کد مطلب: 29057

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

حراج فوق العاده ایران خودرو برای متقاضیان از امروز | بشتابید: سوگلی جدید ایران خودرو را فقط با ۱۰۰ میلیون تومان بخرید

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

حراج فوق العاده ایران خودرو برای متقاضیان از امروز | بشتابید: سوگلی جدید ایران خودرو را فقط با ۱۰۰ میلیون تومان بخرید

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.​

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.پیش فروش ایران خودرو یک فرایند است که در آن شرکت ایران خودرو خودروهای جدید را به مشتریان عرضه می‌کند قبل از آنکه خودروها به بازار عمومی عرضه شوند.

پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان علاقه‌مند به خرید خودروهای جدید، یک فرصت مناسب برای خرید قبل از افزایش قیمت و یا دریافت تسهیلات و تخفیفات ویژه فراهم می‌کند.یکی از محصولات معروف در حوزه پیش فروش ایران خودرو، خودروی سدان مدل “سمند” است.  از جمله خودروهای سواری مانند “پژو ۴۰۵″، “دنا”، “تیبا” و “دوازده سوپر”. همچنین، خودروهای وانت و اس‌ی‌وی نیز در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار می‌گیرند.برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو، مشتریان معمولاً باید از طریق نمایندگان رسمی یا دفاتر فروش ایران خودرو در سراسر کشور ثبت نام کنند

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

متقاضیان خرید کامیون کشنده فوتون H۴ می‌توانند با ورود به سامانه فروش رسمی شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir ثبت نام کنند

براین اساس؛ ثبت نام این محصول ایران خودرو دیزل صرفا اینترنتی و در موعد تحویل مهر و آبان ۱۴۰۲ عرضه می‌شود./اقتصادآنلاین

ایران خودرو

پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون ۴۳۰ از ساعت ۱۰ صبح و پیش‌فروش پیکاپ فوتون دیزلی از ساعت ۱۴ امروز (۲۹ شهریور) صرفا به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه فروش رسمی شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌پذیرد.

 

ایران خودرویی‌ها همچنان گران می‌شوند

در بازار خودروهای ایرانی قیمت دنا پلاس اتوماتیک با افزایش ۵ میلیون تومانی ۸۱۵ میلیون شد دنا دنده ای هم ۵ میلیون گران شد پژو پارس و ۲۰۷ دنده ای هم دوباره رشد ۵ میلیونی را ثبت کردند تارا اتوماتیک نیز در روز گذشته ۵ میلیون تومان گران شد اما ام وی ام X۲۲ دنده ای و اتومات ۵ میلیون ارزان شد.

  با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای ایرانی در بازار به دست خواهید آورد.​

قیمت روز انواع خودرو ایرانی در بازار

مدل خودرو

مدل (سال ساخت) کارکرد

قیمت (تومان)

 

سمند LX EF7 دوگانه سوز

۱۴۰۱  صفر  

۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰

سمند (EF7)

۱۴۰۱  صفر 

۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰

پژو پارس سال (LX ) 

۱۴۰۲   صفر 

۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ 

۱۴۰۱  صفر  

۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما

۱۴۰۲   صفر  

۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU5P 

۱۴۰۲  صفر 

۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۷ دنده ای (فرمان برقی)

۱۴۰۲  صفر 

۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰

تارا اتوماتیک 

۱۴۰۲  صفر   

۷۷۵,۰۰۰,۰۰۰

رانا پلاس سقف شیشه ای

۱۴۰۲  صفر  

۵۴۰,۰۰۰,۰۰۰

دنا پلاس اتوماتیک توربو

۱۴۰۲  صفر  

۸۱۵,۰۰۰,۰۰۰

دنا پلاس دنده ای ساده

۱۴۰۲   صفر   

۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰

هایما S7 1.8 لیتر توربو پلاس

۱۴۰۲  صفر  

۱,۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

پراید SE ۱۵۱ 

-   صفر  

۲۶۵,۰۰۰,۰۰۰

ساینا اس

۱۴۰۲  صفر 

۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰

ساینا EX دنده ای

۱۴۰۱  صفر  

۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

تیبا صندوق دار sx بنزینی

۱۴۰۱ صفر  

۳۲۰,۰۰۰,۰۰۰

تیبا ۲ (رینگ فولادی)

۱۴۰۱  صفر 

۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰

شاهینG

۱۴۰۲  صفر 

۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰

کوییک R پلاس اتوماتیک 

۱۴۰۱   صفر 

۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

کوییک دنده ای

۱۴۰۲  صفر 

۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰

کوییک S 

۱۴۰۲  صفر 

۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

زامیاد وانت نیسان بنزینی آپشنال

۱۴۰۲  صفر  

۵۷۵,۰۰۰,۰۰۰

زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال

۱۴۰۲  صفر  

۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت لاکچری

۱۴۰۱   صفر  

۷۹۵,۰۰۰,۰۰۰

ام وی ام X22 دنده ای اسپرت لاکچری

۱۴۰۱  صفر  

۶۸۵,۰۰۰,۰۰۰

منبع: باما

قیمت 2 خودروی سفارشی ایران خودرو شامل پژو پارس سفارشی و پژو پارس سفارشی ELX ویژه شهریورماه 1402 اعلام شد.

جزئیات فروش ایران خودرو

در فروش ایران خودرو فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نمودند و اسامی ایشان به عنوان اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ طرح عادی و جوانی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: www.esale.ikco.ir اسامی آنها درج شده است می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند.

متقاضیان می توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ شهریور به مدت ۱۰ روز نسبت به ثبت نام و تکمیل وجه اقدام نمایند.

مرحله سوم سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز شد

مرحله سوم سامانهیکارچه فروش خودرو در حالی از روز ۲۱ شهریور 1402 آغاز به کار کرده است که بسیاری از متقاضیان مرحله دوم این سامانه، از خرید خود منصرف شده و اقدام به تکمیل وجه نکردند. در این دوره، برخلاف دوره‌های پیشین، اغلب شرکت‌های خودروساز و مونتاژکار حضور نداشته و تنها نام دو شرکت مدیران خودرو و کرمان موتور به چشم می‌خورد.

این طرح برای متقاضیانی درنظر گرفته شده که در مرحله دوم سامانه یکپارچه، ثبت‌نام کرده بودند و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته بود و یا موعد تحویل خودروی آن‌ها برای سال 1403 بود. به این ترتیب، تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این سامانه به نشانی Esalecar.ir محصول انتخابی قبلی را تغییر داده و یکی از محصولات عرضه شده در مرحله سوم را انتخاب کنند./اقتصاد 100

متقاضیان‌ عادی طرح فروش فوق‌العاده که در فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه مشارکت داشته و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ و بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی تارا اتوماتیک، هایما S۵ و وانت آریسان۲ دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از روز گذشته تا روز چهارشنبه هفته آینده برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

همچنین این گروه صنعتی فراخوان پانزدهم را برای متقاضیان عادی که در طرح پیش‌فروش پنج محصول پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز، دناپلاس و دناپلاس توربو دستی، اولویت دریافت بخش سوم پاییز ۱۴۰۲ و بخش اول زمستان ۱۴۰۲ به آن‌ها تخصیص یافته است، می‌توانند در بازه زمانی یاد شده برای واریز وجه پیش‌پرداخت علی‌الحساب مطابق بخشنامه اقدام کنند.

گفتنی است اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

اطلاعات تکمیلی بخشنامه فراخوان چهاردهم (فروش فوق‌العاده ) از این لینک و بخشنامه فراخوان مرحله پانزدهم از لینک قابل مشاهده است.

​شرکت ایران خودرو اوایل سال ۱۴۰۱ خبر از طراحی و تولید یک خودروی جدید داد. این شرکت اعلام کرد، به دلیل اینکه پلتفرم پژو ۲۰۶ قدیمی شده، قصد دارد با تولید خودرویی به نام TF۲۱ آن‌را جایگزین پژو ۲۰۶ کند.

هرچند که این شرکت با تولید رانا، آن را جایگزین پژو ۲۰۶ صندوق‌دار کرد اما جایگزینی برای ۲۰۶ هاچبک و خصوصا تیپ دو نداشت. خودروی TF۲۱ ابعادی مشابه با ۲۰۶ های هاچبک دارد و در کلاس B خودروهای سواری قرار می‌گیرد.

این خودرو قرار است در فاز اول تولید با پیشرانه TU5P عرضه شود که روی محصولاتی همچون تارا و پژو ۲۰۷ و پارس دیده می‌شود. این پیشرانه را که قبلا نیز بررسی کردیم، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهارسیلندر است که توانایی تولید حداکثر ۱۱۵ اسب‌بخار و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

اما قرار است با ادامه تولید آن در فاز دوم، یک پیشرانه سه سیلندر با نام IK3 برایش طراحی شود. هدف ایران خودرو از طراحی یک پیشرانه جدید، حذف تدریجی موتورهای سری TU و جایگزینی آن با پیشرانه‌های جدیدتر و کم‌مصرف‌تر و جلوگیری از افزایش قیمت محصول به‌خاطر پیشرانه گران‌تر است.

این خودرو قرار است در تیپ‌های مختلف و با امکانات متفاوتی همچون گیربکس دنده‌ای و اتوماتیک عرضه شود.

مهرماه سال ۱۴۰۱ایران خودرو طی مراسمی به صورت رسمی از TF21 رونمایی کرد. این خودرو از لحاظ ابعادی، مشابه خودروی پژو ۲۰۶ است اما با ظاهری کاملا متفاوت./رستا نیوز

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی