کد مطلب: 29357

بهاره رهنما | بهاره رهنما ازدواج مجدد | بهاره رهنما چالش جدید | بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما با این پوشش زمستونی آس سرما رو با خودش آورد | بهاره خانوم رو با این کت پاییزه شیک و چکمه جیگری خاص ببینی نمیشناسی!!

استایل پاییزه خیلی خاص با زلفای بافته و رنگ آتیشی بهاره رهنما تو دیار غربت هواداراش رو حسابی شوکه کرد. با هم این تیپ باکلاس بهاره خانوم رو تو سایت دیجی سرگرمی میبینیم.

بهاره رهنما با این پوشش زمستونی آس سرما رو با خودش آورد | بهاره خانوم رو با این کت پاییزه شیک و چکمه جیگری خاص ببینی نمیشناسی!!

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. شایعه های جدید مربوط بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. بهاره رهنما علاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین بهاره رهنما سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

در 14 سالگی بعد از آشنایی با عباس معروفی یکی از دوستان پدرم رقیب تازه ای برای عشق بازیگری ام پیدا شد و آنهم نوشتن داستان بود.

در نهایت سال 1370 وقتی 17 ساله بود در فراخوان تست بازیگری حاضر شد و پس از قبولی اولین بار در فیلم افعی کنار جمشید هاشم پور بازی کرد.

بهاره رهنما

در سال 1380 با فیلم «نان و عشق و موتور 1000» چهره اش دیده شد سپس با فیلم «گاو خونی» در سال 81 و در نهایت با فیلم «چارچنگولی» سال 1387 مشهور شد./بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

بهاره رهنما

همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا ( متولد 1376 ) می باشد

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. که این ازدواج هم دوامی نداشت و به طلاق ختم شد.

بهاره رهنما

شکایت بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی

در ماه دی سال 93 پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره چی به دلیل یادداشت هایش در فیسبوک که بهاره رهنما ا (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. قاسم خانی یادداشتی در مورد این شکایت را در اینترنت منتشر کرد. فتوره چی بعد از این شکایت دادگاهی شد ولی با قرار کفالت آزاد شد و در نهایت بهاره رهنما هم رضایت داد.

شکایت سیروان خسروی از بهاره رهنما

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد. سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

حکم دادگاه در اردیبهشت ۹۹ به نفع سیروان خسروی صادر و خانم بازیگر به تحمل ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد. اجرای این حکم به دلیل موقعیت اجتماعی رهنما و همچنین عدم سابقه او، دو سال به حالت تعلیق درآمده است. حکم صادره از سوی دادگاه تجدید نظر استان تهران است. به این ترتیب اگر بهاره رهنما در دو سال آینده مرتکب جرم شود این حکم نیز خود به خود به اجرا در می‌آید، در غیر این صورت پس از دو سال محکومیت او بی اثر می‌شود.

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

بهاره رهنما

مریم امیر جلالی ، شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه قرار داشتند.

ماجرای آشنایی بهاره رهنما و همسر اولش

دوستی من و پیمان مانند خیلی از ازدواج ها در ایران بعد از دو سال به ازدواج منجر شد که دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود. من از ۱۷ سالگی او را می شناسم و از ۱۹ سالگی به صورت رسمی در کنارش بوده ام.

بی تردید پیمان قاسم خانی بهترین گزینه برای ازدواج برایم بود. دوستانم برخی اوقات می گویند مردان ایرانی نمی توانند زنی مانند تو که اینقدر فعال هستی را تحمل کنند. احتمالا حق با آنهاست چون پیمان در مقابل من خیلی صبور است.

اولین بار که پیمان را دیدم یک دختر ۱۷ ساله بودم و بخاطر اینکه جهشی درس خوانده بودم وارد دانشگاه شده بودم. یک روز زمانی بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعصر به صورت اتفاقی با هم آشنا شدیم و بعد از چند سال ازدواج کردیم.

پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما کیست؟

همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور سینما است. او و پیمان قاسم خانی یک دختر به نام پریا قاسم خانی دارند که او هم تجربه حضور در تئاتر پنجره ها و فیلم سینمایی دایره زندگی را در کارنامه اش دارد. جاری سابق او هم شقایق دهقان بود.

بهاره رهنما در شهریور سال 1396 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. او در وب نوشت شخصی اش و مدتی هم در نشریه چلچراغ می نوشت.

بهاره رهنماازدواج دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ ۴ شهریور ماه ۱۳۹۶ برای بار دوم با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما با انتشار پستهایی از مراسم عروسی اش در کنار همسر دومش، در صفحات خود این خبر را اعلام نمود.

امیر خسرو عباسی همسر دوم بهاره رهنما مدیرعامل شرکت آرایشی بهداشی ژاکسی هاینس و شرکت پارس پخش کهن است. او اولین تولید کننده کرم شترمرغ در ایران است!

بهاره رهنما پیش از ازدواج، با امیر خسرو عباسی همکاری و برای آن تبلیغ می کرد.

 

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی