کد مطلب: 29215

وام| وام جدید| وام فوری

وام مسکن ۴۰۰ میلیونی در حساب مستاجران از امروز | با این وام به راحتی صاحب خانه شوید + لینک ثبت نام

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی چهارشنبه به کمیسیون مسکن و عمران دولت ارائه می‌شود.

وام مسکن ۴۰۰ میلیونی در حساب مستاجران از امروز | با این وام به راحتی صاحب خانه شوید + لینک ثبت نام

حدود شش ماه از تصویب وام مسکن۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی با نرخ سود ۵ درصد در شورای عالی وام مسکن با حضور رییس جمهور می‌گذرد. اما از آن زمان تا کنون هنوز سازمان برنامه و بودجه ضمانت‌نامه پرداخت مابه التفاوت سود تسهیلات تا ۱۸ درصد را ارایه نکرده است. در واقع این سازمان باید تضمین دهد که ۱۳ درصد از سود این وام مسکن توسط دولت پرداخت خواهد شد وام مسکن از سود کارمزد مناسبی برخوردار است. وام فوری دارای شرایط خاصی است. وام مسکن از اقساط بلند مدتی بهره مند است.سقف تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن برای کلانشهرها ۷۵۰ میلیون تومان است و به سازندگانی که از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند پرداخت می‌شود.

مجید جودی گفت: پیشنهاد تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با نرخ سود ۵درصد انشالله چهارشنبه به کمیسیون مسکن و عمران هیئت دولت داده می شود و با توجه به آنکه پیش از این وزیر راه وشهرسازی نظر مساعدی در خصوص آن داشتند احتمالا مورد موافقت قرار می‌گیرد‌.

به گفته معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی امسال هم احتمالا ۱۰تا ۱۵ روز دیگر به تصویب می‌رسد و متقاضیان می توانند آن را دریافت کنند.

او می‌گوید: در صورتی که تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی به تصویب برسد متقاضیان و روستاییان می توانند مابه التفاوت آن را دریافت کنند.

جودی بیان کرد: این تسهیلات همانند سابق با نرخ سود ۵درصد است و بازپرداخت طولانی مدت است بنابراین روستاییان منتظر این تسهیلات ۴۰۰ تومانی نباشند بلکه واحدهای خود را مقاوم سازی و بازسازی کرده و مابقی و مابه‌التفاوت آن را دریافت خواهند کرد.

وام مسکن بدون ضامن قسطا ظرف مدت چند روز آماده میشود؟

توجه کنید که تمام مراحل دریافت این وام بدون ضامن بصورت آنلاین انجام میشود و درهیچکدام از مراحل نیاز به مراجعه حضوری نمیباشد و اگر تمام مراحل را به موقع و طبق دستورالعملهای قسطا انجام دهید، میتوانید در کمتر از یک هفته این وام بدون ضامن را دریافت کنید.

 

از آنجا که وام قسطا نیازی به ضامن ندارد، میتواند برای زنان خانه دار گزینه مناسبی باشد. در صورتی که افراد نمره اعتباری خوبی داشته باشند میتوانند فقط با سفته وام زنان خانه دار قسطا را دریافت کنند و در صورتی که نمره اعتباری بالایی نداشته باشند ملزم به ارائه چک هستند. که در این صورت میتوان با مشخصات شخصی که دسته چک دارد ثبت نام کنید و وام را به نام آن شخص بگیرید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای‌اقتصاد  ، روز گذشته اعلام شد سقف تسهیلات خرید یا ساخت مسکن نخبگان و استعدادهای برتر با هدف حمایت از سرمایه‌‌‌های علمی کشور به یک میلیارد تومان افزایش یافت.

شرط دریافت این وام نیز ارائه معرفی‌نامه از بنیاد ملی نخبگان به شعب بانک عامل پرداخت این تسهیلات از سوی نخبگان و استعدادهای علمی کشور اعلام شده است که قصد دارند خانه بخرند. دوره بازپرداخت این وام نیز ۲۰ ساله در نظر گرفته شده و نرخ سود آن مطابق با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار است.

 

استفاده از تجربه مسکن مهر در نهضت ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی بر اهمیت مکانیابی مناسب برای احداث مسکن تاکید کرد و افزود: همانگونه که تولید مسکن حائز اهمیت است اینکه کجا و با چه کیفیت بسازیم نیز برای ما در اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز دارای اهمیت بوده، بنابراین تلاش خواهیم کرد تا از تجربیات مسکن مهر در تولید مسکن بهره لازم را ببریم

وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین موضوعات کشور است که در آن مشارکت مردم دارای اهمیت است. هم اکنون تأمین آورده توسط متقاضیان مسکن یکی از مشکلات پیش‌روست که تلاش خواهیم کرد تا مشارکت مردم را در این خصوص تقویت کنیم.

وام مسکن

بذرپاش تعدد مراکز تصمیم گیری در تولید مسکن را بخش دیگری از مشکلات عنوان کرد و از انبوه سازان خواست تا بخشی از بار تولید مسکن را برعهده بگیرند و در این میان نفع مردم را در نظر داشته باشند.

تشکیل کارگروه تولید مسکن با انبوه سازان

وی توضیح داد: هم اینک بیش از یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است که در مراحل مختلف قرار دارند؛ بنابراین در کنار برنامه‌ریزی و سیاستگذاری، کار ساخت و نظارت بر ساخت و ساز نیز دنبال شده و دولت در این بخش تمامی اهتمام خویش را به کار بسته است.

در حال حاضر سقف تسهیلات عادی طرح نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۲۰ ساله و  نرخ سود ۱۸ درصد است. برای دهک‌های ۱ و ۲ مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک‌های ۳ و ۴ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. هر دوی این وام‌ها با نرخ سود ۲ درصد و مدت بازپرداخت ۱۵ ساله است.

سقف تسهیلات ساخت طرح نهضت ملی مسکن برای کلانشهرها ۷۵۰ میلیون تومان است و به سازندگانی که از فناوری‌های نوین استفاده می‌کنند پرداخت می‌شود.

بنا به گفته عباس حسینی ـ مدیرعامل بانک مسکن - از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه ۵۵ درصد تسهیلات مشارکت مدنی در چارچوب ضوابط به پروژه‌هایی که از فناوری‌های نوین استفاده کردند پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات ساخت با فناوری نوین در قالب طرح نهضت ملی مسکن با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار به میزان ۱۸ درصد خواهد بود. پیش از این نرخ تسهیلات طرح نهضت ملی  مسکن ۲۳ درصد بود که از ۱۳ تیر امسال به ۱۸ درصد کاهش پیدا کرد.

در حال حاضر سقف تسهیلات عادی طرح نهضت ملی مسکن ۵۵۰ میلیون تومان با مدت بازپرداخت ۲۰ ساله و  نرخ سود ۱۸ درصد است. برای دهک‌های ۱ و ۲ مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان و برای دهک‌های ۳ و ۴ مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌شود. هر دوی این وام‌ها با نرخ سود ۲ درصد و مدت بازپرداخت ۱۵ ساله است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی