کد مطلب: 28657

ایران خودرو| خودرو| پیش فروش ایران خودرو

سوگلی جدید ایران خودرو در راه بازار | خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | این خودرو با شرایط آسان و پرداخت ۲۰ میلیونی بدست آورید

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

سوگلی جدید ایران خودرو در راه بازار | خبر مهم برای مشتریان ایران خودرو | این خودرو با شرایط آسان و پرداخت ۲۰ میلیونی بدست آورید

قرعه کشی محصولات ایران خودرو برای رفاه حال مشتریان، از اردیبهشت امسال آغاز شد. عرضه خودرو در بورس کالا پس از کشمکش‌های بسیار در نهایت در دولت سیزدهم با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بورس به نتیجه‌ای مثبت رسید و زمینه عرضه خودروهای سایپا، ایران خودرو و گروه بهمن در این بازار فراهم شد. قرعه کشی ایران خودرو در 2 دوره انجام شد و نتایج آن اعلام شد. مرحله جدید قرعه کشی ایران خودرو با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد. قرعه‌کشی ایران خودرو به زودی آغاز خواهد شد. آخرین اخبار مرتبط با قرعه کشی جدید ایران خودرو را در سایت مشاهده کنید

ایران خودرو

ایران خودرو طی اطلاعیه‌ای از پیش فروش خودروهای سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو ۲۰۷ (اتوماتیک و دنده‌ای) و دنا پلاس خبر داد.

برای ثبت نام پیش فروش ایران خودرو شهریور ۱۴۰۲ باید نصف قیمت کارخانه خودروهای عرضه شده را بپردازید. مابقی مبلغ زمان تحویل خودروهای ایران خودرو یعنی اسفندماه ۱۴۰۲ مطابق با قیمت روز کارخانه محاسبه و دریافت خواهد شد.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو شهریور 1402

تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

گفتنی است مهلت واریز وجه ایران خودرو از روز سه شنبه ۳۱ مرداد آغاز شده است و شنبه ۱۱ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

شرط مهم ثبت نام پیش فروش ایران خودرو 1402

افرادی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت های زمستان ۱۴۰۲ برای پیش فروش (فراخوان) ویژه متقاضیان عادی به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو برای تکمیل مراحل ثبت نام اقدام کنند.

 فروش فوق العاده ایران خودرو از دم قسط با تحویل 20 روزه 

ئشرایط فروش پژو ۲۰۷ ، دنا پلاس و سورن پلاس در مرداد و شهریور ۱۴۰۲ اعلام شد. این خودرو این محصولات را به شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه می‌کند.

شرکت ایران خودرو طی فراخوانی اعلام کرد آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردن و نام آنها به عنوان بخش سوم اولویت‌های زمستان ۱۴۰۲ به این شرکت اعلام شده و همچنین از سوی ایران خودرو پیامک دریافت کردند یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نام آنها درج شده، می‌توانند در این بخش نامه فرایند ثبت نام را انجام دهند.

در این طرح سورن پلاس دوگانه سوز با پیش‌پرداخت ۱۴۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دستی با پیش‌پرداخت ۱۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با پیش‌پرداخت ۱۶۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دنا پلاس با پیش‌پرداخت ۱۳۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌شوند. در این طرح موعد تحویل خودروها اسفند ۱۴۰۲ اعلام شده است.

گفتنی است در این طرح مبلغ پیش‌پرداخت کمتر از ۵۰ درصد قیمت فعلی محصولات اعلام شده است. همچنین قیمت نهایی خوردو طبق آخرین قیمت محصول در زمان تحویل ماسبه شده و با ارسال دعوتنامه اعلام و دریافت خواهد شد

مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو گفت: شهریور ماه ثبت نام مرحله سوم در سامانه یکپارچه فروش خودرو آغاز خواهد شد.

مدیر سامانه فروش یکپارچه خودرو با بیان این که به زودی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان مرحله سوم باز خواهد شد گفت: ۵۰ درصد از متقاضیان خودروهای سایپا در مرحله دوم وجه واریز نکردند.

، مهدی تقدسی با بیان اینکه خودروسازان ظرفیت تولیدشان را افزایش داده اند، افزود: شهریور ماه ویرایش خودرو برای متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو آغاز و پس از آن، ثبت نام مرحله سوم آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: 50 درصد از متقاضیان مرحله دوم ثبت نام خودرو از شرکت سایپا و 10 درصد از شرکت کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش خودرو واریز وجه نکرده اند بنابراین در زمان ویرایش امکان انتخاب بیشتری از خودرو وجود دارد.

تقدسی گفت: به زودی سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیان مرحله سوم باز خواهد شد. در ویرایش مرحله دوم تمهیداتی برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودرویشان 1403 بوده، دیده شده است.

گفتنی است؛ تاکنون دو مرحله ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام شده است؛ در مرحله اول، تعداد ثبت‌نام کنندگان به گفته امید قالیباف سخنگوی سابق وزارت صمت، بیش از 936 هزار نفر بود که 780 هزار نفر متقاضی محصولات ایران خودرو، 32 هزار نفر متقاضی محصولات سایپا و 124 هزار نفر متقاضی دیگر خودروسازان بود.

در مرحله دوم تعداد ثبت نامی بیش از 2 میلیون نفر بودند که به گفته مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، متقاضیان طرح خودروی فرسوده و طرح جوانی جمعیت با اولویت نسبت به متقاضیان طرح عادی، امسال خودروهایشان را تحویل خواهند گرفت. نکته‌ای که وجود داشت در مرحله دوم برخی ثبت نام کنندگان، متقاضیان خودرو‌های خودروسازان بخش خصوصی بودند، اما از آنجایی که خودروساز مورد تقاضا ظرفیت نداشته، به این دسته از متقاضیان خودرویی تخصیص داده نشد، طبق آنچه که مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفته بود به 97 درصد از متقاضیان، خودرو تخصیص داده شد و فقط 3 درصد باقیمانده اند و اکنون قرار است شهریور ماه امکان ویرایش برای این افراد فراهم شود.

شاید بگویید خرید نقدی دست دوم فقط یکبار هزینه دارد و تمام اما خرید اقساطی به پرداخت ماهانه موکول می‌شود و اگر کسی بخواهد در طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا شرکت کند، باید در ادامه هم هزینه اقساط را بپردازد. اما این حرف درست و دقیق نیست؛ به عللی که در ادامه خواهد آمد.

خرید خودروی دسته دوم یعنی استقبال از هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات مصرفی خودرو. خرید خودروی دست دوم یعنی هزینه‌کرد برای تعویض تسمه تایم و یا هزینه برای تعویض رادیات پوسیده و سوراخ شده. شاید اگر کسی همین هزینه‌ها را باهم جمع بزند و از آن میانگین بگیرد، این میانگین از هزینه اقساط خرید قسطی خودرو بیشتر هم بشود!

سبقت گرفتن از حرکت سریع قیمت خودرو

بازار خودروی ایران یک بازار خاص و متفاوت از جاهای دیگر دنیاست، این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست. عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی نمایندگی‌های کارخانه‌ها و بالا رفتن قیمت خودروها بیش از کیفیت لازمه آن، از جمله مولفه‌هایی است که گواه عجیب بودن بازار خودروی ایران است.

در شرایطی که قیمت خودرو با دلیل و بی دلیل مرتبا بالا می‌رود، تفکر پس انداز کردن برای خرید خودروی جدید و ارتقا خودروی زیرپای هر فرد، امری عبث و بیهوده است.

در این میان خرید اقساطی خودرو یعنی با قیمت امروز خرید کنید ، خودرو را به‌صورت فوری و آنی تحویل بگیرد ولی قیمت آن را در بازه طولانی بپردازید و اینگونه پول جمع کنید و گران شدن خودرو را دور بزنید.

چگونه برای خرید اقساطی خودرو به فروشنده اعتماد کنیم؟

در سایه عدم اجرای طرح فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا از سوی کارخانه‌ها، برخی  شرکت‌های مختلف در امر فروش اقساطی خودرو اقدامات خود را آغاز کردند و کار به جایی رسید که شیادان هم در لباس شرکت لیزینگی به مثابه یک گرگ به جان بازار و اعتماد مردم افتادند.

اینجاست که باید یک مجموعه با سابقه، مورد اطمینان و متعهد در زمینه اجرای تعهدات را یافت. ما این مسیر را برای شما کوتاه کردیم و قصد داریم یکی از معتبرترین فروشندگان اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم.

فرنام خودرو که نام آن یکی دو مرتبه در خلال متن مقاله آمد در سایه تجربیات گسترده و ارزشمندی که در بازار خرید و فروش خودرو کسب کرده، طرح‌های گوناگونی برای فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در نظر گرفته است.

این مجموعه از آنجایی برتر و محل رجوع مناسبی برای خرید خودروی اقساطی است که متعهد به تحویل فوری خودرو برای تمامی محصولات است.

فرنام خودرو در گام‌ دیگر متعهد به این است که ما به ازای دریافت پیش پرداخت از مشتری، اصل سند و پلاک خودرو را به نام خریدار میزنیم تا او نیز بتواند با آسودگی خیال و ضمیری مطمئن‌ به رانندگی با خودرویش مشغول شود.

ویژگی دیگر فرنام خودرو تنوع بالا در محصولات قابل ارایه در طرح فروش اقساطی خودرو می‌باشد. علاقه‌مندان به خرید اقساطی خودرو از سراسر ایران می‌توانند نسبت به تهیه خودروی دلخواهشان اقدام کنند.

فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در کنار محصولات گروه تولیدی بهمن تنها بخشی از طرح‌های فروش اقساطی در فرنام خودرو است.

تا چندی پیش زیباترین خودروی تولید داخل یا دنا پلاس یا موارد مشابه آن. اما به تازگی خودروهای جدیدی به خط تولید دو خودروساز بزرگ ایرانی پیوسته است.

تارا از ایران خودرو و شاهین از سایپا دو خودرویی هستند که طراحی ظاهری زیبا و جذابی نسبت به دیگر خودروهای ایرانی دارند.

متاسفانه این دو خودرو در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا به هیچ عنوانی عرضه نشده است‌. اما این پایان راه نبود؛ چرا که مجموعه معتبر فرنام خودرو اقدام به فروش اقساطی شاهین و تارا نموده است.

شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در زمینه خرید اقساطی ایران خودرو و سایپا توسط فرنام خودرو، به سایت مجموعه فرنام خودرو مراجعه کرده و از طریق گوشی با کارشناسان خبره و زبر دست این مجموعه ارتباط برقرار کرده و پاسخ پرسش‌های خود را برشمرید.

این مجموعه علاوه بر فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا و دیگر محصولات تولید داخل، امکان خرید اقساطی برای برخی خودروهای خارجی را هم فراهم کرده است.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی