کد مطلب: 29229

قتل| قتل هولناک

قتل خونین در تهران رخ داد | حادثه مرگبار برای پسر 16 ساله!!

اخبار حوادث امروز شنبه 8 مهر ماه را بخوانید.

قتل خونین در تهران رخ داد | حادثه مرگبار برای پسر 16 ساله!!

سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: جمعه اول اردیبهشت ماه، درگیری مسلحانه مرگبار در میدان ایثارگران محله شهرک ولی‌عصر(عج)  به اداره 10 پلیس آگاهی گزارش داده شد.

وی با بیان اینکه با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند، افزود:  کارآگاهان در محل حادثه با جسد مرد 18 ساله اهل کشور افغانستان مواجه شدند که هدف شلیک یک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ در بررسی‌های ابتدایی نیز مشخص شد، دوست مقتول شاهد این جنایت هولناک بوده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین گام با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت متهم اصلی پرونده و چند شروری که در درگیری حضور داشتند را شناسایی کردند که همین سرنخ کافی بود تا متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

سردار گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با دستور قضائی راهی مخفیگاه‌ متهم اصلی پرونده و افراد حاضر در درگیری شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آنها را طی عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ (مبارزه با قتل) قرار گرفت.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی