کد مطلب: 29198

سایپا| فروش فوری سایپا| پیش فروش سایپا

آغاز پیش فروش سایپا برای متقاضیان در روز جمعه | از ثبت نام این خودرو جدید جا نمانید + لینک ثبت‌نام

ثبت نام خودروی وارداتی ۲۰۲۳ آغاز شده است.

آغاز پیش فروش سایپا برای متقاضیان در روز جمعه | از ثبت نام این خودرو جدید جا نمانید + لینک ثبت‌نام

طرح پیش فروش سایپا با توجه به تقاضای زیاد مردم به صورت هفتگی برگزار می گردد و از طریق سایت های معتبر اطلاع رسانی آن انجام می گیرد. پیش فروش سایپا چندمین مرحله اجرایی خود را طی می کند و هنوز متقاضیان زیادی موفق نشدند صاحب خودرو شوند. محصولاتی که در هر دوره پیش فروش سایپا عرضه می گردند، متفاوت هستند. در این طرح پیش فروش سایپا چندین محصول پیش فروش سایپا عرضه شده است.

گروه‌خودروسازی سایپا از آغاز فروش فوری اولین خودروی وارداتی ۲۰۲۳ بازار ایران خبر داد. در ادامه شرایط ثبت نام را بخوانید.

متقاضیان ثبت نام خودروی وارداتی چانگان ۲۰۲۳ می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به واریز وجه اقدام کنند. این طرح ویژه متقاضیان سامانه فروش یکپارچه خودرو است که قبلا درخواست خود را ثبت کردند.

مشخصات فنی چانگان وارداتی CS۳۵ پلاس تیپ ۲

محور محرک: دیفرانسیل جلو

گیربکس: ۷ دنده اتومات دوکلاچه با حالت اسپرت

پیشرانه:۴ سیلندر توربوشارژ (JL۴۷۳ZQ۹)

حجم موتور:۱.۴ لیتر

13

عملکرد فنی چانگان وارداتی CS۳۵ پلاس تیپ ۲

قدرت: ۱۵۵ اسب‌بخار

گشتاور:  ۲۵۵ نیوتن‌متر

شتاب: ثانیه

سرعت: ۲۰۰ کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی: ۷.۶ لیتر در صد کیلومتر

16

ابعاد چانگان وارداتی CS۳۵ پلاس تیپ ۲

نوع بدنه: شاسی بلند کوچک

نوع شاسی: یکپارچه

نسل (کد اتاق): نسل دوم - فیس لیفت دوم

طول: ۴۳۳۰ میلی‌متر

عرض: ۱۸۲۵ میلی‌متر

ارتفاع: ۱۶۶۰ میلی‌متر

فاصله محوری: ۲۶۰۰ میلی‌متر

وزن: ۱۳۹۰ کیلوگرم

حجم باک: ۵۳ لیتر

چرخ جلو: ۲۱۵/۵۵R۱۷

چرخ عقب: ۲۱۵/۵۵R۱۷

سایر ویژگی‌ها: زاپاس T۱۲۵/۸۰R۱۷ فولادی

خبر مهم از پیش فروش سایپا در 7 مهر

به نقل از اکو ایران، شاهین با گیربکس اتوماتیک، اطلس، کوییک R مدل GX، ساینا S با گیربکس اتوماتیک و ساینا GX خودروهایی بودند که توسط اعضای شورای رقابت قیمت گذاری شدند. حال خبر می رسد قیمت شاهین با گیربکس اتوماتیک اصلاح شده است.

شاهین با گیربکس اتوماتیک پیش تر قرار بود با قیمت حدود 625 میلیون تومان در مبدا به دست مصرف کنندگان برسد. اما حال خبر می رسد قیمت این محصول خودروی سازی سایپا اصلاح خورده و خریداران برای در اختیار گرفتن آن باید مبلغ حدود 642 میلیون تومان را به حساب خودروسازی سایپا واریز کنند. پیش تر زمانی که این خودرو توسط شورای رقابت قیمت گذاری شد. شاهین قرار بود با قیمت خام حدود 545 میلیون تومان در کارخانه فاکتور شود.

رشد حدود 97 میلیون تومانی میان قیمت خام و قیمت مصرف کننده شاهین با گیربکس اتوماتیک را باید در هزینه های مختلف مانند عوارض و همچنین مالیات های متعلقه به این خودرو جست و جو کرد.

با توجه به قیمت اصلاح شده مشخص نیست قیمت خام شاهین رشد کرده یا هزینه های متفرقه و مالیات های مرتبط با قیمت این خودرو افزایش یافته است.

اعلام قیمت جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک این محصول خودروسازی سایپا را در صدر جدول قیمت کارخانه ای محصولات داخلی شرکت های خودروساز قرار می دهد.

پیش بینی می شود افزایش دو باره قیمت کارخانه ای شاهین با گیربکس اتوماتیک موجب نارضایتی متقاضیانی می شود که در دور دوم فروش از مسیر سامانه یکپارچه صمت نسبت به نام نویسی برای  این خودرو اقدام کرده بودند.

با توجه به قیمت اعلامی جدید برای شاهین با گیربکس اتوماتیک به نظر می رسد شاهد موج انصراف از سوی متقاضیان برای دریافت این محصول خودروسازی سایپا باشیم.

زمان احتمالی بازگشایی سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: احتمالا سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در هفته آینده بازگشایی شود.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه و تجارت در خصوص بازگشایی مرحله سوم تخصیص فروش خودرو گفت: احتمالا هفته آینده سامانه یکپارچه تخصیص خودرو باز شود؛ در حال حاضر کاتالوگ محصولات آماده و در حال قیمت گذاری خودروها هستیم.

پیش فروش سایپا

وی گفت: در حال حاضر دو شرکت قیمت گذاری‌شان در شورای حمایت از مصرف کنندگان است و برای تائید نهایی به شورای رقابت ارسال خواهد شد تا تایید گرفته شود.

رئیس سازمان توسعه و تجارت گفت: بارگذاری کاتالوگ های شرکت های عرضه خودرو اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده انجام خواهد شد.

پس از آنکه اعلام شد اکثر ظرفیت محصولات سه خودروساز خصوصی و شرکت سایپا که در دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها حضور داشتند، برای سال جاری خالی مانده است و همچنین تعداد زیادی از متقاضیان که انصراف داده‌اند، امکان تغییر اولویت دریافت خودرو برای متقاضیان در اولین و دومین دوره ثبت‌نام در سامانه یکپارچه که موعد تحویل خودرو انتخابی آن‌ها سال آینده است، فراهم خواهد شد.

اطلاعیه جدید سامانه یکپارچه فروش خودروهاطبق اطلاعیه جدیدی که سامانه یکپارچه فروش خودروها منتشر کرده است، ظرفیت‌های خالی موجود خودروسازان مجددا با شرایط جدید و از طریق این سامانه از روز دوشنبه (۲۰ شهریور) عرضه خواهد شد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اجرای تخصیص خودرو از محل ظرفیت‌های خالی موجود برخی شرکت‌های خودروساز و نظر به عدم استقبال و تکمیل نشدن ظرفیت‌های موجود، در راستای اجرای تصمیم کارگروه خودروی شورای رقابت و با هدف تسهیل شرایط برای متقاضیانی که در سامانه ثبت‌نام کرده و دارای پروفایل کاربری هستند، ظرفیت‌های خالی موجود خودروسازان مجددا با شرایط جدید و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت‌های کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو مبنی بر امکان تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ ازمحل این ظرفیت‌ها، متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می‌توانند نسبت به ثبت‌نام درسامانه اقدام کنند.

۱- متقاضیان محصولات تمامی شرکت‌های حاضر در طرح (اول و دوم) که موعد زمانی تحویل آن‌ها در سال ۱۴۰۳ تعیین شده است، می‌توانند نسبت به تغییر خودروی اعلام شده قبلی به محصولات عرضه شده توسط شرکت‌های مذکور و تکمیل وجه آن طی فرآیند ذیل اقدام کنند:

* در ابتدا متقاضی با ورود به پروفایل کاربری خود باید گزینه لغو سفارش خود را از قسمت جزئیات سفارش انتخاب کنند تا خودرو قبلی حذف شود .

پس از لغو سفارش برای هر متقاضی از سبد محصولات اعلامی در سایت، امکان انتخاب محصول مهیا شده و می‌بایست خودروی جدید خود را انتخاب کنند.

پس از پایان مهلت تغییر خودرو، به سایت خودروساز مراجعه و نسبت به واریز وجه اقدام کرده تا فرآیند ثبت نام نهایی شود.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی