کد مطلب: 28623

مهدی قایدی | مهدی قایدی عکس | مهدی قایدی بیوگرافی

سوپرایز عاشقانه همسر مهدی قایدی در امارات | عکس سونوگرافی؛ هدیه عاشقانه ستاره خانوم به آقا مهدی | قایدی هم پدر شد + عکس

سوپرایز عاشقانه همسر مهدی قایدی در امارات | عکس سونوگرافی؛ هدیه عاشقانه ستاره خانوم به آقا مهدی | قایدی هم پدر شد + عکس

مهدی قایدی در تاریخ ۹ دی ماه ۱۳۹۸ در سن ۲۱ سالگی با خانم ستاره معصومی دختری که ۲۸ ساله بود. مهدی قایدی متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷ در بوشهر، فوتبالیست پست مهاجم است. مهدی قایدی با ۱۶۶ سانتی متر قد از ۱۰ سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می‌کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است. تصویری منتشر شده که نشان میدهد مهدی قائدی پدر شده است. تصویری از برگه سونوگرافی در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران به همسر مهدی قایدی نسبت داده اند و می گویند که همسر او باردار است. از صحت این خبر اطلاعی نداریم.

مهدی قایدی

بیوگرافی مهدی قائدی

ازدواج سلبریتی ها همیشه و همیشه از موضوعات جالب تو کل دنیا بوده و هست که خب ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و شاید میشه گفت که ما از خیلی از خارجی ها در این زمینه رفتار بهتری داریم مثل تو خیلی از کشورا اگر یه سلبریتی نامزد کنه ممکن هست که یه عالمه از فن هاش رو از دست بده و ریزش کنن و به همین خاطر خیلی از سلبریتی های خارجی تو خفا نگه میدارن مسائل اینجوری رو تا یه وقت هم هیت نگیرن و هم طرفداراشون ور راضی نگه دارن ولی خب ایران اینطوری نیست و شاید حتی با ازدواج یه سلبریتی طرفدارهای اون بیشتر از پیش بشه که خب این نکته خودش جالبه ولی از اون جالب تر این هست که در خیلی از مواقع حتی همسر اون سلبریتی هم حسابی به چشم میاد و یه عالمه طرفدار پیدا میکنه و اگ پیج اینستاگرام داشته باشه یهو فالوورای پیجش میترکه و سیر صعودی میگیره و همینطور تا عرش کشیده میشه مثل ازدواج مهدی قایدی یکی از فوتبالیست هامون با ستاره معصومی که یکی از جنجالی ترین ازدواج ها بود بین سلبریتی ها.

اولین جنجال های این ازدواج به سن کم مهدی و اختلاف سنی که با ستاره داشت برمیگشت که خب خیلی ها از این موضوع متعجب بودن ولی خب حاشیه هاهمینجا تموم نشد و ستاره خانوم اومده بود که خانوم خونه ی مهدی قایدی باشه ولی خب بعدش یه سری مشکلات تو کارای مهدی بود که به خاطره این موضوع خیلی ها معتقد بودن که ستاره تو تصمیمات فوتبالیه مهدی تاثیر میذاره ولی آقا مهدی وقتی که مجری داشت بهش تیکه مینداخت صراحتا این موضوع رو گفت که با وجود این که در این راه از ستاره خانوم مشورت میگیره ولی در انتها حرف آخر رو خودش میزنه و تصمیم گیرنده هست و هیچ کسی نمیتونه چیزی رو بهش دیکته کنه که جا داره از اینجا براش کف زد! اما بگذریم و برسیم به فعالیت های این روزای ستاره خانوم تو ایستاگرامش که اگر کسی میخواد از مهدی قایدی خبری بگیره باید از طریق پیج ایشون ببینه چه خبره!

مهدی قایدی

گفتیم که برای با خبر شدن از حال و احوال سلبریتی مورد نظرتون اگر یه وقت طرف همسر داره و همسرش هم از قضا تو اینستاگرام فعال هست میتونید از طریق پیج همسر اخبار رو دنبال کنید! حالا ستاره خانوم و مهدی قایدی کلا از این زوج های عاشق پیشه هستن و با وجود این که همه برای این رو نفر در ابتدای ازدواجشون همون سناریوی قدیمی که بعد از ازدواج هر آدم معروفی میچنین رو چیده بودن که بر این مبنا هست که سره سال نشده طلاق میگیرن! این دوستان طلاق نگرفتن و خیلی عاشقانه دارن زندگی میکنن و البته که شاید موضوع طلاق این ها منتفی باشه ولی یه عده از مثل دوستان منتظر هستن که در حال حاضر گلزار و زنش تا سره سال طلاق بگیرن!
مهدی قایدی

مهدی قایدی

ذری و بگیم از این زوج عاشق که شاید باورکردنی نباشه مهدی خان هر عکسی که توی صفحش میذاره خانوم رو تگ میکنه و از هر فرصتی برای این که بگه یه خانوم داره تا نداره استفاده میکنه حالا این روزها هم اینطور که پیداست مهدی قایدی یه پاش تو امارات و یه پاش ایرانه و درگیر انتقالات و قطعی شدن تیم آینده اش هست و در حال حاضر هم ایران حضور نداره ولی قلبش هنوز هم عاشق و به یاده ستاره هست چرا که برای ایشون یه گل فرستاد اندازه ی یه قالیچه که بهش بفهمونه پیشش نیست ولی به یادش هست و ستاره هم معطل نکرد و این دسته گل رو استوری کرد و یه جورایی با این کار شاید باعث اختلاف بین زوج های دیگه شده باشه چرا که الان هر خانومی با دیدن اون میره سراغ آقا و حسابی با حرفاش از خجالتش درمیاد که تو واسه من یه شاخه گل تا حالا نخریدی بعد اینارو ببین طرف رفته خارج برای این که زنشو خوشحال کنه براش یه همچین گلی فرستاده و......
مهدی قائدی

مهدی قایدی

خوشتیپی خانوم و آقا که بعد از دبی رفتنشون زیاد به چشم میاد

گویا سفر خارجی رفتن خیلی روی سیقه ی افراد و مدل و استایلشون تاثیر میذاره مثلا دیدید طرف یه هفته با قرض و قسط میره ترکیه بعد میاد فاز برمیداره و انگلیسی حرف میزنه و فارسیش کیلی کیلی کم هست و یکی نیست بگه آخه الدنگ تو رفته بودی ترکیه چرا داره انگلیسی بلغور میکنی اونم اینهمه داغون و به زور! حالا از اینا که بگذریم ستاره خانوم و مهدی هم یه چند صباحی رو تو دبی و پیش برج نشینا سپری کردن و حسابی هم حالشون کوک بود ولی خب برگشتن و تا یه مدت ستاره خانوم ناراحت بود انگار و تو فاز دپ بود چون اونجا خانوم تیپاش خیلی شل بود و کلا حاشیه ای شده بود ولی الان اینجا هم بعد از یه مدت استایل خودش رو پیدا کرده و با آقا مهدی خیلی خوشتیپ ست میزنن با هم.

مهدی قایدی

مهدی قایدی

مهدی قایدی (زادهٔ ۱۴ آذر ۱۳۷۷؛ بوشهر[۴]) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر و مهاجم به‌طور قرضی از شباب الاهلی برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.
 
*قایدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایران‌جوان آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی برای بزرگسالان توانست ۱۰ گل برای به ثمر برساند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.
 
پس‌از درخشش وی در لیگ یک، باشگاه استقلال برای جذب وی دست به‌کار شد و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست..

وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر در فصل ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

ازدواج مهدی قائدی با ستاره خانم

مهدی قایدی

وی در این فصل در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود را در این فصل در دقیقه ۲۹ برای استقلال به ثمر رساند.
 
او پیش از بازی برابر سایپا به یک‌باره تمرین استقلال را رد کرد و توسط وینفرد شفر از استقلال اخراج شد[۹] اما در ادامه و با وساطت فرهاد مجیدی دوباره به تمرینات بازگشت[۱۰] و دومین گل فصل و دومین گل خود برای استقلال را روی پاس‌گل آیاندا پاتوسی در برابر نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند.
 
وی همچنین بعد از اخراج وینفرد شفر و سرمربی شدن فرهاد مجیدی به ترکیب اصلی استقلال رسید و سومین گل خود را برای استقلال در هفته آخر لیگ برابر سپیدرود به ثمر رساند. او در این فصل ۳گل زد و در لیگ قهرمانان آسیا هم برابر الهلال به میدان رفت.
 
وی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل خود را زد. او که در ابتدای فصل به هواداران قول زدن ده گل در این فصل را داده بود موفق شد قول خود را عملی کند و ده گل با پیراهن این در لیگ برتر به ثمر برساند.
 
او در سال سال ۱۳۹۹ موفق شد در شهرآورد در جام حذفی برای استقلال گلزنی کند.

مهدی قایدی

در این سال مهدی قایدی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در نهایت ۹ گل به ثمر رساند و بهترین گلزن استقلال در طول فصل بود. همچنین در آسیا با گلزنی برابر الاهلی عربستان و الدحیل نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. مهدی قایدی البته در اواخر فصل با انتقادهایی مواجه شد.

۰۱–۱۴۰۰

در این سال به همراه احمد نوراللهی به شباب الاهلی پیوست. مهدی قایدی با حرکت عجیب فرهاد مجیدی در حالی قایدی تنها ستاره تیمش بود را رد کرد و احمد مددی مدیرعامل وقت وی را با مبلغ ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار به باشگاه اماراتی فروخت. مهدی در شباب الاهلی گرچه در بازی‌های ابتدایی فوق‌العاده بود اما رفته رفته افت کرد و تبدیل به یک بازیکن سکونشین شد.
 
مهدی قایدی
در این فصل با قراردادی قرضی به استقلال بازگشت و در اولین بازی اش توانست یک گل را بثمر رساند و یک پنالتی هم کسب کرد که بهترین بازیکن زمین شد.قایدی در بازی یک‌هشتم جام حذفی توانست برای استقلال دو پنالتی بگیرد که یامگا توانست هر دو پنالتی استقلال برابر تراکتور را تبدیل به گل کند تا استقلال به مرحله ۱/۴جام حذفی صعدد کند‌.وی در هفته ۲۶ لیگ برتر توانست دو پنالتی بگیرد و یک گل و یک پاس گل بثمر برساند.وی به انتخاب کاربران خبرورزشی به عنوان برترین بازیکن هفته۲۶ انتخاب شد[۱۱]قایدی با گرفتن این دو پنالتی برابر هوادار توانست با ۱۱ پنالتی برای استقلال در تاریخ لیگ برتر رکورد پنالتی گیر ترین بازیکن استقلال در تاریخ لیگ برترخلیج فارس که در اختیار فرهادمجیدی بود را بشکند.[۱۲]
 
مهدی قایدی
قایدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، تحت سرمربی‌گری امیرحسین پیروانی دعوت شد. قایدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد.[نیازمند منبع] او همچنین برای چند دقیقه در برابر پرتغال بازی کرد اما مصدوم و از مسابقه خارج شد.قایدی اولین بار در زمان دراگان اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت شد و در شهریور ۱۳۹۹ در دقایق پایانی بازی برابر ازبکستان به میدان آمد تا بدین ترتیب اولین بازی ملی خود را انجام دهد.[نیازمند منبع]
 
قایدی در آبان‌ماه همان سال در دقایق پایانی برابر بوسنی هرزگوین به میدان رفت و موفق شد در دومین بازی ملی اولین گل ملی خودش را به ثبت برساند[نیازمند منبع] و ایران آن بازی را ۲ بر ۰ برنده شود.[نیازمند منبع]
قایدی در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ (آسیا) در بازی ایران مقابل کامبوج که نتیجه بازی ۱۰–۰ به نفع ایران بود، موفق به زدن یک گل، یک پاس گل و کسب یک پنالتی شد[نیازمند منبع] که بهترین بازیکن زمین شد.[نیازمند منبع]
مهدی قایدی

عملکرد لیگ جام قاره‌ای سوپرجام سایر مجموع

باشگاه فصل لیگ بازی گل بازی گل بازی گل بازی گل بازی گل بازی گل
ایرانجوان ۱۷–۲۰۱۶ لیگ آزادگان ۲۹ ۱۰ ۰ ۰ _ _ _ ۲۹ ۱۰
مجموع ۲۹ ۱۰ ۰ ۰ _ _ _ ۲۹ ۱۰
استقلال ۱۸–۲۰۱۷ لیگ برتر ۱۲ ۰ ۲ ۰ ۱ ۰ _ _ ۱۵ ۰
۱۹–۲۰۱۸ ۱۰ ۳ ۲ ۰ ۳ ۰ _ _ ۱۵ ۳
۲۰–۲۰۱۹ ۳۰ ۱۰ ۵ ۲ ۶ ۳ _ _ ۴۱ ۱۵
۲۱–۲۰۲۰ ۲۹ ۷ ۵ ۰ ۶ ۳ _ _ ۴۰ ۱۰
مجموع ۸۱ ۲۰ ۱۴ ۲ ۱۶ ۶ _ _ ۱۱۱ ۲۸
شباب الاهلی ۲۲–۲۰۲۱ لیگ برتر امارات ۲۲ ۴ ۳ ۱ ۱ ۰ ۱ ۰ ۲ ۰ ۲۹ ۵
مجموع ۲۲ ۴ ۳ ۱ ۱ ۰ ۱ ۰ ۲ ۰ ۲۹ ۵
استقلال ۲۳–۲۰۲۲ لیگ برتر ۲۹ ۱۲ ۵ ۰ — ۱ ۰ — ۳۵ ۱۲
مهدی قایدی
مجموع ۲۹ ۱۲ ۵ ۰ — ۱ ۰ — ۳۵ ۱۲
مجموع آمار ۱۶۱ ۴۶ ۲۲ ۳ ۱۷ ۶ ۲ ۰ ۲ ۰ ۲۰۴ ۵۵
آمار پاس گل
فصل تیم پاس گل
۲۰۱۶–۲۰۱۷ ایرانجوان ۵
۲۰۱۷–۲۰۱۸ استقلال ۱
۲۰۱۸–۲۰۱۹ ۱
۲۰۱۹–۲۰۲۰ ۹
۲۰۲۰–۲۰۲۱ ۷
۲۰۲۲–۲۰۲۳ ۴
مهدی قایدی
۲۰۲۱–۲۰۲۲ شباب الاهلی ۳
مجموع ۳۰
بازی‌های ملی
تا تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲
مهدی قایدی

 

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی