کد مطلب: 28889

حادثه|حادثه خونین| حادثه در تهران

حادثه عجیب در شهر رخ داد | لو رفتن رابطه پنهانی زن جوان پس از مرگ شوهرش

زوج میانسالی ۳ ماه پس از مرگ پسرشان با شکایت از عروس خود مدعی شدند وی با همدستی مردی غریبه فرزند آنها را کشته است.

حادثه عجیب در شهر رخ داد | لو رفتن رابطه پنهانی زن جوان پس از مرگ شوهرش

چند روز قبل زوج میانسالی پیش پلیس رفته و از عروس سابقشان شکایت کرده و او را در مرگ پسرشان مقصر دانستند. زوج میانسال مدعی بودند عروسشان قاتل پسرشان است.

مادر خانواده گفت: ۳ ماه قبل عروسمان با ما تماس گرفت و خبر داد که پسرمان حالش بد شده و او را به بیمارستان برده‌اند. خودمان را به بیمارستان رساندیم اما پسرمان فوت کرده بود. آن‌طور که عروسمان می‌گفت او قبل از فوت مشروبات الکلی مصرف کرده بود.

با توجه به اظهارات او شکایتی نکردیم و پسرم به خاک سپرده شد، اما هنوز مدتی از مرگش نگذشته بود که عروسم مهریه ۵۰۰ سکه طلایش را به اجرا گذاشت. در این مدت هم از همسایه‌های خانه پسرم می‌شنیدیم که عروسم با مردی غریبه در رابطه بوده اما باورمان نمی‌شد تا اینکه خودمان پیگیر شدیم و فهمیدیم که این زن حتی زمانی که پسرمان زنده بوده با این مرد غریبه ارتباط داشته است. تصور می‌کنیم وی با همدستی دوستش پسرمان را به قتل رسانده و ماجرای مصرف الکل هم دروغ و نقشه آنها بوده است.

بازداشت زن و مرد جوان

با شکایت این پدر و مادر، کارآگاهان پلیس آگاهی به صورت نامحسوس زن جوان را زیر نظر گرفته و در بررسی‌ها مشخص شد او با مردی به نام کاوه در رابطه است. بدین ترتیب پس از هماهنگی‌های قضایی زن جوان بازداشت شد.

وی پس از اینکه متوجه شکایت والدین همسرش شد در حالی که تعجب کرده بود منکر ادعای آنها شد و گفت: حدود ۱۵ سال قبل ازدواج کردم. حاصل این ازدواج نیز پسر نوجوانمان است. من و شوهرم از همان روزهای اول زندگی مشترک با هم مشکل داشتیم. شوهرم بیشتر مواقع مشروبات الکلی مصرف می‌کرد و حالش بد می‌شد، بعد هم کنترلی بر رفتارش نداشت و در عالم مستی مرا کتک می‌زد و اذیت می‌کرد.

وی ادامه داد: دیگر نمی‌توانستم زندگی با او را تحمل کنم و حتی چند بار درخواست طلاق دادم اما بی‌فایده بود. او با جدایی موافق نبود و من مانده بودم چکار کنم که بتوانم از دستش نجات یابم.

این زن گفت: ۳ ماه قبل از مرگ شوهرم برای خرید بیرون رفته بودم که در راه برگشت سوار خودرویی شدم. راننده خودرو کاوه بود. نمی‌دانم چه شد که برایش درددل کردم و از رفتار شوهرم گفتم. کاوه مکانیک بود و همین درددل‌ها باعث شد با هم در ارتباط باشیم. در این مدت چند باری به همراه کاوه به کافی‌شاپ رفتم و در تماس بودیم اما اینکه در مرگ همسرم نقشی داشته باشد را قبول ندارم. بعد از فوت همسرم از آنجایی که برای خرج و مخارج زندگی خودم و بچه‌ام نیاز به پول داشتم تصمیم گرفتم مهریه‌ام را به اجرا بگذارم.

این در حالی است که کاوه نیز اظهارات زن جوان را تأیید کرد و منکر دخالت در مرگ شوهر وی شد. با توجه به مرگ مشکوک مرد جوان و ابهاماتی در پرونده، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی