کد مطلب: 28812

راه های جلوگیری از طلاق چیست

آندسته از زوجینی که با مشکلات عدیده جنسی روبرو هستند و یا کسانی که مشکلات خاصی در روابطشان دارند، که حل نشدنی است ، نهایتا مجبور میشوند که پروسه طلاق خود را آغاز کنند که در این صورت کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی کرج گزینه مناسبی است.

راه های جلوگیری از طلاق چیست

راه های جلوگیری از طلاق چیست ؟ سوالی که عمدتا در ذهن بانوان و محدود تر در بین آقایان مطرح میشود، در ادامه به شما راه کار هایی ارائه میدهیم تا درصد بالایی 50% از طلاق جلوگیری کنید، چه خانم باشید و چه آقا با خرید زمان و مراجعه به مشاور روانشناس خانواده شانس خود را برای بازگشت به زندگی بالا ببرید.

امتیازی که خانم ها دارند مهریه است که میتوانند از آن طریق اهرم فشاری ایجاد کنند برای جلوگیری از طلاق توسط همسرشان که در ادامه توضیح میدهیم.

شاید برایتان جالب باشد که 50% کسانی که قصد طلاق دارند با مراجعه به مشاورین روانشناس خانواده مجرب مشکلی که در ذهن خود بزرگ کرده اند برطرف میشود!!! عمده مشکلات مردم معمولا در زمینه روابط عاطفی و اخلاقیات است که با کمک روانشناس خانواده رفع میشود.

تنها آندسته از زوجینی که با مشکلات عدیده جنسی روبرو هستند و یا کسانی که مشکلات خاصی در روابطشان دارند، که حل نشدنی است ، نهایتا مجبور میشوند که پروسه طلاق خود را آغاز کنند که در این صورت کمک گرفتن از وکیل طلاق توافقی کرج  گزینه مناسبی است.

در ادامه راه های جلوگیری از طلاق چیست ؟ بررسی دقیق تر...

  • مراجعه به مشاور روانشناس خانواده توسط زوجین
  • عدم پذیرش طلاق توسط زوج
  • عدم پذیرش طلاق توسط زوجه که برای اینکار میتواند از مهریه و تنصیف اموال کمک بگیرد

را های جلوگیری از طلاق چیست

راه های جلوگیری از طلاق چیست (برای خانم)

اگر زن نخواهد مرد میتواند طلاق بگیرد ؟ بله اما خانم اهرم فشار هایی دارد که میتواند کار را برای آقایان بسیار دشوار کند،(شاید هم غیر ممکن ) مثال : اگر درخواست طلاق از طرف آقا باشد ، بایستی تمام و کمال مهریه خانم را پرداخت کند و در ثانی حق تنصیف اموال نیز به او تعلق میگیرد .

حق تنصیف چیست ؟ هر اموالی که زوج بعد از ازدواج بدست آورده است تقسیم بر 2 میشود و به هیچ وجه ربطی به مهریه ندارد.

اجرت المثل ایام زوجیت : برای هر سال کارکرد خانم در منزل ، آقا موظف است مبلغی که دادگاه تعیین میکند را پرداخت کند.

پرداخت نفقه تا آخرین لحظه توسط زوج

قاضی در صورتی که درخواست طلاق از طرف آقا باشد بر روی این مسائل سخت گیری شدیدی اعمال میکند و در صورتی که آقا ممانعت از پرداخت کند ، روند طلاق توسط قاضی مختل میشود.(علم قاضی)

اما نهایتا اگر آقا تمامی اینها را پرداخت کند و طبق عرف عمل کند ، قاضی با درخواست طلاق موافقت میکند، اگر نمیخواهید با این پروسه طولانی دست و پنجه نرم کنید میتوانید از کمک وکیل خانواده در کرج بهره مند شوید.

در ادامه راه های جلوگیری از طلاق چیست .....

جلوگیری از طلاق

راه های جلوگیری از طلاق چیست (برای آقا)

ممکن است شما تا بحال عقدنامه خود را مطالعه نکرده باشید اما باید بدانید که در انتهای عقدنامه 12 شرط ضمن عقد لحاظ میشود که شامل مواردی مانند :

  • اعتیاد زوج
  • مشکلات جنسی
  • مشاغلی که آبروی زوجه را به خطر بی اندازد (مثل گدایی)
  • نا باروری
  • عسر و حرج
  • عدم تهیه مسکن و...

که لازم به ذکر است که ممکن است در توضیحات عقدنامه هم شرایطی لحاظ شود ، که آن شرایط نیز در روند طلاق بی تاثیر نباشد.

حال اگر آقا هستید و قصد طلاق ندارید ، باید هیچ کدام از شرایط ضمن عقد را نداشته باشید ، که در این صورت خانم نمیتواند اقدام به طلاق کند! ، اگر اعتیاد دارید میتوانید به ترک اعتیاد از طلاق خلاصی پیدا کنید.

اگر مشکل شما مسکن است ، با تهیه مسکن هر چند نقلی ، میتوانید از طلاق خلاص شوید.

مشکلاتی که باعث طلاق شما شده است آنچنان پیچیده نیست و شما میتوانید با حل و رفع آنها و ترجیحا با مراجعه به روانشناس خانواده آنها را حل کنید.

با تمامی این صحبت ها اگر با مشکلات حقوقی در این زمینه روبرو شدید میتوانید با مراجعه به سایت پارس وکیل از مشاوره رایگان وکلای ما بهره مند شوید.

در نظر داشته باشید که قبل از انتخاب وکیل حتما او را استعلام کنید و از صحت پروانه وکالت او اطمینان حاصل کنید.

برای اینکار کافیست جمله زیر را جستجو کنید و در نقطه چین نام شهرتان را وارد کنید.

"جستجوی وکیل کانون .......... " 

و سپس نام و نام خانوادگی وکیلتان را وارد کنید.

در صفحه باز شده میتوانید وکیلتان را احراز کنید.

سپاس

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی