کد مطلب: 28604

وام| وام جدید| وام فوری

وام فوری برای متقاضیان در روز چهارشنبه کلید خورد | آغاز ثبت نام وام ۴ میلیونی برای مردم + لینک

موضوع پرداخت وام یارانه در دو دولت دوازدهم و سیزدهم مورد تاکید قرار گرفت. اما ماجرای این وام به کجا رسید؟

وام فوری برای متقاضیان در روز چهارشنبه کلید خورد | آغاز ثبت نام وام ۴ میلیونی برای مردم + لینک

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده هطمیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

وام فوری

بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ بخشنامه پرداخت وام با یارانه را ابلاغ کرد. بر اساس این بخشنامه، بانک مرکزی مقرر کرده بود که برای دسترسی اقشار مختلف مردم به ویژه دهک‌های کم برخوردار به تسهیلات و خدمات اعتباری نظام بانکی، نوعی کارت اعتباری با عنوان «یارا کارت اعتباری» تعریف شود. این کارت مبنای پرداخت وام یارانه بود. در واقع پشتوانه یارا کارت، یارانه واریزی به حساب خانوارها تعریف شده بود.

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، تمامی سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه می‌توانند با ارائه درخواست برای اخذ یارا کارت اعتباری به بانک‌ها مراجعه کنند. این کارت‌های اعتباری جدید در قالب عقد مرابحه صادر شده و وام یارانه به صورت نسیه اقساطی به اشخاص داده می‌شود. بازپرداخت اقساط نیز به صورت مستقیم از حساب یارانه افراد صورت می‌گیرد.

براساس بند ۱۶ این بخشنامه، بانک‌ها مجاز شده‌اند، به تشخیص خود برای پوشش ریسک قطع یارانه خانوار، نسبت به اخذ سفته یا سایر تضامین متعارف از وام‌گیرنده اقدام کنند.

در واقع آنگونه که سایت سامانه‌ها گزارش داده است، بحث وام یارانه ۵ میلیونی اولین بار در زمان دولت دوازدهم مطرح شد. مقرر بود که پرداخت وام ۵ میلیون تومانی به یارانه‌بگیران با ضمانت حساب یارانه انجام شود. نرخ سود وام یارانه، ۱۸ درصد و ۵ساله بود. با این طرح تمامی سرپرستان خانوار می‌‎توانستند با ضمانت حساب کارت یارانه خود وام ۵ میلیون تومانی دریافت کنند.

پرداخت وام یارانه بار دیگر در سال ۱۴۰۰ و در دولت سیزدهم هم مورد توجه قرار گرفت. بر اساس گزارشی که سال گذشته در این مورد منتشر شد، دولت در آن زمان وعده داد که به کارمندان دولتی تا سقف ۱۰۰میلیون تومان وام بدهد. همچنین مقرر شد که این وام بدون ضامن و با اعتبارسنجی متقاضیان پرداخت شود. تنها لازم بود که مشتریان برای دریافت این وام فوری ۱۰۰میلیون تومانی، کارت یارانه خود را گرو بگذارند.

احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، اعلام کرد که این وام از طریق بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد پرداخت می‌شود. این ۱۲ بانک، شامل بانک‌های مسکن، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، ملی ایران، پست بانک، توسعه صادرات، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، صادرات، ملت و تجارت بود.

وام یارانه پرداخت شد؟

موضوع پرداخت وام یارانه در سال‌های گذشته هیچگاه به درستی اجرا نشد. بانک‌ها می‌گفتند منابع مالی لازم را برای پرداخت وام یارانه به مشمولان در اختیار ندارند. البته پرداخت این وام بر اساس بخشنامه‌ای که بانک مرکزی در سال ۱۳۹۶ صادر کرد، الزامی نبود و به عنوان تکلیف بر دوش شبکه بانکی قرار نداشت.

در دولت سیزدهم نیز، شبکه بانکی توجه چندانی به تصمیمات دولت نکرد. حتی بانک‌ها تا چندین ماه پس از صدور بخشنامه دولت، می‌گفتند موضوع به آن‌ها ابلاغ نشده است. در واقع به نظر می‌رسد دولت‌ها تصمیماتی را می‌گیرند که شبکه بانکی توان اجرای آن را ندارند و به منابع مالی بانک‌ها فکر نمی‌کنند.

در چنین شرایطی، نمایندگان مجلس نیز اسفند سال گذشته در جریان بررسی بودجه‌بندی را تصویب کردند که بر اساس آن، متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بتوانند از حساب یارانه یا سهام عدالت خود به عنوان تضمین پرداخت این تسهیلات استفاده کنند

در این میان، مساله پرداخت وام یارانه ۱۰ میلیونی در برخی از رسانه‌ها مطرح شد؛ وامی که پلیس فتا آن را تکذیب کرد اما بعدا شخص شد یکی از موسسات قرض‌الحسنه، مدعی است که آن را پرداخت می‌کند.

بانک کشاورزی چه خدماتی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد؟

در حال حاضر بانک کشاورزی با هزار و 817 شعبه و 50 شعبه تخصصی ارزی به ارائه انواع خدمات شامل سپرده‌ای، تسهیلاتی، بانکداری اینترنتی، خدمات ارزی، نظام‌های بازپرداخت، طرح ناظرین ویژه، بازپرداخت اقساط تسهیلات، درخواست درگاه پرداخت اینترنتی و … مشغول است./کاماپرس

 نحوه دریافت وام فوری یک روزه

در شرایط اقتصادی فعلی اغلب افراد فعال در حوزه های مختلف به دنبال تامین بودجه بیشتر جهت انجام هر چه سریع و بهتر فعالیت های خود هستند و در این بین قطعا دریافت وام می تواند به بهبود شرایط مالی شما کمک شایانی کند و حتی با در دست داشتن بودجه مالی در تایم طلایی می توانید بهترین فرصت ها را برای خود به ارمغان بیاورید، امروزه دریافت انواع وام به شیوه های مختلفی در حال انجام گیری است و شما بر اساس شرایط خود می توانید به شیوه ای متفاوت و قانونی نسبت به دریافت وام خود اقدام کنید، رویای تامین و دریافت بودجه مالی به کمک وام، در کوتاه ترین زمان ممکن به یک واقعیت تبدیل شده است و شما مطابق با روش های متداول و طی چند مرحله ساده می توانید از این فرصت استثنایی بهره مند شوید و حتی شرایط دریافت وام در حال حاضر بسیار راحت و آسان تر بوده و شما درگیر هزینه های جانبی بسیار بالا و اتلاف وقت نخواهید شد. بعد جدیدی از موفقیت در حوزه های مالی را می توانید به کمک دریافت انواع وام برای کسب و کار خود و حتی سایر فعالیت های دیگر به ارمغان بیاورید.

برخی از افرادی که به دنبال تامین سرمایه مالی بیشتر هستند، به شاخص مهم زمان اهمیت بیشتری می دهند و اغلب به دنبال دریافت این نوع از وام ها در مدت زمان کوتاه تر هستند. شرایط کنونی به گونه ای است، که نحوه دریافت وام حتی در بازه زمانی کوتاه تر یک روزه نیز میسر می باشد و شما به راحتی می توانید نسبت به دریافت وام خود به صورت یک روزه و فوری اقدام کنید. اما به طور کلی شرایط در نظر گرفته شده برای دریافت این وام فوری یک روزه بسیار راحت و آسان بوده و شما می توانید در صورت داشتن چنین شرایطی اقدام به اخذ وام فوری خود کنید. قبل از هرگونه اقدامی نسبت به دریافت این وام حتما از شرایط دریافت آن آگاه شوید.

برخی از شروط اصلی دریافت وام به صورت یک روزه و با سقف متعارف شامل موارد زیر هستند:

●سند ملکی که دارای ارزش مالی بیش از ۳ میلیارد است و در منطقه تهران و حومه واقع شده است، چنین سند ملکی شرایط دریافت یک وام راحت و آسان را برای شما فراهم می کند.

●همچنین در کنار ارائه سند ملکی جهت اخذ وام به همراه داشتن آخرین نسخه از دسته چک های جدید جهت دریافت وام یک الزام به شمار می آید.

●سند ملکی شما باید به هیچ عنوان در رهن بانک و یا سایر موسسات دیگر نباشد و همچنین باید پایان کار ملک شما ارائه شده باشد.

●در صورت این که شما ملک مورد نظر را با چند نفر شریک هستید، حضور تمامی افراد و رضایت آن ها جهت در رهن قرار دادن سند الزامی است.

●این شیوه از دریافت وام به صورت رهنی و وکالتی انجام نمی گیرد و حتما باید شخص مالک در محل حضور داشته باشد و رضایت خود را به صورت کتبی اذعان کند.

●امروزه علاوه بر سند ملکی شما به کمک سند خودرو نیز می توانید وام فوری و یک روزه خود را دریافت کنید، برای دریافت وام با چنین شرایطی پلاک ثبتی شما در سامانه باید تهران شماره بوده و آدرس درج شده در برگ سبز باید متعلق به تهران باشد، پلاک تهران و حومه جز واجدین شرایط دریافت وام به شمار نمی آیند.

●همانند تمامی روش های دریافتی وام فوری به همراه داشتن دسته چک جهت ارائه چک تضمنی مطابق با مبلغ نهایی شرط است و همچنین مدل خودروی مذکور باید بالای ۱۳۹۰ باشد.

●ارزش نهایی مالی خودروی شما باید بالای ۴۰۰ میلیون تومان باشد، تحت چنین شرایط شما می توانید وام فوری را دریافت کنید.

●هنگام اخذ وام قیمت روز خودرو شما در نظر گرفته می شود. به هیچ عنوان داخلی و یا خارجی بودن خودرو در روند دریافت وام تاثیری ندارد، این شرایط فقط برای خودروهای شخصی است و شامل تاکسی و وانت نمی شود.

دریافت وام فوری یک روزه بدون ضامن:

اغلب موسسات بانکی برای اخذ هرگونه وام به صورت فوری شرط وجود ضامن را قرار می دهند، در حالی که این وام یک روزه نیازمند هیچ گونه ضامن کارمندی نبوده و شما با در دست داشتن مدارک معتبر خود می توانید نسبت به دریافت وام خود اقدام کنید، این وام فوری حتی در صورت تایید اسناد و مدارک فرد متقاضی در کمتر از چندین ساعت تسلیم فرد می شود. این شرایط جدید به گونه ای در نظر گرفته شده است، که شما به راحتی نسبت به دریافت وام فوری خود اقدام کنید و همچنین حداقل مبلغ دریافتی شما تحت چنین شرایطی ۱۵۰ میلیون تومان و سقف در نظر گرفته شده برای این وام بر اساس شرایطی که متقاضی دارد، تا سقف ۴۰ میلیارد تومان قابل افزایش می باشد.

شما دغدغه ضامن نیز در این وام فوری نخواهید داشت، تمامی مراحل به صورت قانونی ثبت شرکتی می شوند و شما سپس می توانید نسبت به اخذ وام خود اقدام کنید.

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی