعیت جهان با نمره بین ۸۰ تا ۸۹ در رده هوش پایین‌تر از متوسط و ۶ درصدی که نمره آنها بین ۷۰ تا ۷۹ باشد در رده کندذهن به شمار می‌آیند.

سوال

18360909_902

.

.

.

.

.

عبارت ریاضی را حل کردید؟

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.پاسخ را مشاهده کنید

18360910_902

منبع: بانک اول

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی