کد مطلب: 28779

وام| وام جدید| وام فوری

خبر فوری؛ وام فوری ۲۰۰ میلیونی برای وام بگیران در روز پنج‌شنبه | آغاز ثبت نام برای متقاضیان با پرداخت آسان و شرایط ساده

خبر فوری؛ وام فوری ۲۰۰ میلیونی برای وام بگیران در روز پنج‌شنبه | آغاز ثبت نام برای متقاضیان با پرداخت آسان و شرایط ساده

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در دیدار با مردم روستای گرَهوِن افزود: ۲۰۰ میلیون تومان وام و ۲۰۰ میلیون تومان کالابرگ تهیه جهیزیه و ۲۰۰ میلیون وام اشتغال بخشی از تسهیلاتی است که به دهه شصتی‌ها ارائه می‌شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهرها گسترش یابد.

خزعلی همچنین با اشاره به برنامه ازدواج آسان در بشاگرد، گفت: گروه‌های جهادی حرکت های خوبی را در بشاگرد انجام داده‌اند و مسکن موضوع مهمی در ازدواج است که هم کمیت و هم کیفیت آن اهمیت به سزایی دارد.

وی افزود: کیفیت مسکن به خصوص در شهرها که خانه‌ها به صورت آپارتمانی بوده ممکن است تاثیر گذاری منفی بر زندگی‌ها و نوع و کیفیت نسل داشته باشد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ابراز کرد: برنامه دولت گسترش مسکن در سطح و به شکل افقی (خانه‌های ویلایی) است، این برنامه در شهرهایی که چنین امکانی وجود دارد اجرا می‌شود.

خزعلی ادامه داد: امیدواریم در این مناطق (هرمزگان) که شرایط زمین برای ساخت خانه‌های ویلایی و گسترش افقی مساعدتر بوده، چنین اقدامی با همکاری مسوولان انجام شود.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده همچنین در دیدار با مردم روستای گرَهوِن افزود: ۲۰۰ میلیون تومان وام و ۲۰۰ میلیون تومان کالابرگ تهیه جهیزیه و ۲۰۰ میلیون وام اشتغال بخشی از تسهیلاتی است که به دهه شصتی‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین این افراد زیر پوشش بیمه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر قرار می‌گیرند و دولت همه سهم آنان را به صندوق بیمه پرداخت می‌کند.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: این تسهیلات برای امسال بوده و با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید از آنان حمایت ویژه کرد.

خزعلی با بیان اینکه زنان هرمزگانی در دور نخست سفرهای استانی به طور خاص مورد توجه قرار گرفتند، گفت: اقدام‌های انجام شده در دور نخست را در دور دوم سفرهای استانی دولت توسعه خواهیم داد و روستاها را به طور ویژه مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه عمران و آبادانی بشاگرد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه مسوولان و دولتمردان قرار داشته است، افزود: چهره منطقه در این مدت با کارهای انجام شده تغییر کرده و کارهای خوبی هم در حال انجام است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: اکنون معلمان و سازندگان بشاگرد از میان کسانی هستند که در مکتب امام خمینی تربیت شده‌اند و به آن معتقدند و در این میان نباید زنان را دست کم گرفت.

خزعلی بیان کرد: هنوز بایستی تلاش بسیاری انجام داد تا این منطقه به جایگاه مطلوب خود برسد.

وام فوری

وی در خصوص مشکل‌های بخش کافر و پارامون مانند عقرب گزیدگی و نبود امکانات برای انتقال بیماران به مراکز درمانی، مشکل دریافت وام ازدواج، نبود راه مناسب و مشکل مدارس هم گفت: این موارد را برای حل شدن از مسیر دستگاه اجرایی مربوط پیگیری می‌کنم./همشهری آنلاین

شرایط وام فوری ۲۰۰ میلیونی با بهره ۱۲ درصد

بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش تاکنون در قالب «شیلات کارت» در راستای تأمین نهاده‌های اولیه آبزی پروران از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، رجبعلی قربان‌زاده مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: در راستای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، طرح شیلات کارت برای تأمین سرمایه در گردش به منظور تأمین نهاده‌های اولیه همچون بچه ماهی و خوراک آبزیان برای متقاضیان به اجرا درآمده که سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان و با بهره ۱۲ درصد است.

رجبعلی قربان‌زاده افزود: از مجموع تولیدکنندگان آبزی که برای دریافت تسهیلات شیلات کارت در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده‌اند، تاکنون ۱۶۹۴ متقاضی با رقم ۲۲۱ میلیارد تومان به بانک کشاورزی معرفی شده‌اند که از این تعداد ۳۱۹ مورد از بانک کشاورزی، اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

وی تأیید کرد: در حال حاضر در استان‌های مازندران حدود ۱۴ میلیارد تومان، خراسان رضوی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، استان اصفهان دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و لرستان بیش از یک میلیارد به تولیدکنندگان آبزیان در قالب شیلات کارت، تسهیلات سرمایه در گردش پرداخت شده است.

قربان‌زاده در همین حال گفت: بر اساس دستورالعملی که سازمان شیلات ایران با همکاری وزارت جهاد کشاورزی تنظیم کرده است، قرار شده تولید کنندگان ماهیان سردآبی، گرم آبی، خاویاری، میگو و ماهیان دریایی بتوانند از تسهیلات سرمایه در گردش در قالب بازارگاه برای تأمین نهاده‌ها نیز استفاده کنند.

این مقام مسئول افزود: تاکنون بیش از ۶۷۴ متقاضی با رقم ۳۴۰ میلیارد تومان به بانک کشاورزی برای اخذ تسهیلات سرمایه در گردش در بخش آبزی پروری از محل سامانه بازارگاه معرفی شده‌اند و از این تعداد ۱۶۵ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران با اشاره به فقدان زیرساخت لازم در سامانه‌ای که بانک کشاورزی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش از سامانه بازارگاه طراحی کرده، تصریح کرد: نرم‌افزاری که بانک کشاورزی برای ثبت نام متقاضیان و دریافت تسهیلات طراحی کرده، قابل استفاده برای بخش شیلات نیست و برای آن باید نرم‌افزار جدید طراحی شود.

وی همچنین گفت: با پیگیری از طریق بانک و وزارتخانه و با رفع مسأله نرم‌افزار، واحد‌های آبزی پروری نیز می‌توانند از منابع مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از محل بازارگاه استفاده کنند.

 

شرایط وام فوری 100 میلیونی دولت به سرپرستان خانوار

در بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌های مسکن، کشاورزی، صادرات، تجارت، توسعه تعاون و شرکت دولتی پست بانک آمده است: «درخصوص ابلاغ بندهای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و در راستای اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ذیل ماده ۶۹ قانون مذکور، با احتساب نرخ تورم سالانه، سهمیه آن بانک جهت اعطای تسهیلات موصوف مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان و مدت بازپرداخت حداکثر ۱۰ سال و مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان با اخذ سفته از متقاضی و یا یک ضامن معتبر و در نظر گرفتن شرایط خانوار به شرح زیر تعیین و ارسال می‌شود. بدیهی است دستورالعمل مربوطه متعاقباً ارسال خواهد شد.

به گفته شکوری، غیرحضوری شدن فرایند اداری درخواست و دریافت کمک هزینه مراسم ترحیم، تعداد متقاضیان دریافت آن را افزایش داده است؛ چون افراد به‌راحتی می‌توانند از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین ‌اجتماعی درخواست بدهند و بدون نیاز به مراجعه به شعب تأمین ‌اجتماعی، در کمترین زمان آن را دریافت می‌کنند.

وام فوری

به‌منظور تسهیل در پرداخت هزینه مراسم ترحیم مشمولان قانون تأمین ‌اجتماعی، مدتی است که زمینه ارائه تعهد مذکور به بازماندگان واجد شرایط به‌صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به درگاه غیرحضوری سازمان تأمین ‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir فراهم شده است. تنها با بارگزاری گواهی فوت بیمه‌شده یا همسر وی در این سامانه، کمک‌هزینه ترحیم بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب سازمان تأمین ‌اجتماعی به حساب بیمه‌شده یا بازماندگان وی واریز می‌شود.

استفاده از برنامه کاربردی “تأمین من” روی گوشی‌های تلفن همراه و استفاده از خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌ اجتماعی کاملاً رایگان است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی