کد مطلب: 29306

بهاره رهنما| عکس بهاره رهنما عکس| بیوگرافی بهاره رهنما

عکس بهاره رهنما با مینی اسکارف توری منتشر شد | بهاره خانوم شده باربی از نوع وطنی ا!!!

بهاره رهنما تازگی ها با چهره و استایلی جدید در انظار عمومی حضور پیدا کرده است. تیپ های جوان پسند و لاغری شدید بهاره خانوم مورد توجه مردم قرار گرفته است.

عکس بهاره رهنما با مینی اسکارف توری منتشر شد | بهاره خانوم شده باربی از نوع وطنی ا!!!

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک است. شایعه های جدید مربوط بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. بهاره رهنما علاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین بهاره رهنما سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما می گوید: تا 10 سالگی جز اینکه بچه حاضر جواب و سرتق جمع بودم کلی ترانه و قصه برای ادا درآوردن در جمع بزرگ تر ها تو آستین داشتم. اما با دیدن یکی از فیلم های علیرضا داوود نژاد عاشق بازیگری شدم و تصمیم گرفتم شغل آینده ام همین باشد.

بهاره رهنما در 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک به دنیا آمد. پدر او مرحوم جلال رهنما (تاجر) و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد. او فرزند دوم خانواده بوده و یک خواهر و برادر دوقلو به نام های بهانه و رهام(پزشک) دارد.

خانواده بهاره رهنما در 2 سالگی او به تهران نقل مکان نموده اما با وقوع انقلاب اسلامی در سال 1357 ایران را ترک و به انگلستان رفتند و پس از مدتی با فروکش شدن التهابات سیاسی دوباره به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

 همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.ر

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

بهاره رهنما

مریم امیر جلالی ، شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه قرار داشتند.

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به

ازدواج بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت ) ازدواج کرد. که شایعه هایی از طلاق این دو نفر در فضای مجازی منتشر شده است.

به تازگی تصویری از بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران در کنار ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینما منتشر شده است..

بهاره رهنما

در این تصویر به وضوح دیده می‌شود که بهاره رهنما لاغر شده است. در ماه‌های گذشته برخی رسانه‌ها از لاغری 50 کیلویی

تصویری از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده که بسیار خبرساز شده است. 

بهاره رهنما در این تصویر در حالی مشغول انجام ورزش زورخانه‌ای دیده می‌شود که ژست و استایل او و کفش پاشنه دارش همه را متعجب کرده است.

بهاره رهنما

کاربران در فضای مجازی نظرات مختلفی درباره این تصویر منتشر کرده‌اند و برخی نوشته‌اند که بهاره رهنما برای دیده شدن دست به هر کاری می‌زند.

ویدیویی منتشر شده که بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون درباره دشواری‌های اخذ وام و تعجب کارمندان بانک از  اقدام این سلبریتی سخن می‌گوید.

روضه خوانی بهاره رهنما در ماه محرم

بهاره رهنما

در روزهای اخیر با ورود به ایام عزاداری محرم حسینی، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد بهاره رهنما بالای منبر رفته و روضه خوانی می‌کند.

این ویدئو که مربوط به چند سال قبل است هر ساله در ایام محرم بازنشر شده و پربازدید می‌شود. 

مشخص نیست مراسمی که بهاره رهنما در آن روضه خوانی می‌کند چطور مراسمی است و او بالای کدام منبر رفته است.

بهاره رهنما

بهاره رهنما به تازگی با خبرآنلاین گفتگویی انجام داده که در بخش‌هایی از آن به ماجرای جدایی‌اش از پیمان قاسم خانی و برخوردهایی که پس از این جدایی در صدا و سیما و سینما با او شد اشاره کرده است.

او می‌گوید: هفت سال است که در تلویزیون ایران ممنوع‌ الفعالیت هستم. وارد محل آفیش صداوسیما که می‌شوم، پرسنل سکته می‌کنند، انگار نارنجک به خودم بستم و یکدفعه همه با هم تماس می‌گیرند که بهاره رهنما آمده است.

بهاره رهنما با اشاره به ماجرای طلاش از پیمان قاسم خانی عنوان می‌کند: بعد از جدایی اولم عملاً از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ دفتر فیلمسازی‌ای از من نخواست که در فیلمی بازی کنم. اگرچه ایشان آدم محترمی بود ولی بسیاری از همکاران برای اینکه ترجیح می‌دادند که با فیلمنامه‌های ایشان کار کنند، ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند. ایشان هیچ‌گاه سعی نکردند که برای من مشکلی ایجاد کنند ولی من آن کسی بودم که محکوم شدم.

بهاره رهنما

رهنما می‌گوید: من تا قبل از ۴۰ سالگی فکر می‌کردم که زن بسیار باهوشی هستم، اما فضای مجازی به من نشان داد که هوش یک چیزی است که به نسبت شرایط روز باید به روز رسانی شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی