کد مطلب: 29300

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری ۲۰۰ میلیونی دولت رییسی برای متقاضیان از امشب | خبر داغ برای وام بگیران در ۱۱ مهرماه + جزییات

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

وام فوری ۲۰۰ میلیونی دولت رییسی برای متقاضیان از امشب | خبر داغ برای وام بگیران در ۱۱ مهرماه + جزییات

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

اشخاصی که خواهان وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می‌دانند، گذشته از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد. در ضمن متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز برای ضمانت را ارائه بدهند. روستائیان که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برای ضمانت کافی است یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند.

ویژگی‌ها و مبلغ اقساط وام فوری 200 میلیون تومانی بانک تجارت

نرخ سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب مشتری است، با این وجود زمان پرداخت اقساط از 36 ماه بیشتر نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات، تا پایان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌شود. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود این طرح را تدارک دیده است.

وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در زمان کوتاهی (۲ تا ۳ روز کاری) به متقاضیان پرداخت می‌کنند که از مهم‌ترین آنها وام فوری بانک ملت و وام فوری بانک ملی است. فهرست ما کامل‌تر از این چند نمونه است و وام فوری همه بانک‌ها را می‌توانید ببینید و شرایط و قسط وام فوری و مدارک و ضامن‌های آن را با هم مقایسه کنید.

نوع ضمانت

مشاهده

سقف وام

قسط وام

هزینه فرصت مسدودی

کل سود وام

مجموع رقم وام و سود

وام فوری

23 % 36 ماه مسدودی سپرده 500 میلیون 19,354,861 تومان – 196,774,988 تومان 703,084,988 تومان

بهین کارت بانک سپه

23 % 36 ماه ضامن رسمی 50 میلیون 1,935,486 تومان – 19,677,499 تومان 69,730,499 تومان

وام نقدی تسهیلات اعتباری سپرده‌گذاران بانک سامان

کدام بانک ها وام فوری ارائه می دهند؟

به گزارش بانک اول این روزها دریافت وام یکی از معضلات جدی است. ریشه این موضوع را می‌توان در طولانی بودن روند دریافت وام هم جست‌وجو کرد. وام فوری راه مناسبی برای افرادی است که زمان زیادی ندارند و نیاز فوری به پول دارند. بانک‌هایی که این نوع وام را پرداخت می‌کنند، در 48 تا 72 ساعت، مبلغ تسهیلات (در اصطلاح به آن می‌گویند: وام فوری یک ساعته!) را به حساب درخواست‌کنندگان واریز می‌کنند.

متقاضیان در صورت داشتن سپرده یا حتی بدون سپرده‌گذاری اما با داشتن ضامن یا سند ملک می‌توانند این وام را دریافت کنند.

شرایط دریافت وام فوری سال 1402

۲ راه برای دریافت فوری وام وجود دارد: وام فوری آنی بانک‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر یا سند یا سپرده است. متقاضی وام فوری می‌تواند سپرده‌گذاری کند و پول بیشتری به‌عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض‌الحسنه و… باشد با این تفاوت که بانک آن را سریع‌تر به متقاضی تحویل می‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌تری دارند.

راه دیگر دریافت فوری وام، خرید وام است که در باور عامه به این روش نیز وام فوری گفته می‌شود. افرادی وجود دارند که باوجود سپرده‌گذاری در بانک و داشتن معدل مناسب حساب قصد دریافت وام ندارند و برای استفاده از امتیاز وام خود و کسب سود، وام خود را به فروش می‌گذارند. این روش چون به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، خطرهایی دارد و درخواست‌کننده باید حسابی احتیاط کند تا در دام کلاهبرداران نیافتد.

توصیه اینکه؛ اگر می‌خواهید با استفاده از تبلیغات وام فوری با سفته یا وام بدون ضامن یا وام فوری فرهنگیان وام بگیرید، حتماً با فروشنده وام قرارداد محضری تنظیم کنید که فروشنده پس از دریافت وام و برداشتن مبلغ مورد توافق، بقیه مبلغ وام را به شما تحویل دهد. گرفتن چک یا سفته از فروشنده به‌عنوان ضمانت در زمان عقد قرارداد نیز ضروری و اطمینان‌بخش است.

توضیحاتی در خصوص وام فوری بانک‌ها و شرایط آن

همان‌طور که گفته شد وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در کوتاه‌ترین زمان به مشتریان خود پرداخت می‌کنند. این وام تا سقف یک میلیارد تومان در برخی از بانک‌ها پرداخت می‌شود. اغلب بانک‌ها سود 23 درصد برای وام‌های فوری تعیین کرده‌اند اما نرخ سود در بانک‌ها باهم متفاوت است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی