کد مطلب: 29234

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری ۵۰ میلیونی دولت در این روز | شرایط دریافت وام شگفت انگیز مخصوص بانوان + مبلغ اقساط

شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی مخصوص بانوان + مبلغ اقساط

وام فوری ۵۰ میلیونی دولت در این روز | شرایط دریافت وام شگفت انگیز مخصوص بانوان + مبلغ اقساط

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

بانوانی که مشتری موسسه مالی و اعتباری نور هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند برای وام 50 میلیون تومانی طرح «ریحانه نور» این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه اعطا خواهد شد.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور، آن دسته از بانوانی که مشتری این مجموعه هستند و به دریافت وام 50 میلیون تومانی تمایل دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت داشته باشند. گذشته از تشکیل سپرده، بانوان باید حداقل 200 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند.

مدت انتظار مورد نیاز برای درخواست این تسهیلات چهار تا 9 ماه اعلام شده است. نرخ این تسهیلات 17 درصد بوده و سقف بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. تضمین‌های مورد نیاز برای دریافت این وام طبق مقررات بانک مرکزی و دستورالعمل‌های مصوب موسسه نور خواهد بود.

لازم به ذکر است که در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، به اصل سپرده وام گیرندگان سود 10 درصدی تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط و مدارک لازم برای دریافت وام فوری 50 میلیونی موسسه اعتباری نور کدام است؟

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 782 هزار و 636 تومان است. جمع کل اقساط، 64 میلیون و 174 هزار و 910 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات نیز به 14 میلیون و 174 هزار و 910 تومان می‌رسد./

موسسه اعتباری نور این تسهیلات را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش آفرینی مشتریان و سهولت در اعطای وام برای مشتریان خانم خود تبیین کرده است.

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر 200 میلیون تومان است.

افرادی که خواهان تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته صرفا افتتاح حساب کافی نیست، بلکه بعد از افتتاح حساب و قبل از درخواست این تسهیلات، حداقل چهار و حداکثر 12 ماه میانگین حساب نیاز است. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. کارمزد این تسهیلات دو یا چهار درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. مشتریان مشمول دریافت وام از طریق این طرح این امکان را خواهند داشت تا امتیاز دریافت تسهیلات خود را به اشخاص دیگری واگذار کنند.

وام فوری

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، مقدار هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

بانک گردشگری با هدف متنوع کردن سبد خدمات خود و همچنین در راستای تشویق مشتریان به سپرده گذاری در حساب‌های جاری، طرح پارسا را تبیین کرده تا از این طریق مشتریان حقیقی و حقوقی خود براساس معدل حساب جاریشان به تسهیلات ارزان قیمت دست پیدا کنند.

آغاز دریافت وام فوری

بانک گردشگری علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند زی کارت، بسته دارندگان پایانه‌های فروشگاهی، جهادکالا، کارما، دست به نقد، آژانس یار و درنا را نیز برای کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود تدارک دیده است.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای شرکت تعاونی و همچنین در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، وام قرض الحسنه مائده را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید سپرده یک صدم درصدی افتتاح کرده و گردش حساب لازم را ایجاد کنند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و نرخ کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 48 ماه می‌رسد.

در صورتی که متقاضی به هر دلیل امکان یا تمایل به استفاده از این تسهیلات نداشته باشد می‌تواند آن را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد. البته امکان انتقال امتیاز این حساب به دیگر معرفی شدگان با ضمانت خود متقاضی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که سازمان‌ها و ادارات هم امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی