کد مطلب: 29211

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری ۶۰ میلیونی با پرداخت آسان و شرایط ویژه برای مردم | آغاز ثبت نام برای وام بگیران در روز شنبه + لینک ثبت نام

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: در زمینه تسهیلات مختلف برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات از جمله خودروو مسکن و دیگر تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

وام فوری ۶۰ میلیونی با پرداخت آسان و شرایط ویژه برای مردم | آغاز ثبت نام برای وام بگیران در روز شنبه + لینک ثبت نام

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: در زمینه تسهیلات مختلف برای خبرنگاران ترسالی شده و همه تسهیلات از جمله خودروو مسکن و دیگر تسهیلات مورد نیاز این قشر می‌آید و پرداخت می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای حضور در اختتامیه شصت و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان دنا، وارد کهگیلویه و بویراحمد شد و مورد استقبال مهدی روشنفکر_ نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، سیدعلی احمدزاده_ استاندار، امین درخشان_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

بازدید از مجتمع بزرگ فرهنگی هنری یاسوج که ۱۵ سال است بلاتکلیفی مانده، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با استاندار و حضور در اختتامیه جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه یاسوج از برنامه‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به این استان است.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز پنجشنبه ششم مهر ماه ۱۴۰۲در بازدید از تالار فرهنگی و هنری یاسوج که ۱۵ سال نیمه تمام مانده است در جمع خبرنگاران گفت: ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار تالار بزرگ فرهنگی و هنری یاسوج تامین شده است و در اولویت اصلی وزارت هست.

وی افزود: ۱۵ پروژه بزرگ فرهنگی و هنری نیمه کاره در سطح کشور داشتیم که در دولت سیزدهم بخش عمده این تعداد ازجمله ساری، ارومیه و کرمان افتتاح شدند.

اسماعیلی اظهار کرد: پیمانکار قول داده است که بخش اول تالار یاسوج آماده شود، امیدواریم در کمترین زمان تکمیل و تقدیم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه تالار فرهنگی و هنری یاسوج از سال ۸۷ شروع شده و هنوز به به بهره‌برداری نرسیده است.

اسماعیلی تصریح کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و کتابخانه‌های نیمه تمام این استان اختصاص داده شد که ۱۰۰ میلیارد تومان برای مجتمع‌های فرهنگی و هنری و ۵۰ میلیارد تومان برای کتابخانه‌ها اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: با دست پُر به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده‌ام و همه طرح‌های نیمه تمام را به اتمام خواهیم رساند.

۲ وام فوری ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیونی بانک رفاه به همه

وام فوری

معاون نظارت بانک مرکزی گفت: سقف ارائه تسهیلات بانک های قرض الحسنه که تا سال ١٣٩٩ حدود ۵٠ میلیون تومان بود، در سال ١۴٠٠ به ٢٠٠ میلیون و برای امسال به ٣٠٠ میلیون تومان رسید.

«ابوذر سروش» روز (پنجشنبه) در سومین همایش ملی قرض نیکو با بیان اینکه در کشور ٢ بانک قرض الحسنه داریم افزود: سهم این ٢ بانک از قرض الحسنه پس انداز کشور به ٣٠ درصد، از قرض الحسنه جاری به ۴.۵ درصد و از کل نقدینگی بانکی کشور به چهار درصد رسیده و حدود ٢٠ میلیون نفر عضو دارند.وی اظهار داشت: سال گذشته آمار تسهیلات قرض الحسنه کشور بدون این ٢ بانک ١٨٠ همت (هزار میلیارد تومان) بوده و این ٢ بانک به طور مجزا ١٧٠ همت تسهیلات پرداخت کردند. یعنی حدود ۴٨ درصد از تسهیلات قرض الحسنه کشور در سال ١۴٠١ مربوط به ٢ بانک قرض‌الحسنه بود.

معاون نظارت بانک مرکزی خاطرنشان‌کرد: از نظر شاخص های بانکی، مطالبات امسال در شبکه بانکی به ۴.۵ درصد رسیده که پیشتر حتی به ١١ درصد هم رسیده بود. اما در بانک های قرض الحسنه یک درصد است که نسبت به شبکه بانکی عددی قابل تحسین است و باید گفت که مردم ما خوش حساب هستند.

سروش به موضوع خدمات الکترونیک در بانک‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون بخش عمده خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب به صورت غیر حضوری انجام می شود و امضای الکترونیک و حتی سفته الکترونیک نیز در حال نهایی شدن است.

وی درباره کارمزد بانک های قرض الحسنه نیز گفت: طبق برنامه ریزی قرار شد که ساماندهی خوبی در حوزه کارمزد انجام شود که در مدل جدید هر سال کارمزد دریافت نخواهد شد، بلکه فقط یک بار و یک مبلغ ثابت حدود ٣٠٠ هزار تومان دریافت خواهد شد./خانه فوتبال

ثبت نام وام فوری ۱۰۰ میلیونی با دریافت آنی

مشتریانی که مایل به خرید از محصولات اسنوا هستند و برای تهیه محصولات این برند کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح تسهیلاتی اسنوای بانک تجارت استفاده کنند. این طرح به منظور افزایش قدرت خرید مشتریان بانک تجارت از برند مذکور و تکمیل سبد محصولات و خدمات این بانک ارائه شده است.

به نقل از رده، مشتریان حقیقی بانک تجارت به منظور استفاده از وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح اسنوای این مجموعه باید به یکی از نمایندگی‌های گروه انتخاب الکترونیک به صورت حضوری مراجعه کنند و بعد از انتخاب محصول مورد نظر، برای تسهیلات مذکور در یکی از شعب بانک تجارت درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. نرخ سود این وام ۲۳ درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر ۳۶ ماه اعلام شده است. وثیقه اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور براساس رتبه اعتباری مشتریان تعیین می‌شود. متقاضیان دارای رتبه اعتباری آ و بی به منظور دریافت این وام کافی است تنها چک یا سفته ارائه دهند. اما افراد با رتبه اعتباری سی و دی یا بدون رتبه اعتباری باید علاوه بر ارائه چک، یک ضامن معتبر نیز داشته باشند./کاماپرس

پرداخت وام فوری ۳۰۰ میلیونی به یارانه بگیران

از زمان ثبت درخواست تا زمان اعطای کارت باید حداقل ۳ ماه بگذرد تا تا فرد اعتبار لازم برای دریافت تسهیلات را به دست آورد. از زمان ثبت درخواست هر ۱۰۰ هزارتومان موجود باقی مانده در پایان هر روز ۱ امتیاز برای مشتری محاسبه شده و امتیازها تا حداکثر ۱۲ ماه قابل جمع‌آوری هستند.

میزان سود تعلق گرفته به این تسهیلات با توجه به میزان امتیازها و مدت زمان بازپرداخت، ۱۲، ۱۵ و ۱۸ درصد سالانه است. مدت زمان بازپرداخت اعتبار نیز ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

وام فوری با نرخ سود کم

سقف تسهیلات در طرح «مروارید»، پنج میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳، ۲۰ و ۱۷ درصد است و در قالب این طرح، مشتریان می توانند در چارچوب ضوابط و مقررات بانک مرکزی نزد بانک ملی ایران سپرده گذاری کرده و بعد از گذشت حداقل ۶ ماه مطابق شرایط تعیین شده، از تسهیلات بهره مند شوند.

این طرح در قالب عقد مرابحه بوده و جامعه هدف افتتاح کننده حساب اشخاص حقیقی و حقوقی و جامعه هدف دریافت کننده تسهیلات تمامی اشخاص حقیقی خواهند بود.

بدین ترتیب اشخاص حقوقی (سازمان ها و شرکت ها) هم می توانند نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح اقدام کرده و در ازای امتیاز حاصله، کارکنان خود را برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی کنند.

بازپرداخت تمامی  تسهیلات موضوع طرح بصورت اقساطی با اقساط ماهانه، مساوی و متوالی خواهد بود.

همچنین پس از گذشت حداقل ۶ ماه از افتتاح حساب، متقاضی می تواند امتیاز اخذ تسهیلات موضوع این دستورالعمل را به سایرین انتقال دهد.

محدودیتی در انتقال امتیاز به افراد مختلف توسط اشخاص حقیقی و پذیرش امتیاز از دیگران وجود ندارد.

به ازای هر ۱۰ میلیون ریال در هر یک ماه، یک امتیاز به مشتری تعلق می گیرد و مبنای محاسبه امتیاز، حداقل مانده روزانه حساب ویژه طرح است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی