کد مطلب: 28458

مسکن|قیمت مسکن|قیمت مسکن امروز

خبر مهم | هشدار پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن | خبر خیلی مهم برای متقاضیان

بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند که تنها ۲ قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال می‌شود. پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال خواهد شد.

خبر مهم | هشدار پیامکی به متقاضیان نهضت ملی مسکن | خبر خیلی مهم برای متقاضیان

 شرکت عمران شهر پرند با استناد به مصوبه شورای مسکن به متقاضیان نهضت ملی مسکن هشدار داد در صورت عدم پرداخت ۲ قسط از این طرح حذف خواهند شد.

 شرکت عمران پرند در اطلاعیه‌ای با عنوان « حذف متقاضی نهضت ملی پرند در صورت عدم واریز اقساط در مهلت تعیین شده» اعلام کرد:

« بر اساس مصوبه شورای مسکن استان تهران  آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند که تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز نکنند اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال می‌شود. پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال خواهد شد.

به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس  از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز  اقساط خود اقدام نکنند، از پروژه حذف و  متقاضیان جدید جایگزین افراد بد حساب خواهد شد. »/ تسنیم

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: در هفته دولت امسال حدود سه هزار واحد مسکن به بهره‌برداری و هزار و ۸۳۶ واحد کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دیوسالار صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران هفته دولت را نماد تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرشکوه ایران اسلامی دانست و درباره پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی این اداره کل در هفته دولت، افزود: در هفته دولت امسال هزار و ۸۶ واحد (مسکن مهر) در شهرهای ساری، چالوس، نکا، رامسر، شیرگاه، بابل، فریدونکنار افتتاح می‌شود.

دیوسالار افزود: هزار و ۸۳۶ واحد مسکن در شهرهای آمل (هزار واحد)، خنارآباد ساری (۳۰۰ واحد)، محمودآباد (۲۰۰ واحد)، رویان (۲۰۰ واحد) و شیرگاه (۱۳۶ واحد) در طرح نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت حدود ۱۱ هکتار کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: هزار و ۸۲۶ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی و بافت فرسوده شهری در شهرهای ساری، آمل، قائمشهر، بهشهر و بابلسر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران تعریض و بهسازی و آسفالت باند شرقی محور بهشهر - بندرامیرآباد، تعریض و بهسازی و آسفالت محور قائم شهر - کیاکلا - بهنمیر باند غربی، تعریض و بهسازی و آسفالت باند شمالی محور آمل- بابل قدیم، تکمیل و تعریض پل رودخانه‌ای عبداله آباد محور نور- چمستان - آمل در باند شرقی، تکمیل پل فرح آباد ساری با اعتبار هزار و ۵۰۶ میلیارد ریال را از پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت برشمرد.

دیوسالار از افتتاح پروژه مجتمع اداری سردار شهید هاشمی شهرستان سیمرغ با اعتبار بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: محوطه زمین این پروژه به طول هزار و ۷۵۰ مترمربع بوده و محوطه‌سازی ۶۴۰ مترمربع و دیوارکشی به طول ۱۴۰ مترمربع انجام شده است

آنچه دیگران میخوانند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها

      اخبار از پلیکان

      تبلیغات متنی